• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.67

Op de Poolse werelden wordt de live update getest, daar kwamen gisteren wat problemen aan het licht waardoor de update is uitgesteld voor de andere taalversies. Het is niet zo dat we hier speciaal achterlopen, ze lopen daar gewoon een beetje voor.
 

DeletedUser16751

Hoe kom je daarbij niet achterlopen? Ze lopen wel degelijk achter want het zou er gisteren al zijn! Daarbij gaat het niet alleen om de pompoenen maar moeten er ook 3 opdrachten gedaan worden in minder tijd nu. Niet wij, de spelers geven de tijden door dat events beginnen of eindigen maar Innogames is het dan niet logisch dat spelers verwachten dat alles volgens planing verloopt en daarop rekenen.
 
De update is inderdaad op alle Poolse werelden geïnstalleerd gisteren.

Hoe kom je daarbij niet achterlopen? Ze lopen wel degelijk achter want het zou er gisteren al zijn! Daarbij gaat het niet alleen om de pompoenen maar moeten er ook 3 opdrachten gedaan worden in minder tijd nu. Niet wij, de spelers geven de tijden door dat events beginnen of eindigen maar Innogames is het dan niet logisch dat spelers verwachten dat alles volgens planing verloopt en daarop rekenen.

Achterlopen op basis van de meeste andere taalversies. De internationale werelden en Duitse werelden hebben de update bijvoorbeeld ook niet. Het is vervelend dat de update is uitgesteld, maar liever dat dan een dag helemaal niet kunnen spelen bijvoorbeeld.
 

DeletedUser15310

alles werkt perfect op beta, en overzetten op de reguliere werelden is blijkbaar heel moeilijk, zijn jullie zo een stelletje amateurs? ongelofelijk. Waartoe dient beta dan ??
 
Jeempie, wat een gemeutel. Het komt ongetwijfeld wel goed.
Vervelend, maar kan nu eenmaal gebeuren.

Wil je er iets aan doen? Koop (nog) meer nuggets, zodat men meer en beter personeel kan inschakelen.
 

DeletedUser16751

Dit is voor mij echt geen stimulatie om meer nuggets te kopen eerder het tegenovergestelde, veel minder of geen!
 

DeletedUser16548

Op de avontuur ranglijst bestaat de kolom Overgaven, wat is dit?

upload_2017-11-22_20-59-3.png[/SPOILER
 
Das het aantal keer dat je een avontuur hebt verlaten (tijdens het kiezen van de skills of middenin het avontuur zelf).
 
Laatst bewerkt:
Van die vervelende leaver's zijn dat.... :D :D

ik kan wel eens een spel leaven in een ko om even een fluister te pakken of net een andere actie te zetten of om te verversen als ik lag heb. toch wordt dat gezien als verlaten, terwijl ik altijd alle spellen uitgespeeld heb. Beetje jammer weer. :p :p
 
ik kan wel eens een spel leaven in een ko om even een fluister te pakken of net een andere actie te zetten of om te verversen als ik lag heb. toch wordt dat gezien als verlaten, terwijl ik altijd alle spellen uitgespeeld heb. Beetje jammer weer. :p :p
Zeggen ze allemaal ^_^
 

DeletedUser1448

Jammer dat de naam niet ragequit is gebleven zoals op beta...

Over die pompoenen, ik vind het niet kunnen dat je na 40 pompoenen nog altijd niet de 3 quests kan doen. Iedereen zou de mogelijkheid moeten hebben om alle 3 de quests te kunnen doen...Ik miste er namelijk eentje na 40 gevonden pompoenen
 
Jammer dat de naam niet ragequit is gebleven zoals op beta...

Over die pompoenen, ik vind het niet kunnen dat je na 40 pompoenen nog altijd niet de 3 quests kan doen. Iedereen zou de mogelijkheid moeten hebben om alle 3 de quests te kunnen doen...Ik miste er namelijk eentje na 40 gevonden pompoenen

Wees ten eerste heel blij dat je er zoveel hebt gevonden. Ten tweede zijn de pompoenen ook gewoon veilbaar (ja, ook de losse die voor de opdrachten nodig zijn) en die kan je dus gewoon kopen of ruilen. Er zijn zat spelers die dergelijke pompoenen over hebben. Wees tot slot ook blij dat je juist weinig van die pompoenen hebt (want dus meer buffjes/kisten).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1448

Wees ten eerste heel blij dat je er zoveel hebt gevonden. Ten tweede zijn de pompoenen ook gewoon veilbaar (ja, ook de losse die voor de opdrachten nodig zijn) en die kan je dus gewoon kopen of ruilen. Er zat zijn spelers die dergelijke pompoenen over hebben. Wees tot slot ook blij dat je juist weinig van die pompoenen hebt (want dus meer buffjes/kisten).

1. iedereen kan er 40 vinden, zonder nuggets. Je moet gwn wat moeite doen
2. I know, done that
 
Bovenaan