• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.67

DeletedUser15915


Ik heb zojuist een antwoord gekregen. De update, samen met de pompoenen, is uitgesteld tot morgen. Het evenement zal nog steeds tot 3 december duren (maar aangezien je er max 40 kan vinden lijkt mij dit geen probleem).
 
@mcple Ik wou net hetzelfde vragen... ik gok dan om 11uur, of om 14 uur of 15 uur, of iets daartussen.... hmm Inno kennende wordt het dan voor 11 uur of na 15 uur als ik dat zo zeg :p
Maar ik heb zelf [item=50760000] ingame in mijn notities gezet, dat is de code van die pompoenen, als ze er dan zijn, zie ik het daar gelijk, misschien helpt dit jou ook?
 
Wanneer de update precies komt is niet bekend, maar je kan altijd bij de server instellingen kijken of het al is geweest of je kijkt of je een avontuur ranglijst ziet :)
 

DeletedUser16743

Is het niet normaal dat we ongeduldig zijn het zou er normaal gisteren al moeten geweest zijn.
 

DeletedUser16751

Schiet eens op met deze update

En alweer 2 uur later en nog niet! Denk dat ik maar weer op zoek ga naar een ander spel kan hier slecht tegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Idd waarom moeten wij als nederlandese server wachten op die pompoenen,terwijl op de poolse server wel alles werkt?
Straks is er alweer een dag voorbij echt een slecht geregelde event weer.We krijgen er geen dag bij allen weer minder uren.
 
tis jammer dat het misschien wat later start, maar voor de rest is dit een heel gul evenement. gratis 40 spannende kistjes is zeer mooi
 

DeletedUser15310

geen 40 spannende kistjes, maar 40 pompoenen en dan nog te hopen dat ze ook wel komen, moeten in RL al genoeg wachten
 

DeletedUser1166

hallo?????

Wanneer komen die pompoenen nu eigelijk??? was eerst 21/11. en dan een dag later. 22/11 is al halve dag om en nog niks.

wel jammer zo.
MVG
 

DeletedUser15310

hopelijk zijn ze niet allemaal in verlof, want wie gaat dan drukken? En vrees er een beetje voor gezien het toch wat duurt....
 
Bovenaan