• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.53

DeletedUser16275

Ben het met mr stone eens, (buiten het feit dat de minst populaire items uit die kist zijn gehaald dus dat je altijd redelijk goeie items krijgt), maar dubbel dat aantal avos voor zon cooks item en je weet al dat die set peperduur gaat worden, omdat niemand hem kan veroorloven met veteraanpunten, ik ga dat wel kunnen doen, ik speel en win genoeg avos, maar andere mensen echt compleet niet.
 

DeletedUser

Dan stuur maar een screentje :)
EDIT: nu is ie er.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16343

ff volledig pagina refresh is de truc.. :) ik logde enkel opnieuw en had ook nog dezelfde items in de shop.. na een complete refresh gewoon alle items in de shop :)
 

DeletedUser4130

Ik ben het wel eens met de meeste spelers hier :)
Erg leuk dat de veteraanshop onder handen is genomen! De duurdere kisten kom ik lang niet in de buurt, maar heb wel enkele kleine kistjes gekocht. De verzamelkaarten zijn wel een leuk extra'tje, de buff kistjes had ik enkel buffs waar je ingame ook niet echt wat aan hebt. (klavertje en dergelijks) Nu zijn de punten op, dus misschien moet ik maar weer eens aan avontuur gaan spelen :) Al konden mij persoonlijk de fortgevechten altijd meer boeien.
 
Ik vind zelf de avo's ook niets aan, jammer dat er ook geen verschillende destijds zijn bijgekomen :)
En zitten er in die buff kist dan niet alleen die speciale, nieuwe buffjes?
 

DeletedUser4130

Nee, ik had een klavertje en belastingteruggave, dus nog niet meteen een aanrader :p
 

DeletedUser4130

Ow, moet ik maar wat duidelijker zijn. Ging om een bandietenkist (250) en niet om een kruidenkist (1000). Die is misschien beter, maar had er nét niet voldoende punten voor. Laat maar weten als iemand 'm probeert :)
 

DeletedUser16301

De kruidenkist is (in mijn ogen) de beste optie, de kans op bandieten wapens is behoorlijk groot voor het aantal veteranenpunten wat je erin stopt.
 
Ah, dat veranderd de zaak haha.
Ik kocht m'n eerste kruidenkistje en daar kreeg ik meteen een Bandieten mes uit. Uit de tweede een Bandieten revolver... :p

Btw: de bandieten wapens en 't paard zijn nog steeds niet veilbaar. Kan daar aub niet eens wat aan veranderen? De rest is gewoon wel veilbaar :S Velen zitten met die dingen waar ze niets aan hebben, dus ik pleit voor veilbaarheid!
 

DeletedUser16476

Hmmm wel een leuk idee om ook veteraan punten van fortgevechten te krijgen.
 
Dan kan je net zo goed munten voor avonturen geven en die hele veteranenshop in de reguliere shop zetten, aangezien er dan weinig onderscheid meer is.
 

DeletedUser16491

Ben het helemaal met badlife eens.

Leones dat is onzin natuurlijk.
Ten eerste dan heb je weer wat meer aan fgs want dat is nu niet meer zo boeiend voor veel.
En voor je 11000 punten heb mag je wel wat avo,s doen.
 

DeletedUser16286

Alsnog is het spelen van de avo en een fg iets heel verschillends en zullen liefhebbers er van ze nog steeds blijven spelen, ongeacht de beloning. Daarnaast is de beloning voor avo's al hartstikke laag, zoals velen inclusief ikzelf al vaker gezegd hebben.

De kruidenkist is ook generfd. Geweldig. Nu moet je weer een miljard jaar spelen om een wapen te krijgen.
 

DeletedUser16476

Dan kan je net zo goed munten voor avonturen geven en die hele veteranenshop in de reguliere shop zetten, aangezien er dan weinig onderscheid meer is.

Vind dit wel heel snel afgekapt zo.

Het valt nou eenmaal allebei onder multiplayer games.
De veteranen shop en de UP shop vind ik nogal een heel groot verschil qua wat er te kopen valt.
Dus om nou gelijk te zeggen om het in een shop te zetten en met munten te kopen? Nee.

Nou leert ervaring mij dat een idee schrijven volgens de richtlijnen weinig tot niks oplevert dus vandaar dat ik het idee zo opgooide.
Als we dit idee echt willen zou het voorgesteld moeten worden op .net. (als dat al niet een keer gedaan is)
 
Bovenaan