• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.53

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
changelog_2_53.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 28 maart a.s. spelversie 2.53 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.​

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

  • Nieuwe opdrachtenreeks: "Verrijk je geest - Deel 2"
    Het verhaal gaat verder! Kom meer te weten over de vier elementen van het leven (water, vuur, aarde en lucht).

    De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 14 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers van level 120 en hoger.
    Je krijgt de prestatie 'De kracht van de vier elementen' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

  • Nieuwe opdrachtenreeks: "Een vreemd dier"
    Sheriff John heeft een vreemd wezen gespot nabij zijn woning. Help jij hem erachter komen wat het is?

    De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 4 opdrachten die ergens begin April beschikbaar zijn voor alle spelers.
    Je krijgt de prestatie 'Dierenspotter' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

  • Nieuwe opdrachtenreeks: Pasen
    Help je vrienden in de Saloon met de voorbereidingen voor het paasfeest.

    Deze opdrachtenreeks is een toevoeging om het paasevent waar later meer informatie over gegeven zal worden.

  • Aandacht voor de Veteranenshop
    Nieuwe sets, nieuwe buffs, nieuwe avontuurkaarten en een aantal nieuwe kisten voor de Veteranenshop.

  • De Matoaka set is nu veilbaar

  • Gevechtsrangen
    Gemeenteraadsleden en spelers die geen eigenaar van een stad zijn zullen niet langer automatisch een gevechtsrang krijgen.

opgeloste_fouten.png

  • Soms werd de opdrachtwachtrij niet geüpdatet wanneer je karakter dood ging en in het hotel belandde.

We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Nice, toch?
 
Ziet er allemaal goed uit. Nieuwe opdrachten en kisten in de VP-shop zijn altijd leuk. Ook de Matoaka set veilbaar is zeer nice :D
 

Deleted User - 246560

Alleen lees ik niet dat het rangen probleem word opgelost wat ontstaan is met de sergeant rang. Het is nu bagger
 
En er staat dat de huidige items in de uitverkoop gaan. Vanaf wanneer worden de kist en de mojo dan goedkoper? Vanaf vrijdag de 24 maar gewoon haha? :)
 

DeletedUser16681

fijn want ik kreeg na al die avos altijd alleen mojo of handjevol dollars waardoor ik gestopt was met avos spelen
 

DeletedUser16623

Jammer dat zelf nog niet door hebben dat het veteraan of veteranen is in plaats van veteran :p Oftewel, de afbeelding waarin deze fout staat is nog steeds niet aangepast :huh:
 
Ik ben wel benieuwd of we wellicht ook meer veteraanpunten krijgen per avontuur? De prijzen van die kistjes zijn niet mis en als je bedenkt dat velen ook nog vaak verliezen en dus ook al niets eens de 250 punten krijgen, gaat dat wel extreem lang duren voor slechts 1 item.
Dat zou zonde zijn, want dit zorgt juist weer voor vernieuwde motivatie om te spelen, maar dat wordt anders wellicht weer tenietgedaan!
 

DeletedUser16275

Ik heb ook een vraag, de badieten set werd vroeger toegevoegd bij avos als beloning omdat het ook een goeie set is voor avos.
Nu is mijn vraag, heeft bob dalton en cooks set nu ook een bonus bij avos, want voor zover ik weet gaven weerstand en gewone schade geen bonussen bij avos
 

DeletedUser16368

Hoe gaat de stats van de cooks set er officeel uitzien want momenteel heb ik al 2 verschillende versies tegen gekomen ?
 

DeletedUser16368

Ah ok want had hem op twdb gezien maar dan zonder LP en meer schade bonus daarom ;)
 

DeletedUser16632

Ik ben wel benieuwd of we wellicht ook meer veteraanpunten krijgen per avontuur? De prijzen van die kistjes zijn niet mis en als je bedenkt dat velen ook nog vaak verliezen en dus ook al niets eens de 250 punten krijgen, gaat dat wel extreem lang duren voor slechts 1 item.
Dat zou zonde zijn, want dit zorgt juist weer voor vernieuwde motivatie om te spelen, maar dat wordt anders wellicht weer tenietgedaan!

Ben het met Rick eens, anders speel je heeel erg lang voor 1 item, en dat is weer een beetje teveel van het goede. Als jij niet veel te doen hebt of vakantie hebt kan dat best :p maar ik heb gewoon mn studie dus kan niet uren en uren per dag avos doen.
 

DeletedUser16286

Dit Is als je het mij vraagt al heel lang een probleem. Stel je krijgt gemiddeld 150 punten per avo. Een avo inclusief wachttijden etc duurt minstens al 20 minuten. Dan moet je voor de normale (Random) kist al ca 43 avo's spelen, wat dik 14 uur kost. Dan heb ik de lange wachttijden voor het vinden van een avo nog niet eens meegerekend. Komt er daarna nog een items uit die je al hebt, of een versterkende drank ofzo.
 
Bovenaan