• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.42

DeletedUser15117

Misschien helpt het om al je cachegegevens van t-w te verwijderen.
 
Hint:

Door de veranderingen in het fortgevechtensysteem bieden we jullie een gratis reset van de fortgevecht vaardigheden aan om deze vervolgens opnieuw naar wens te kunnen verdelen. Houd er rekening mee dat deze opdracht slechts eenmalig afgesloten kan worden. Deze opdracht zal worden gedeactiveerd op 31 maart 2016 en zal daarna niet langer af te sluiten zijn. Deze opdracht wordt niet opnieuw beschikbaar op een later tijdstip.

31 maart 2016...?
 
de beste fg bouwer had met een ruwe build bij fg vanavond al 170 ontwijken
Ik heb al 183 zien voorbij komen, maar dan praat je wel over premium + BT. Ikzelf kwam tot 167 op de BT. En dan moet je nagaan dat ik nog aardig wat VP op LP heb staan, in feite kun je dus makkelijk boven de 200 raakpunten uitkomen op de BT (rasputin had 199 :p).

Doordat vooral LPbommen/soldaten gekort worden door de overzet en de bouwers opeens een heel erg grote boost krijgen ben ik van mening dat de bouwers op dit moment overpowered zijn. 130 raakpunten op de grond is hoger dan mensen met uitwijkpunten op torens bij lagere level torens. Als de oude situatie er nog was qua AP en VP denk ik dat de bouwers prima gebalanceerd waren t.o.v. de rest, maar nu zijn ze naar mijn mening net iets te overpowed. 15% en 30% lijkt me al rechtvaardiger. Anyway, ik ben ook eens blij dat bouwers belangrijk zijn in FG's :D Vanavond 3 bouwers met 150 uitwijkpunten vooraan op de BT, ging nou niet echt snel dat LP eraf :p
 

DeletedUser

Gisteren een gevecht gedaan als bouwer, maar zo OP is het echt niet. In een paar rondjes stond mijn lp al op 48 en moest ik verder het hele gevecht schuilen. Sinds dat leiderschap werkt zoals het nu werkt, zijn fg's vrij verpest. Avo's hebben vrij weinig aan hun bonus. Leuk, na 2 schoten niet meer geraakt te kunnen worden, dat doet alleen zo weinig als beide schoten rond de 1000 liggen.
 

DeletedUser

Ik zal het niet snel toegeven, maar na deze update zijn arbeiders wel extreem goed geworden. Ik als noob zijnde behaal al 135 raakkans op de grond en dat is hoger dan sommige mensen op hun eigen toren behalen.
 

DeletedUser16286

153 raakkans op de DT hier, aanvallend... en dat alleen met een fg-set, want mijn skills staan op andere vaardigheden. Was voor de update wel anders (115 ofzo). Nu kan ik makkelijk boven de 180, 190 komen denk ik.
 

DeletedUser16133

Kan iemand mij de juiste datum vertellen wanneer de opdracht om je vaardigheden van de fortgevechten te resetten gedeactiveerd wordt? In de opdracht staat namelijk; zoals Elvis hierboven aangeeft, 31 maart 2016 en voor zover ik weet is deze datum al gepasseerd.
 

DeletedUser16368

Heb nog een vraagje over de berekening over de globale bonus van arbeider:

Hoe moet je dit berekenen voor een arbeider op een toren ?

(stats+toren + standaard bonus)*1.2 of 1.4 bij prem

of moet je

eerst stats+standaard bonusen doen en dan *1.2 of 1.4 bij prem+torenbonus
 

DeletedUser15915

Met mijn eigen build als arbeider behaal ik nu met 10k l
Heb nog een vraagje over de berekening over de globale bonus van arbeider:

Hoe moet je dit berekenen voor een arbeider op een toren ?

(stats+toren + standaard bonus)*1.2 of 1.4 bij prem

of moet je

eerst stats+standaard bonusen doen en dan *1.2 of 1.4 bij prem+torenbonus

De 20% of de 40% geldt over alles (zelfs leiderschapsbonus die je krijg van een soldaat), de eerste berekening die je noemde past er dus het beste bij.
 
Kan iemand mij de juiste datum vertellen wanneer de opdracht om je vaardigheden van de fortgevechten te resetten gedeactiveerd wordt? In de opdracht staat namelijk; zoals Elvis hierboven aangeeft, 31 maart 2016 en voor zover ik weet is deze datum al gepasseerd.
Dat is 31 oktober.
 

DeletedUser4130

Ik ben benieuwd naar het verschil met de fortgevecht aanpassingen :) De bouwerbonus aanpassing ben ik persoonlijk wel een voorstander van, vermits de oude bonus wel handig was, maar niet altijd een supergrote impact had. (als je niet of weinig op de gebouwen raakte)

Bloodangel: ik heb er alleszins geen last van op Chrome. Misschien kan je een support ticket indienen, dan hoor je snel of er meer zijn en of er wat aan te doen is.
 

DeletedUser4007

opdracht aangenomen, afgesloten, maar kan dat item om te resetten toch echt nergens vinden
iemand enig idee?
 

DeletedUser16476

opdracht aangenomen, afgesloten, maar kan dat item om te resetten toch echt nergens vinden
iemand enig idee?

Is al gereset nu :p
Dat probleem had ik ook al toen met het gratis duelreskill drankje, niet wetende dat bij het afsluiten hij gelijk alles al reset.
 

DeletedUser4007

dan klopt de beschrijving dus niet, of is erg onduidelijk.
aangezien het drankje zegt....
http://prntscr.com/cii2oy
dus ging ik er vanuit dat alle punten op charisma ook gereset zouden worden, want de tekst zegt attributen.
Maar blijkbaar is het dus alleen de vaardigheden die opgenoemd worden.
Vandaar dat ik niets zie, want er is niets te resetten als full handel :p
 
Bovenaan