• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.42

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
changelog_2_42.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 13 september a.s. spelversie 2.42 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.​

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png


Balansverbeteringen aan de fortgevechten
We hebben een aantal aanpassingen aan de fortgevechten gedaan om de balans tussen aanvaller en verdediger te verbeteren maar ook aan de vier karakterklassen. Ook is gewerkt aan het belang van levenspunten en de maximum aanvaller tot verdediger verhouding korter bij 1:1 gebracht.​

  • Stamina en schuilen voor aanvallers en verdedigers zijn verwisseld met het schuilen en zetten van vallen.
  • De vlag en de omringende sectoren geven niet langer extra nadelen aan verdedigers.
    • De vlag geeft een nadeel van -10 en de omringende sectoren -5. De helft minder dan voorheen.
  • Mikken en ontwijken krijgen x0.5 voordeel in de aanval en verdediging in plaats van x0.4.
  • Arbeiders ontvangen een globale bonus van 20% op aanval- en verdedigingswaarden in plaats van alleen 30% van sectorbonussen.
Een tijdelijke, tijdsgebonden, opdrachtenreeks zal ervoor zorgen dat je fortgevecht vaardigheden worden vergoed en naar wens opnieuw ingedeeld kunnen worden naar de nieuwe situatie.​

Sommige voorwerpen en sets zijn aangepast overeenkomend met de nieuwe vaardigheden.

Meer informatie over alle wijzigingen is terug te vinden in dit DevBlog artikel.
opgeloste_fouten.png

  • Treinkaartjes en een gouden figuurtje kon gevonden worden in de kwakzalverstas terwijl die in geen enkel kwakzalvers recept wordt gebruikt. Deze zijn nu verwijderd.
  • De referral links in het spel werkte niet meer. Je kon je door middel van zo'n link niet meer registreren.
  • De opdracht 'Vind Kelly' van de verhaallijn 'Het Colcord verhaal' miste een afrondvoorwaarden: het reizen van een afstand van 5000.

We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Eindelijk die fortgevecht verbeteringen!
 

DeletedUser16476

Verbetering?

Kunnen we niet met die opdracht voor skill reset ook erbij doen dat je je karakter klasse kan veranderen?
 

DeletedUser16368

Hoe ziet de formule voor arbeider er dan uit wanneer je op een muur of toren staat met die 20% ?

moet je dan de normale formule +20% doen of echt (mikken/ontwijken^0.5+verschuilen/vallen zetten^0.6+leiderschap^0.5++20*1,3+20+10)*1,2 ?
 

DeletedUser15915

Hoe ziet de formule voor arbeider er dan uit wanneer je op een muur of toren staat met die 20% ?

moet je dan de normale formule +20% doen of echt (mikken/ontwijken^0.5+verschuilen/vallen zetten^0.6+leiderschap^0.5++20*1,3+20+10)*1,2 ?

Je moet de verandering als volg zien, je bereken hoeveel een duellant/avonturier op de muur heeft, dat doe je dan *1,2.

Raakkans op de grond op de muur (lvl5) wordt dan:
(Schuilen^0,6+Leiderschap^0,5+Mikken^0,5+18+25+multiplayer aanval)*1,2
 
Is al bekend welke sets aangepast gaan worden?
bass,bob,bart,dead,scout,shawnee,skarunyate,natty,george,munny,jeremiah zijn op de bèta server aangepast, dat zijn toch alle fort sets?


worden attributen dan ook gereset? , die zijn ook onderdeel van een goeie fg build
 

DeletedUser16368

Gaan arbeiders door die extra bonus op de torens niet echt overpowered zijn ?
zo'n 20% bonus voor op grond daar zou ik nog mee kunnen leven maar op torens en muren gaan die dan toch echt heel hoge stats hebben mag er niet aan denken als je ook prem neemt dan schieten die stats helemaal de lucht in
 

DeletedUser15915

Gaan arbeiders door die extra bonus op de torens niet echt overpowered zijn ?
zo'n 20% bonus voor op grond daar zou ik nog mee kunnen leven maar op torens en muren gaan die dan toch echt heel hoge stats hebben mag er niet aan denken als je ook prem neemt dan schieten die stats helemaal de lucht in

Het verschil met de huidige karakterbonus en de nieuwe zal op de torens kleiner zijn dan op de grond. Dit komt omdat de oude karakterbonus van 30% of 60% bonus op de sectorbonussen vervalt. Dit zorgt ervoor dat het grootste verschil gekeken naar stats op de grond zal zijn.
 
https://forum.beta.the-west.net/index.php?threads/oktoberfest-2016.2956/ setbonussen van de sets

  • "Mikken en ontwijken krijgen x0.5 voordeel in de aanval en verdediging in plaats van x0.4."
moet toch:
Mikken en ontwijken krijgen ^0.5 voordeel in de aanval en verdediging in plaats van ^0.4. zijn?
, bonus uit mikken en uitwijken was eerst ^0.4 namelijk, bijvoorbeeld:
e1720a1445b04071b096a59a455c2fc1.png


worden attributen dan ook gereset? , die zijn ook onderdeel van een goeie fg build
 
Laatst bewerkt:
In mijn ogen gaan Bouwers letterlijk overpowerd zijn, maar tijd zal het uitwijzen. Daarbuiten heb ik goede hoop ondanks dat tanks deels zullen afsterven.
 

DeletedUser15915

"Mikken en ontwijken krijgen x0.5 voordeel in de aanval en verdediging in plaats van x0.4."
moet toch:
Mikken en ontwijken krijgen ^0.5 voordeel in de aanval en verdediging in plaats van ^0.4. zijn?
, bonus uit mikken en uitwijken was eerst ^0.4 namelijk, bijvoorbeeld:
e1720a1445b04071b096a59a455c2fc1.png

Het zal inderdaad ^0.5 worden in plaats van ^0.4 en geen x0.5
 

DeletedUser

Toen ik doorkreeg dat bouwers overpowered gingen worden besloot ik maar terug te komen op el dorado om daar een beetje de baas uit te hangen. Tijd zal leren of bouwers echt te goed gaan worden.
Hoop wel dat dit de fortgevechten de nodige boost gaan geven!
 
waarom is de leiderschap niet weggehaald met die opdracht?
nu kan je alsnog niet alles helemaal anders doen omdat je denk dat dat beter is met deze update
 

DeletedUser16548

Ben ik de enige die deze fg update niet eens een klein beetje goed vind? Aanval wordt beperkt, oké kan nog niet echt nodig want deff heeft toren voordeel maar toch. Def krijgt ook nog eens een boost door het verwijderen van de negatieve bonussen op vlag. Daarbij komt nog het ergste: De bouwerbonus. Bouwer was altijd al sterk maar nu is het veel te OP, hun stats gaan zo hoog dat als je niet in de buurt staat ze ook gwn niet gaat raken.
Ik ben erg sceptisch over deze update en het er ook niet mee eens maarja we weten allemaal dat inno niet luisert naar community.
 
Ben ik de enige die deze fg update niet eens een klein beetje goed vind? Aanval wordt beperkt, oké kan nog niet echt nodig want deff heeft toren voordeel maar toch. Def krijgt ook nog eens een boost door het verwijderen van de negatieve bonussen op vlag. Daarbij komt nog het ergste: De bouwerbonus. Bouwer was altijd al sterk maar nu is het veel te OP, hun stats gaan zo hoog dat als je niet in de buurt staat ze ook gwn niet gaat raken.
Ik ben erg sceptisch over deze update en het er ook niet mee eens maarja we weten allemaal dat inno niet luisert naar community.

Bouwers waren altijd al sterk? Ik vond dat wel meevallen vergeleken met de LPwinst van soldaten die vervolgens naast bouwers op de torens staan. Ik moet wel zeggen dat ik zulke hoge stats zoals nu niet verwacht had (ZONDER PREMIUM), maar met premium lijken de stats op het eerste gezicht belachelijk hoog.
 

DeletedUser16548

Bouwers waren altijd al sterk? Ik vond dat wel meevallen vergeleken met de LPwinst van soldaten die vervolgens naast bouwers op de torens staan. Ik moet wel zeggen dat ik zulke hoge stats zoals nu niet verwacht had (ZONDER PREMIUM), maar met premium lijken de stats op het eerste gezicht belachelijk hoog.

de beste fg bouwer had met een ruwe build bij fg vanavond al 170 ontwijken
 

DeletedUser16559

Ik heb geen idee of het aan de update ligt (lijkt me sterk) of aan de laatste update van chrome , maar ik kan sinds zondag/maandag niet meer inloggen op the-west. Zodra ik mijn inloggegevens heb ingevuld en op enter klik krijg ik de melding: 'Je hebt geen JavaScript geactiveerd!'

Nu heb ik dit echter wel volgens de instellingen van chrome, heb hem zelfs handmatig op áltijd actief gezet, maar geen succes. Chrome extensies disabled, javascript disabled, chrome leeggemaakt (cache e.d.) en tot slot nog eens verwijderd. Alles geeft helaas geen succes...

Youtube filmpjes kan ik wel spelen, en ik heb op vrijwel geen enkele site problemen, maar the west geeft dus wel problemen.

Op firefox kan ik gewoon inloggen, dus het is een chrome probleem.

Iemand met een oplossing en/of zijn er meer met dit probleem? :)
 
Bovenaan