• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.05

DeletedUser8307

Update 2.05
Update 2.05 wordt weldra geïnstalleerd op deze servers.
Aankondiging

Jouw mening?

Persoonlijk vind ik het maar een magere update. De 'Fair' is er nog niet bij, en ook het theather in de steden stelt helemaal niks voor.
Verder enkele fouten die verholpen zijn... Voor zo lang niks gehad te hebben qua updates is dit flauw.
 

DeletedUser1448

Lang geen update gehad? 2.04 was een hele grote update en het is nog niet zo lang geleden.
Dit is vooral bugfix.

De fair is er nog niet omdat die nog getest moet worden op de beta.
Volgende update wordt veel groter met de fair, nieuwe fg formule
 

DeletedUser15194

ook geen verkeerde dingen, en ik vraag me of het volgende klopt:

als theater level 5 is, krijg je dan 5 keer zo veel als bij level 1?
dat zou dus betekenen dat je 25 ap per dag kan krijgen.
dat is al een top update :p
 

DeletedUser8307

Lang geen update gehad? 2.04 was een hele grote update en het is nog niet zo lang geleden.
Dit is vooral bugfix.

De fair is er nog niet omdat die nog getest moet worden op de beta.
Volgende update wordt veel groter met de fair, nieuwe fg formule

2.04 was ik inderdaad vergeten. Die was inderdaad wel groot. :p En een nieuwe FG-formule noem ik niet bepaald een update. Je moet gewoon opnieuw herskillen...
Jammer dat de fair er nog niet is, volgens mij staat die toch al op punt? Of moet daar nog aan gesleuteld worden? :)

En level 5 is volgens mij het maximum, je zal vast wel wat meer krijgen gok ik, maar 5x meer...
 

DeletedUser

Pfff...
Nu moet ik 6 keer per dag dat filmpje bekijken. :hmf:
Gelukkig krijgen we er nog wat goeds voor, maar inno is niet echt goed bezig als je het mij vraagt.
 

DeletedUser15194

Pfff...
Nu moet ik 6 keer per dag dat filmpje bekijken. :hmf:
Gelukkig krijgen we er nog wat goeds voor, maar inno is niet echt goed bezig als je het mij vraagt.

hun verdienen geld aan reclame-inkomsten en wij hoeven alleen een filmpje te kijken, overigens kan je hem ook gewoon aanklikken en ondertussen iets anders doen. win-win situatie goede oplossing voor het halen van meer winst, of wil je liever duurdere nuggets?
 

DeletedUser6377

Pfff...
Nu moet ik 6 keer per dag dat filmpje bekijken. :hmf:
Gelukkig krijgen we er nog wat goeds voor, maar inno is niet echt goed bezig als je het mij vraagt.

Hier hebben we, spelers, 5 jaar lang voor gestreden!
Ipv alleen maar nuggets ook reclame als inkomstenbron voor inno.
Zodoende worden nuggets goedkoper voor ons (of die spullen) en inno kan meer geld steken in de ontwikkeling van dit spel.

Beter laat dan nooit! :)



Goede update trouwens; bugfixes, herstel xp balans met kerk en toevoeging reclame voor (kleine) buffs zonder veel last.

Toppie! Voor het eerst 2 goede updates op een rij :)

Wiley is blij met deze update!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6405

Goede update trouwens; bugfixes, herstel xp balans met kerk en toevoeging reclame voor (kleine) buffs zonder veel last.

Toppie! Voor het eerst 2 goede updates op een rij :)

Wiley is blij met deze update!

ROFLOL.... Wiley, je bent een ander mens geworden.

Op .net staat er nog bij : While there are not many features being released with this version, this version is being released in preparation for new upcoming features. More information will follow closer to the time.

Hoewel er niet veel functies worden vrijgegeven met deze versie, wordt deze versie uitgebracht ter voorbereiding van de nieuwe aankomende features. Meer informatie zal te zijner tijd te volgen.
 
In Country 14 staat ook nog een of ander raar fort, vlak naast het grote fort.

Bij het fort komen alleen 4 wegen samen terwijl er maar 1 ingang is, niet zo heel snugger getekend dus:p
 

DeletedUser15363

Dat ''fort'' zou dat toevallig iets met indipendenceday te maken hebben? Theater is opzich wel leuk, alleen 5x per dag zelfde filmpje...
 

DeletedUser6377

Tis een ding voor opdrachten.
Ik vermoed dus voor toekomstige opdrachtgevers (dus welicht ook voor circus)
 

DeletedUser

bovenaan in C13 is ook iets nieuws (uitroepteken) voor die opdrachten.
 
Bovenaan