• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.03

DeletedUser8307

Discussie update 2.03
Lees hier de aankondiging!

Nou, wat vinden jullie ervan?

Een update waarbij het grafische primeert volgens mij. Heel veel kleine zaken ook waar weinigen iets aan hebben... Niet slecht, maar ook niet bepaald schitterend.
 

DeletedUser8307

Tgoh, nodig is het zeker niet. Alleen is het leuk de mening van de anderen te weten.. :huh:
 

DeletedUser11730

De belangrijkste verbetering is dat je eindelijk in een keer alles van de markt kunt halen.
 

DeletedUser385

Discussie update 2.03
Lees hier de aankondiging!

Nou, wat vinden jullie ervan?

Een update waarbij het grafische primeert volgens mij. Heel veel kleine zaken ook waar weinigen iets aan hebben... Niet slecht, maar ook niet bepaald schitterend.

ik vind het juist een hele goeie update, eigenlijk vooral bugfixes zoals ik t lees...

bugfixes zijn ALTIJD goed he
 

DeletedUser6405

Bugfixes zijn altijd goed.. nieuwe uitdagende spannende features zijn beter. Noem dit dan ook geen update maar een bugfix.

Slechtste update in jaren.
 
Deze Update heeft discussie/aankondig nodig. Er veranderd bijna niks, alleen wat werk achter de schermen in de vorm van bigfixjes.

Niks nieuws om over te discuseren dus
 

Deleted User - 308552

Ook kleine features die het spel makkelijker maken voor ons :) "Alles ophalen" bij de markt enzo :)
 

DeletedUser8307

Natuurlijk zijn bugfixes mooi, ik heb ook nergens gezegd dat ik dat niet vindt. ;) Maar zoals al aangehaald in vorige posts: geen enkele spelverandering. Da's toch jammer vind ik.
 

DeletedUser385

Bugfixes zijn altijd goed.. nieuwe uitdagende spannende features zijn beter. Noem dit dan ook geen update maar een bugfix.

Slechtste update in jaren.

ik zie t ook niet als update, maar de bugfix is nice :p
 

DeletedUser

Natuurlijk zijn bugfixes mooi, ik heb ook nergens gezegd dat ik dat niet vindt. ;) Maar zoals al aangehaald in vorige posts: geen enkele spelverandering. Da's toch jammer vind ik.

dat is een zegen, helemaal niet jammer, want als ze iets zouden veranderen zou het erger worden :p
 

DeletedUser11612

Wanneer komt level 120 - 150 weer eens ... of gewoon tot 125, maakt mij niet uit ...
 

DeletedUser

Wanneer komt level 120 - 150 weer eens ... of gewoon tot 125, maakt mij niet uit ...

hoe ga jij de 8M ervaring dan doorrekenen van marge en mijn 200k ervaring (de ervaringen die je hebt na dat je 120 bent geworden voor alle duidelijkheid ;))
 
Waarom maken ze hier een update van? Ik zie geen dingen die je 'updates' kunt noemen. Alleen wat verandering en wat verbetering..., dit soort dingen horen wekelijks te gebeuren :D
 

DeletedUser

Wanneer komt level 120 - 150 weer eens ... of gewoon tot 125, maakt mij niet uit ...

Hoe wil je dat gaan doen? Sommige zitten al aan 1 miljoen xp, dus die zitten direct aan 150 :p
Kans dat die cap omhoog gaat schat ik klein. Ik wacht nog altijd op mijn fortshop die sinds 1.20 was aangekondigd :laugh:

Waarom maken ze hier een update van? Ik zie geen dingen die je 'updates' kunt noemen. Alleen wat verandering en wat verbetering..., dit soort dingen horen wekelijks te gebeuren :D

Mja, kleine beetjes maken iets groots zeker? Wees blij dat er ook al eens iets goeds verandert (chat). Positief blijven :D
 
Ik wacht nog altijd op mijn fortshop die sinds 1.20 was aangekondigd :laugh:

Daarin zouden, als ik het me goed herinner, de geweren verkocht worden. Gezien het simpele feit dat die in de geweermakers in de steden liggen, acht ik de kans op een fortshop nihil. :p

Verder vind ik de update best oké. Bugfixes zijn altijd prettig. Nieuwe features zijn leuk, maar als wat er is nog fouten heeft, mag daar zo nu en dan ook wel wat aan gebeuren. Dat doen ze nu, dus wat mij betreft een pluim. :)
 

DeletedUser6377

Néé speciále geweren!
(Ik wacht daar ook nog steeds op!)

Enne een kleine reparatieupdate voor 2.0? :laugh:
 

DeletedUser

Laat ze de prijzen van de UPB shops maar eens verlagen :( Gaan meer mensen FG'en en zullen ze ook eerder die kissies kopen.
 
Bovenaan