• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.34 overgeslagen

Beste spelers,

De ontwikkelaars waren bijna klaar met update 1.34. Ze hebben echter besloten dat ze deze update gaan overslaan. Dit hebben ze besloten omdat ze de kwaliteit van de update niet goed genoeg vonden.

De graphics en een aantal nieuwe onderdelen van deze update waren niet goed genoeg om een tevreden update uit te voeren. Daarom zal deze update overgeslagen worden. Update 1.35 zal op een later moment komen en update 1.34 zal daarmee geïntegreerd worden.

Sorry voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,

The West Team


Begin hier de discussie! Ikzelf vind het goed dat het overgeslagen word, want ik vind de update echt onoverzichtelijk en minder effectief dan eerst.
Ook vind ik dat je gewoon mag kiezen wat voor lay out je wil, dat zou veel problemen oplossen. Wat is jullie mening hierover?
 

DeletedUser

kiezen is geen slecht idee... het overslaan maakt mij niet uit, alles went...
 

DeletedUser

Heb geen idee dat 1.34 er bijna aankwam :D
Vind het ook niet zo erg, maar kunnen ze niet gewoon even een paar fouten eruit halen??? Zoals al die duitse fouten en er zijn er vast nog wel een paar:unsure:

Even offtopic: Wat voor veranderingen zouden er komen dan??
 

DeletedUser

Gaan ze wel het kerk oneindig kunnen uitbouwen in 1.35 doen dan?
 

DeletedUser1448

de nieuwe lay-out is verschrikkelijk lelijk en onoverzichtelijk vind ik. dus ik vind ook dat je zou mogen kiezen welke je wil. Verder vind ik het niet erg dat ze beide updates tegelijk invoeren.
 

DeletedUser

Je kan zeker alleen op de beta zien hoe het ging/gaat worden??:hmf::hmf::hmf:
 

DeletedUser

goede keuze van de dev's, dit is gekomen na veel reclamaties van de beta spelers denk k :D.

Maar goed, ik begrijp hun keuze en ben heel blij dat deze wordt overgeslagen !
 

DeletedUser6405

Ik hoop dat we snel is over gaan naar versie 2.0 of versie 1.4.
 
De update wordt niet afgeblazen, zoals sommigen misschien denken, alleen uitgesteld.

Ik wilde deze update eigenlijk wel, o.a door sommige bugfixes enzo, maar ik ben het ook met de devs eens dat de update nog niet helemaal af was.
 

DeletedUser

zoiets word dan zeker een reuze-update of niet??
Erg veel hoeft er van mij niet te veranderen hoor ;)
 

DeletedUser1053

Beta spelers; wat er precies veranderd gaat worden wil ik hier nog niet zien, de update is er immers nog lang niet. ;) Berichten zijn dan ook verwijderd.
 

DeletedUser12132

Ik vind het goed dat de update samen met 1.35 komt. Hoe meer ze er aan werken hoe beter de kwaliteit word. Ik weet niet wat er zal komen maar ik kijk er naar uit:).
 

DeletedUser8307

En zo is er altijd wel iets... :hmf: Maar goed als 'ie niet goed is, liever niet dan wel natuurlijk.
 

DeletedUser6801

Als ze het zo gaan maken als het nu op de beta is, is het voor mij snel klaar. Dat werkt zo vreselijk langzaam en is bovendien ook nog eens verschrikkelijk lelijk. Jammer dat ze de update niet volledige overslaan....
 

DeletedUser

Als ze het zo gaan maken als het nu op de beta is, is het voor mij snel klaar. Dat werkt zo vreselijk langzaam en is bovendien ook nog eens verschrikkelijk lelijk. Jammer dat ze de update niet volledige overslaan....

Dit hebben ze besloten omdat ze de kwaliteit van de update niet goed genoeg vonden.

Als ik het goed begrijp vinden ze het niet goed genoeg en komen er dus ook nog een paar aanpassingen, dus misschien maken ze hem nog wat mooier:cool:
 
Nou mooier zal het niet worden, de lay out ziet er nu niet uit namelijk. Als ik de devs was zou ik gewoon een optie maken waarin je kunt kiezen welke lay out je wil, iedereen happy. Ksnap niet waarom ze zo moeilijk doen, iedereen heeft een andere smaak..
 
Goede beslissing vind ik. Sowieso omdat het beter is om even te wachten en dan zonder bugs te integreren maar ook omdat ik het in zijn geheel al een kl*teding vond... :laugh:

En idd, ik wil ook graag kunnen kiezen tussen de lay-outs, mijn idee daarvoor is helaas verwijderd wegens spoilen (de nieuwe lelijke lay-out van de beta werd laten zien)... :hmf:


Nou mooier zal het niet worden, de lay out ziet er nu niet uit namelijk.
Als ie nu zo lelijk is, dan kan ie juist alleen maar mooier worden, toch....:huh: :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan