• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Als je 100 stort bij een uitgebouwd stad dan gaat er 4% van die 100 naar de stadskassa. Dat is $4. Dit wordt bijgeteld bij het overzicht in het stadhuis bij 'inwoners'.

voor zover ik weet, gaat er van die 4% ook nog 50% verloren. dus zal er bij een uitgebouwde bank 2% van je gestorte geld verloren gaan, en 2% bij je gedoneerde bedrag opgeteld worden.
 

DeletedUser9872

oké dan nog een vraagje

er was gezegt dat je icoontje voor de forum topics zou kunnen zetten (hoe moet dat)

alvast bedadnkt ;)
 

DeletedUser

voor zover ik weet, gaat er van die 4% ook nog 50% verloren. dus zal er bij een uitgebouwde bank 2% van je gestorte geld verloren gaan, en 2% bij je gedoneerde bedrag opgeteld worden.

Dat is inderdaad zo.

oké dan nog een vraagje

er was gezegt dat je icoontje voor de forum topics zou kunnen zetten (hoe moet dat)

alvast bedadnkt ;)

Dit kan alleen als je stadsoprichter bent.
Als je dit bent, moet je gewoon de volgende stappen volgen.
  1. Klik op stadsforum
  2. Klik nu op forum beheren
  3. Klik op het symbool (2 geweertjes)
 

DeletedUser

De nieuwe layout is niet zo vriendelijk voor oudere systemen.
Ik heb een laptop van 3 jaar oud en een pc van 5 jaar oud maar hij moet elke keer lang laden voor hij de hele pagina kan laden.... De nog oudere systemen en mensen met trager internet zullen hier nog meer last van hebben. Op een telefoon zal het helemaal niet meer te doen zijn bijna vrees ik.

:(
 

DeletedUser6405

nee klopt ik kan op men HTC touch pro 2 niet meer onloggen .. hij draait te zwaar..
 

DeletedUser385

en op de boven pc kan ik ook geen t-w meer doen:(

iritant, tot 1 maand geleden zat ik daar altijd op
 

DeletedUser

HTC Magic blijft op pagina laden staan. Nu is het op de telefoon wel heel erg onoverzichtelijk, dus zo heel veel mis je er niet aan (denk ik).
 

DeletedUser9872

Dit kan alleen als je stadsoprichter bent.
Als je dit bent, moet je gewoon de volgende stappen volgen.
  1. Klik op stadsforum
  2. Klik nu op forum beheren
  3. Klik op het symbool (2 geweertjes)

bedankt ;)

maar ik dacht al dat het zo moest maar het lukt niet :( als ik er op klik gebeurd er niets (zoals daarvoor)

ik zal het eens op een andere browser proberen ;)
 

DeletedUser8537

iets wat ik nu net opmerk: sinds de update blijft het balkje stadsforum staan, ook al ben je uit een stad gegaan bv om te shoppen.

refreshen/cache legen veranderd hier blijkbaar niets aan.
 

DeletedUser

iets wat ik nu net opmerk: sinds de update blijft het balkje stadsforum staan, ook al ben je uit een stad gegaan bv om te shoppen.

refreshen/cache legen veranderd hier blijkbaar niets aan.

Dit is dan wel donkerder zoals je hier kan zien:
1276773945-070.jpg


Het is dus geen fout en je cache legen of refreshen zal dan ook niet helpen.
 

DeletedUser

Het is eigenlijk best wel saai dat je nu al weet hoeveel ep je kunt krijgen voor een arbeid. Ik kan pas net treinen overvallen en het was elke keer een verrassing hoeveel ep je kreeg. Nu weet je sowieso dat het niet veel is vanwege weinig ingebrachte arbeidspunten.....
 

DeletedUser

Ik heb al verschillende keren aan de devs gevraagd om de random XP EN geld terug in te voeren, zonder effect. :(
 

DeletedUser9519

Ik vind het behalve de premium toevoegingen voor nieuwe werelden een goede update hoor, erg handig ook.
 

DeletedUser

Het is eigenlijk best wel saai dat je nu al weet hoeveel ep je kunt krijgen voor een arbeid. Ik kan pas net treinen overvallen en het was elke keer een verrassing hoeveel ep je kreeg. Nu weet je sowieso dat het niet veel is vanwege weinig ingebrachte arbeidspunten.....

Ik vind dit juist een hele verbetering:)
 

DeletedUser9519

Wow hahaha, ik klikte op antwoord versturen en meteen toen de pagina laadde stond jouw antwoord onder mijn bericht XD
Gelukkig dat die nieuwe premium toevoegingen niet op de oude werelden zijn.
 

DeletedUser

Ik vind dit juist een hele verbetering:)

De spanning is er wat af nu. Voorheen was het spannend om een bericht te openen. Hoeveel zou ik verdiend hebben, hoeveel zou ik aan ep gekregen hebben en zou ik ook een duur item gevonden hebben.

Mu weet je van te voren al hoeveel geld en ep je krijgt en precies de maximale waarde van de spullen die je vindt. Ik vind het wat saaier.
 

DeletedUser9872

De spanning is er wat af nu. Voorheen was het spannend om een bericht te openen. Hoeveel zou ik verdiend hebben, hoeveel zou ik aan ep gekregen hebben en zou ik ook een duur item gevonden hebben.

Mu weet je van te voren al hoeveel geld en ep je krijgt en precies de maximale waarde van de spullen die je vindt. Ik vind het wat saaier.

helemaal mee eens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan