• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

UP-Rising verkoopt groene en blauwe indianenketting

DeletedUser

lol dat is dus easy cash voor jullie ;), morgen zal ik een blauwe bij jullie kopen :D
 

DeletedUser

feit, maar het zorgt er ook voor dat jullie verder kunnen met jullie opdrachten
 

DeletedUser

vergeet je niet dat je je stad 2 uur op voorhand moet verlaten vooraleer je een nieuwe stad kan joinen, hou hier rekening mee aub
 

DeletedUser

ik ben even aan het sparen voor t geld in de stadkassa en dan kom ik ook is even langs :D
 

DeletedUser

Ziezo, de eerste wanbetaler is een feit
supertom3
Echt een zielig en achterbaks ventje
Vind het enorm laag bij de grond dat je zoiets doet, wij geven je een kans om verder te gaan met deze opdrachten en dan doe je dit
 

DeletedUser

Ziezo, de eerste wanbetaler is een feit
supertom3
Echt een zielig en achterbaks ventje
Vind het enorm laag bij de grond dat je zoiets doet, wij geven je een kans om verder te gaan met deze opdrachten en dan doe je dit

En die wou ik nog wel in de stad halen:rolleyes:
 

DeletedUser

En die wou ik nog wel in de stad halen:rolleyes:

Had daarvoor al Nee gezegd, en jij bleef maar zeuren, maar ik kom toch niet, en trouwes dat was alleen in steden die ik niet ken, steden waar ik echt in wil bedrieg ik niet, en ja een mooi buitenkansje...:rolleyes:
 

DeletedUser

Vind ik echt zwaar kinderachtig! geven je ze een kans en dan ga je ze besodemieteren!:mad:
 

DeletedUser

En dan nog stoer doen ook :rolleyes:
Ach, zulke noobs heb je altijd, gewoon trieste mensen. Een slechte naam heeft hij in ieder geval en als hij ooit in een stad zit zullen we hem met een aantal leden eens opzoeken:o
 

DeletedUser

Jongens, dit gebeurt nog maar net dat je zo in andere steden mag om spullen te kopen, maar geloof me, dat mensen niet betalen gaat nog HEEEEEEEEEEEEL vaak gebeuren. Dat is het risico. Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr, als grote stad zou je natuurlijk wat premiejagers achter hem aan kunnen sturen en 'm overhoop schieten...
 

DeletedUser

En dan nog stoer doen ook :rolleyes:
Ach, zulke noobs heb je altijd, gewoon trieste mensen. Een slechte naam heeft hij in ieder geval en als hij ooit in een stad zit zullen we hem met een aantal leden eens opzoeken:o

Nouja bij domTe heb ik wel gewoon betaald, dus ja, ligt dan denk ik aan jullie :p

en ik begin trouwens al bang te worden zeg, ik denk dat ik ga stoppen :rolleyes:

Heb nooit contant geld bij me, dus voor jullie valt er niks bij mij te halen XD
 

DeletedUser

Nouja bij domTe heb ik wel gewoon betaald, dus ja, ligt dan denk ik aan jullie :p

en ik begin trouwens al bang te worden zeg, ik denk dat ik ga stoppen :rolleyes:

Heb nooit contant geld bij me, dus voor jullie valt er niks bij mij te halen XD

Grappenmaker.
Niemand zal je missen:rolleyes:
 

DeletedUser

Ik denk niet dat je veel kans hebt tegen larz. Z'n naam is het bewijs :'D
 

DeletedUser

Hoeft ook niet, er zijn zat andere.
Misschien heb een iets te groot echo?


mijn nederlands is bar maar deze moest even

iemand die zich zelf debest noemt , oftewel Ego heeft een ander er op wijst lol plus daar na Ego ook nog fout typt.
 

DeletedUser

ik denk dat dat nog meer gaat gebeuren want het is wel een risico

Maarja om ontopic te blijven

Verkoop je allebij kettings ?
 

DeletedUser

Had daarvoor al Nee gezegd, en jij bleef maar zeuren, maar ik kom toch niet, en trouwes dat was alleen in steden die ik niet ken, steden waar ik echt in wil bedrieg ik niet, en ja een mooi buitenkansje...:rolleyes:

Egt laf dit als ze je helpen moet je er ook wat voor trg doen:mad:
 
Bovenaan