• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

UP-Rising verkoopt groene en blauwe indianenketting

DeletedUser

Hi :)

Wij van UP-R hebben zowel de groene als de blauwe indianenketting beschikbaar bij onze handelaar. Wij zijn bereid om iedereen die dat wenst een uitnodiging te geven naar onze stad om die kettingen te kopen. Hier is echter een regel aan verbonden die nageleefd dient te worden anders wordt deze actie stopgezet.

Wanneer je beslist om de ketting te kopen in onze stad, dien je mij ig een telegram te sturen. Wij noteren je naam en je krijgt een uitnodiging in onze stad eens je daadwerkelijk aan onze toegangspoorten staat. Je mag de ketting kopen en gratis overnachten in ons hotel ( level 2 ) maar wij verwachten een storting van 120$ in de stadskassa. Wordt dit echter niet nageleefd dan stoppen wij met deze actie en verpest je de kans voor de andere mensen. Het zal je reputatie niet goed doen vrees ik. Wij verwachten dus van iedereen zijn medewerking en hopelijk kunnen we hier veel mensen mee helpen

Kosten:

-Groene ketting: 75$
-Blauwe ketting: 75$
-Storing stadskassa: 120$

Inclusief gratis overnachting

Bedankt

Mvg Reds
 

DeletedUser

Zoals afgesproken kom ik zo aan in jullie stad. :cool:
Coole actie kerels!
 

DeletedUser

Erg nice, maak je ook uitzonderingen voor geliefde stamgenootjes xD (A)
 

DeletedUser

dan wilt dit lieve stamgenootje binnenkort wel een groene halen ;d
 

DeletedUser

alles verloopt enorm vlot tot nog toe :)
iedereen houdt zich aan de regels
 

DeletedUser

heb ik binnen 1 level ook nodig, tenzij we dat zelf in onze stad verkrijgen als handelaar lvl 2 is wil ik ook wel eens op bezoek komen en mijn geldjes daar een beetje spenderen :)
 

DeletedUser

Ik zie bij de handelaar van UP-R helemaal geen blauwe indianenketting.:confused:
 

DeletedUser

Als je niet in een stad zit worden de spullen uit die stad met 2 levels verlaagt.
 

DeletedUser

Ja als ik niet onmiddellijk antwoord gelieve dan gewoon naar larzdebest of naar tinus te sturen of je erin mag. Zorg dat je je eigen stad 2 uur op voorhand verlaat want je kan pas een nieuwe stad joinen 2 uur nadat je bent opgestapt in je eigen stad.

Hou je aan de voorwaarden en we kunnen dit blijven organiseren
 
Bovenaan