• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

uitnodiging waarschuwing

DeletedUser5512

Richtlijnen

Voorstel

Als je iemand uitnodigt(of uitnodiging terug trekt) dat je een extra warschuwing krijgt: Weet je zeker dat je appelflapeter101 wilt uitnodigen?

Details

Iedereen heeft er wel een last van dat je per ongeluk op uitnodigen klikt ipv dueleren, meteen hierna moet je de uitnodiging weer terug trekken, en die speler weet dat jij hem snel kan duelleren
" jansen33 heeft je uitgenodigd in de stad 'courage city XX' vandaag om 16:27 uur
jansen33 heeft de uitnodiging in de stad 'courage city XX' teruggetrokken vandaag om 16:26 uur "
om dat te voorkomen bijvoorbeeld:)

Misbruikpreventie

denk het niet ;)

Visuele hulpmiddelen
ehm een pop-upje?

Samenvatting

Om te voorkomen dat spelers per ongeluk andere mensen uitnodigen, en meteen de uitnodiging weer moeten terugtrekken.

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

je weet al wat ik zei

te veel klikwerk: luiheid heerst
 

DeletedUser4892

Goed idee, heb het ook al wel eens gehad

PS. Die tijden bij dat voorbeeldje zijn een beetje raar :p
 

DeletedUser

niet echt nuttig, moet je gewoon niet op het verkeerde knopje drukken.
als je het wel doet kun je altijd nog binnen 10 seconden dueleeren en daarna de uitnodiging terugtrekken.
 

DeletedUser8307

Heb dat probleem ook al eens gehad, oftewel wou ik een speler duelleren en had ik op die uitnodiging geklikt, oftewel omgekeerd.

Dit is dan ook een handig idee, aangezien je moet bevestigen en anders gewoon weer naar het stadhuis gaan en uitnodiging weer verwijderen...

5/5
 

DeletedUser12045

Geweldig idee,alleen zal ik dit probleem nooit hebben
5/5
 
Bovenaan