• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uitbreiding VP shop.

Dat is wel spijtig: het is de hoogste tijd om meer items in die shop te brengen?
Zou het niet een idee zijn om gewoon al het spul wat in het circus te verkrijgen is (m.u.v. de items die al in de shop zijn en de speciale dingen als Innogames riem en setkistjes) ook in dat gedeelte van de shop te zetten?

Dat is voor iedereen gunstig die buffs wil kopen en bovendien zullen verzamelaars ook dingen willen die ze nog missen uit die hele toestand :)
Zo maak je ook nog eens de avo's (op z'n minst een beetje) actiever en door het aanbod van goederen te vergroten maak je ook de mensen blij(er).
 

DeletedUser16286

Prima idee. Ik zeg doen!

Ohja en die 1% ervaringsdrankjes die ze op de beta hebben, kunnen wij die ook krijgen? Zoveel is het nou ook weer niet, 1% :D
 

DeletedUser4130

Omdat er zoveel vraag is naar dit idee, even een update:

Huidige status
Er is (zeker op de beta) al vaak gevraagd naar meer voorwerpen in de shop. De eis is dus bekend, en voor zover ik weet vonden de ontwikkelaars dit een goed idee. Dit was al een poos geleden en er zijn nog geen voorwerpen bijgekomen, dus het lijkt erop dat dit geen prioriteit is. Vind ik ook heel jammer, maar zo hebben we wel een beter idee wat we realistisch kunnen verwachten.
De ervaringsdrankjes zouden oorspronkelijk wel in de shop zitten, maar zijn weggehaald na klachten van de spelers over de spelbalans. Zo was het namelijk mogelijk ervaring te verdienen waarvoor je helemaal geen actiepunten nodig had. De kans is klein dat deze beloning wordt toegevoegd.

Persoonlijk zou ik goedkopere kisten wel goed vinden, en wat kleinere beloningen erbij die je snel kan kopen. Zo hoeven beginnende avontuur spelers niet te lang te wachten.

Wat kan je doen als je dit idee graag ingevoerd ziet?
Op ons NL forum kunnen we gaan kijken welke beloningen we het liefst in de shop zouden hebben. Het nl forum zelf lezen de developers niet, dus kan het idee daarna richting beta forum om nogmaals te checken hoe het ermee staat. Misschien kan er wat mee, misschien is er geen ruimte voor, maar dan weten we in elk geval hoe het staat :)

--> Laat dus even weten wat jij liefst in de avontuur shop ziet verschijnen, en eventueel wat een goede prijs kan zijn.

Dan nog dit: als je een idee post, let er dan op dat dit volgens de richtlijnen gaat. @Topicstarter: als je dit alsnog doet en me in PM stuur, dan pas ik dit voor je aan.
 

DeletedUser16548

Mijn idee is een kist die het dubbele is van de normale kist (nu dus 10k maar eventueel minder als de prijs van deze vermindert wordt) waar een gegarandeerd bandietenset deel inzit. In deze kisten zit uiteraard wel verschil in de droprates van elk product (zo zal een halsdoek vaker voorkomen dan een geweer denk ik). Dit idee lijkt misschien op het eerste gezicht erg goed omdat dan het bandieten set snel(ler) bij elkaar kan worden gespaard maar dit zal vies tegenvallen, er van uitgaan dat de kistprijzen niet verandert worden zal het dus 10 000 veteranenpunten kosten om de kist te kunnen kopen en dit zijn 40 overwinningen, dit is bij een gem. tijd van 15 min per avo al 10u per kist mits je alleen maar wint. Maar desalniettemin zal het bandieten set sneller verkrijgbaar zijn, dit zou stimuleren om meer avonturen te spelen want je weet dat je sws 1 item kan krijgen. Op dit moment zijn er nog zo'n 10 actieve avontuur spelers waaronder ik zelf, aangezien de beloningen zo slecht zijn etc. wordt ik steeds minder gemotiveerd om het te doen, was het niet voor de dagelijkse taken was ik er wss al helemaal mee gestopt en ik denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.
 

DeletedUser16286

10.000 Vet. punten kost je in werkelijkheid al ca. 60 avo's (als je niet tegen mensen speelt met superieure wapensets) en inclusief wachttijd van de avo's van gemiddeld 30 minuten (dat is met mazzel) kost het je zo'n 45 uur. Aangezien dat bijna 2 hele dagen zijn en niet iedereen TW de hele dag kan spelen ben je misschien al 4 weken bezig met één zo'n kistje. De bandietenset bestaat uit 11 delen en mocht je dus geen enkel deel dubbel krijgen - wat zo goed als nooit voor zal gaan komen - dan ben je alsnog bijna een jaar bezig met die set te behalen. En dan heb je nog geluk ook :laugh:

Tevens zal je als je nog geen bandietensetdelen hebt ook minder avo's winnen omdat je dus nog niet zo sterk bent. Door dit hele debiele systeem groeit de kloof dus tussen nieuwe avospelers en spelers die 24/7 niks anders doen dan in hun level 3 Bandietenset dezelfde map spelen voor de rest van hun leven.
 

DeletedUser16548

klopt, maar ik vind dat de prijs van de normale kist dan omlaag zou moeten (Van 5k naar 2(.5)k) dan is het imo nog redelijk
 
ik vind dat de straffen voor "leaven" bij een avo veel zwaarder moeten worden, wij (betere) avonturisten worden steeds weer hiermee geconfronteerd.
het kan toch niet zo zijn dat de betalende spelers worden "geweigerd" (dmv avo afbreken) het zijn steeds weer dezelfde zielige spelers die dit doen.
Inno kom in actie,en bescherm jullie sponsors.....


en wat voor die uitbreiding van de shop....dat zal heus wel komen tzt​
 

DeletedUser16476

ik vind dat de straffen voor "leaven" bij een avo veel zwaarder moeten worden, wij (betere) avonturisten worden steeds weer hiermee geconfronteerd.
het kan toch niet zo zijn dat de betalende spelers worden "geweigerd" (dmv avo afbreken) het zijn steeds weer dezelfde zielige spelers die dit doen.
Inno kom in actie,en bescherm jullie sponsors.....


en wat voor die uitbreiding van de shop....dat zal heus wel komen tzt​
Leave van een avo zou een tijdstraf moeten geven die steeds langer duurt naarmate je het vaker doet en er worden veteraanpunten van je huidige punten afgehaald. Tussen de 50-200 vp
 
die map met de beer is al heel oud, die was al op amchitka voordat normale avo's bestonden?
Die is hier, voor zover ik weet, überhaupt nooit geweest.

En ja, ik vind 't ook raar dat er ook veel mensen niet klikken op 'ik ben klaar'.
Heel vaak (min of meer, oke) heb ik toch dat er 5 klaar zijn en 1 niet en dan gaat 't weer niet door.
Leaven is ook vervelend, maar op zich kan ik me ook al ergens voorstellen dat je niet tegen die lui met OP-wapens wil spelen, want die winnen altijd :)
 
En ja, ik vind 't ook raar dat er ook veel mensen niet klikken op 'ik ben klaar'.
Heel vaak (min of meer, oke) heb ik toch dat er 5 klaar zijn en 1 niet en dan gaat 't weer niet door.
Leaven is ook vervelend, maar op zich kan ik me ook al ergens voorstellen dat je niet tegen die lui met OP-wapens wil spelen, want die winnen altijd :)

dat slaat nergens op, als je slim speelt en je laat diegene die OP is rondjes lopen hebben ze vrijwel niks aan hem... en anders probeer je het toch er het beste van te maken?.. je krijgt er toch VP door. als je niet tegen je verlies kan moet je ook niet meedoen, want er zijn ook mensen die het nog wel proberen. maar daar verpest je het dan voor. dan hebben ze sowieso geen kans meer
 
dat slaat nergens op, als je slim speelt en je laat diegene die OP is rondjes lopen hebben ze vrijwel niks aan hem... en anders probeer je het toch er het beste van te maken?.. je krijgt er toch VP door. als je niet tegen je verlies kan moet je ook niet meedoen, want er zijn ook mensen die het nog wel proberen. maar daar verpest je het dan voor. dan hebben ze sowieso geen kans meer

Tsja, ik doe het zelf ook niet (omdat ik überhaupt zelden avo's doen, enkel als het jammerlijk genoeg moet voor opdrachten), maar ik kan me het op zich wel voorstellen. Natuurlijk niet in een enkel geval, maar als je er vaak (of vaker) last van hebt, kan ik er toch ergens wel sympathie voor opbrengen, al blijft het natuurlijk wel vervelend en niet de bedoeling.
 

DeletedUser4007

Het vreemde blijft dat als er een OP wapen bij de tegenpartij zit, spelers leaven.
Maar wel blijven als die in hun team zit.
Wees dan zo slim om ook te leaven, als iedereen dat doet, bestaat de mogelijkheid dat spelers met een OP wapen iets anders pakken om ook hun avo's te doen.
 

DeletedUser12345

Idd, of gewoon de vraag durven stellen...
De droprate van de kisten aanpassen zou al iets zijn... 500+ avo's nog niet 1 keer het geweer gekregen.
Das pas zielig :p en tis niet dak ik er nog geen enkel heb gewonnen ....
 

DeletedUser4007

na 474 avo's heb ik het paard ook nog niet, ook na het kopen van diverse kisten nog niet.
dus het probleem herken ik wel:(
 
Gewoon jammer dat de VP Shop niet verder uitgebreid wordt. Zou sws al de activiteit van avo's en daarmee wss ook het spel vergroten!
 
Bovenaan