• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uitbreiding VP shop.

DeletedUser16552

Hallo,

Misschien is het wel een leuk idee om de VP shop wat uit tebreiden?
Dat je er bijvoorbeeld ook andere kistjes zou kunnen kopen voor VP punten die nu alleen tekoop zijn voor nuggets en UPM.. En nog een paar andere leuke spulletjes erbij natuurlijk.. Misschien worden de avo's dan ook meer gespeeld want eigenlijk zijn het altijd de zelfde mensen die je tegenkomt..
 

DeletedUser16286

Wat dacht je ervan om die avokisten ook voor UPM verkoopbaar te maken... Met avo's verdien je immers zó ontzettend weinig VP dat het de gemiddelde speler 1000 avo's kost (1000 x 15 minuten = 250 uur, dit is een hele hoop weggegooide tijd) om de bandietenset compleet te krijgen.

Alleen voor een klein groepje van ongeveer 10 mensen die 24/7 avo's doen is het gemakkelijk deze set te krijgen of zelfs compleet level 2 te maken (ja, deze mensen bestaan echt :laugh: ). Maar dit lijkt me niet helemaal normaal. Het is nu alleen beschikbaar voor de elite, en voor mensen zonder bandietenset is het ook VEEL moeilijker om tegen die mensen een avo te winnen, waardoor het alleen maar langer duurt om een bandietenkist te krijgen en de motivatie alleen maar daalt. (Komt tevens ook omdat er maar één level is) Hier moet echt iets aan gedaan worden want zoals het nu gaat is absurd.
 

DeletedUser16552

Betere teamverdeling kan inderdaad... Dat je niet na het level alleen kijkt maar ook naar het pakje wat je aanhebt ect.. en daardoor een berekening word gemaakt bij wie je in het team komt..

Maar verder door meer items in de VP shop te stoppen zullen meer mensen het gaat spelen en het random kistje kan idd wel voor 2500vp verkocht worden want hij is nu veel te duur

En als meer mensen het spelen krijg je betere teamverdeling wat vervolgens resulteert in beter en leukere avo's.
 

DeletedUser16286

Ja goed idee. En misschien ook vaker 4v4 of 5v5 avo's maken, daar kan het ook eerlijker van worden. Dan maken de acties van ieder individu minder uit, en dus kan men ook met minder goede spelers in het team winnen door te compenseren met hele goede.
 

DeletedUser16552

4v4 5v5 word wel gedaan als het kan hoor.. Alleen zijn er nooit genoeg mensen voor.
 

DeletedUser16286

Ja. Dus misschien een aanpassing maken die er voor zorgt dat er iets langer gewacht wordt op die extra spelers
 

DeletedUser16552

Als je nu al pech hebt wacht je al 30-45 minuten voor 6 mensen.. Dus nog langer wachten is geen optie denk ik.
 

DeletedUser16286

Tja dat is ook weer waar... maar er zijn nog veel meer problemen op TW. Komt allemaal voornamelijk door de grote inactiviteit die hier heerst :/ Het spelplezier gaat achteruit
 
op beta-wereld kan je drank voor wijsheid (1% ervaring voor het volgend level) met VP kopen , mss ene idee om dat hier ook te doen. dan gaan ook meer mensen avo doen
 

DeletedUser16552

Idd! Dat bedoel ik!
Meer items toevoegen zodat er meer mensen komen en avo gaan spelen;)
 

DeletedUser

Dit stond in een roadmap van 2015. Echter is er zo weinig animo voor avo's dat dat plan weinig prioriteit heeft.
 

DeletedUser16491

Een 2 de map erbij zou ooo kunnen helpen om het weer actiever te krijgen plus sneller bandieten set compleet want dit is idd absurd hoeveel avo's je moet spelen om set compleet te hebben
 

DeletedUser16552

Een 2 de map erbij zou ooo kunnen helpen om het weer actiever te krijgen plus sneller bandieten set compleet want dit is idd absurd hoeveel avo's je moet spelen om set compleet te hebben

2de map zou leuk zijn maar de bandieten set sneller compleet ben ik echt op tegen..
 

DeletedUser16286

Ik vind dat die set wel sneller compleet te krijgen moet zijn. Op de huidige manier duurt het al een eeuwigheid en dit ontmoedigd veel spelers om überhaupt avo's te spelen. Alleen voor mensen die zowat de hele dag avo's spelen is die set te halen / upgraden. Het is op de huidige manier dus alleen voor de elite beschikbaar en het zou veel leuker en eerlijker zijn als iedereen die set compleet kan krijgen.

Een tweede map zou leuk zijn ja, en zo te zien waren ze een paar maanden geleden bezig met een map met een beer te programmeren :)
 

DeletedUser

Een tweede map zou leuk zijn ja, en zo te zien waren ze een paar maanden geleden bezig met een map met een beer te programmeren :)

Ze kregen die beer niet bug vrij. Voor zover ik weet is dat helemaal van de baan.
 

DeletedUser16402

Ze kregen die beer niet bug vrij. Voor zover ik weet is dat helemaal van de baan.

Onmogelijk is niets. Maar er moet ook gekeken worden naar werkuren over opbrengst. Als het gewenste resultaat niet wordt bereikt of het duurt te lang, gaan er te veel werkuren in zitten. Werkuren kosten geld, ergo te veel geld vergooien aan een feature die helaas niet bug-vrij te krijgen is of misschien zelfs niet binnen de capaciteiten van de ontwikkelaars zit (wat ik betwijfel, maar nogmaals, onmogelijk is niets) dan wordt er nog wel eens gekozen om een feature niet door te laten gaan.

Wel was het fijn geweest als we hier dan ook echt eens een duidelijk bericht over kregen. Zo weten we tenminste waar de avo's aan toe zijn.
 

DeletedUser16552

Ook vind ik dat de sterkste speler in het blauwe team moet beginnen...
 
Bovenaan