• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

uit balans

DeletedUser

ze kunnen ook ipv allemaal verschillende landen enzo, 1 universeel domein the-west.com ofzoiets. En daar kan je kiezen tussen alle verschillende servers, dus als je in het engels wilt spelen, of juist in het nederlands en al.. Dan zie je tenminste een hoop spelers staan =D

Goed idee :)

Off-topic: One Piece is ubercool :D ik vind vooral die zwaardvechter met 3 zwaarden awesome :p
maar je vergeet the detective Conan.
 

DeletedUser

Goed idee :)

Off-topic: One Piece is ubercool :D ik vind vooral die zwaardvechter met 3 zwaarden awesome :p
maar je vergeet the detective Conan.

Aan Detective Konan begin ik niet meer.. 650 episodes -.-
 

DeletedUser14827

maar er is wel een belangrijk verschil

hodaws pistool en gouden tomahawk kan niet iedereen krijgen, bij gouden revolver en gouden sabel kan dat wel
 

DeletedUser13404

Ja dat ist em net, als iedereen de gouden tomahawk had was er ook weer niets aan... :rolleyes:
 

DeletedUser1448

Die 2 wapens zijn net uit balans xD
Je kan ze al op level 10 dragen. 2 van mijn leden op de poolse the west hadden ze al op level 10 en ze sloegen iedereen ko met 3 hits. Dat is niet eerlijk gewoon xD
 

DeletedUser

als verzamelaar ben je dan wel heel erg jaloers over die mensen :(:(
ze moesten het minstens veilbaar maken...
 

DeletedUser13404

Nee!! zeker niet! dan hebben alle lvl10ers hem en is het helemaal om zeep :p
voordeel is dat verzamelaars en avo's die hem nu hebben er tg niet mee duelleren en ik denk dat je een lvl 10 'er wel met 1 schot flauwlegt als je 400-500 hit ;)
 

DeletedUser

Nee!! zeker niet! dan hebben alle lvl10ers hem en is het helemaal om zeep :p
voordeel is dat verzamelaars en avo's die hem nu hebben er tg niet mee duelleren en ik denk dat je een lvl 10 'er wel met 1 schot flauwlegt als je 400-500 hit ;)

Veilbaar betekent niet in overvloede. Veilbaar betekent dat je het van de hand kunt doen, waarschijnlijk voor prijzen die de 200.000 makkelijk overschrijden. En kun jij mij een lvl 10 aanwijzen met honderdduizenden op de bank?
 

DeletedUser1448

Veilbaar betekent niet in overvloede. Veilbaar betekent dat je het van de hand kunt doen, waarschijnlijk voor prijzen die de 200.000 makkelijk overschrijden. En kun jij mij een lvl 10 aanwijzen met honderdduizenden op de bank?

een level 10 die kisten heeft gekocht ja :)
 

DeletedUser

een level 10 die kisten heeft gekocht ja :)

De kans dat een lvl 10 die kisten heeft gekocht is vrij klein. De kans dat daar dan ook nog deze voorwerpen in zullen zitten is nog kleiner. De kans dat deze lvl 10 een duellant is en gebruikt maakt van het wapen in duels is nog weer kleiner. Kortom: de kans dat deze wapens door een lvl 10 gebruikt gaan worden is verwaarloosbaar en het veilbaar maken van een voorwerp maakt daarbij niet uit. Sterker, de kans dat deze lvl 10 de waarde niet inziet van zijn wapen is aanwezig, waardoor hij zwicht voor het geld en het wegdoet aan een persoon met een hoger lvl.
 

DeletedUser1448

sorry maar dit is toch redelijk zever. Kom maar kijken op de poolse the west.
Miljonair op level 24.. etc
 

DeletedUser

@simmies:
die hebben nu al een extra items die op normale wijze niet te verkrijgen is, dus veilbaar maken is beste oplossing ;)
 

DeletedUser13404

Veilbaar betekent niet in overvloede. Veilbaar betekent dat je het van de hand kunt doen, waarschijnlijk voor prijzen die de 200.000 makkelijk overschrijden. En kun jij mij een lvl 10 aanwijzen met honderdduizenden op de bank?

En ja als ik ff een 2e acc aanmaak en wat geld illegaal kopieer en men 1e verwijder :p
(Niet dat ik dat ooit zou doen want daar ben ik te braaf voor en dat doe ik niet xD)
 

DeletedUser

En ja als ik ff een 2e acc aanmaak en wat geld illegaal kopieer en men 1e verwijder :p
(Niet dat ik dat ooit zou doen want daar ben ik te braaf voor en dat doe ik niet xD)

Dan ben je al in overtreding. Twee accounts tegelijk en pushen is dubbel regels breken. Zullen we uitgaan van legitieme gronden? :p
 

DeletedUser1053

De kans dat een lvl 10 die kisten heeft gekocht is vrij klein. De kans dat daar dan ook nog deze voorwerpen in zullen zitten is nog kleiner. De kans dat deze lvl 10 een duellant is en gebruikt maakt van het wapen in duels is nog weer kleiner. Kortom: de kans dat deze wapens door een lvl 10 gebruikt gaan worden is verwaarloosbaar en het veilbaar maken van een voorwerp maakt daarbij niet uit. Sterker, de kans dat deze lvl 10 de waarde niet inziet van zijn wapen is aanwezig, waardoor hij zwicht voor het geld en het wegdoet aan een persoon met een hoger lvl.

Als een level-10 speler alle 6 kisten koopt is het vrijwel zeker dat deze met een fortuin rondloopt en valt zo'n wapen dus ook te kopen. Het beetje kennis van het spel om de waarde in te schatten heb je wel als je voor 100 euro aan kisten gaat kopen, neem ik aan. ;) En mocht hij niet aan dat wapen kunnen komen, dan zou het ook nergens op slaan, (bijna) miljonair zijn na een paar dagen spelen.:p Overigens hebben we het nu over level-10 spelers, maar bijvoorbeeld een speler van level 50 met een miljoen op de bank gaat ook gewoon nergens meer over.:huh:
 

DeletedUser

Ik denk dat dit spel lichtelijk uit balans is.

1590169_460s.jpg
 
Bovenaan