• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

UC zoekt leden

DeletedUser

Hallo iedereen, net zoals op w2 is er een UC-community. UC werd opgericht ongeveer 2 maanden geleden in w2, in die periode zijn de drie steden die van de UC-community uitmaken al veel vooruitgang geboekt op de ranglijst, ik leider van UC Kazachstan mocht vaststellen dat UC Kazacshtan van plaats 34 naar plaats 12 op de ranglijst sprong.

Op w2 telt die 3 steden die in de top 13 staan. Dit willen we doortrekken op w7, we willen meedraaien in de top 5.
Ik ben WytewaXD, ik ben actief, ik heb veel ervaring, op w1 ben ik lvl 72 en duellvl 136, op w2 herbegonnen gestopt toen ik lvl 55 was nu alweer lvl 46.

Ons motto luidt: Samen sterk, wij UC steden laten onze bondgenoten ook nooit in de steek bij fortgevechten, want ons sterke punt is een sterke communicatie, we hebben ook een eigen site, dus amateurs zijn we zeker niet.

We zijn héél sterk en wil je ook van die nieuwe community wil uitmaken moet je maar een berichtje sturen naar mij, jinmaster of Valk.
(De oprichters van de UC-steden)

We zoeken eerst full bouwers aangevuld door goeie soldaten, duellanten en avonturiers.

Mvg,

WytewaXD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Stamina, we weten nog niet waar we zullen liggen dit moet ik ook nog bespreken met de andere leiders van de UC Steden.
 

DeletedUser12001

Stamina, we weten nog niet waar we zullen liggen dit moet ik ook nog bespreken met de andere leiders van de UC Steden.

Wij (UC Ascalon City) zullen gevestigd zijn bij het hoodfort van county 18, kijk even naar je nieuwe telegrammen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan