• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

UC Sun City zoekt leden!

DeletedUser

UC Sun City zoekt actieve spelers!

We zoeken actieve spelers, vooral bouwers en geldschieters voor onze gloednieuwe stad. Er zal pas worden uitgebouwd wanneer de bouwer 33 constructie punten heeft. Dat kan dus heel even duren. Omdat er maar maximaal 5 mensen in de stad kunnen zullen we moeten werken met een uitwisselingsproject. Wanneer je een ‘groot’ bedrag bij elkaar hebt, word je uitgenodigd om het bedrag te storten, zodat we kunnen beginnen met de woonhuizen. Je krijgt ook een psychologisch plusje achter je naam, als we nieuwe gemeenteraadsleden zoeken.
Wij hebben geen level limiet maar in de loop van tijd zal hij waarschijnlijk komen.

Voorwaarden:

Je moet een actieve speler zijn.
Bereid om geld te storten wanneer er om gevraagd word.

Wat wij je aanbieden:
- Een plek in een stedengroep met een onderling shop-verband. De 2e stad heeft zich trouwens al aangemeld, en we zijn nu in onderhandeling met een andere, veel belovende, stad.
- Bescherming van de stedengroep (qua duels)
- Geen stortingsschema. Ik heb namelijk een hekel aan lijstjes. Wel word er van je verwacht dat je geld blijft doneren. Doe je dat niet word er voor je persoonlijk een storingsschema gemaakt, totdat het weer goed gaat.
En natuurlijk een gezellig stadsforum, hoop ik, maar dat ligt aan jullie

UC Staat overigens voor United Coalition (Vereenigde Coalitie).

Of als je een inwoner bent, en je wilt lid worden van de stad. Lees dan het stadsprofiel.

Ik hoop je snel te mogen verwelkomen.

mvg. qwets.

De stad is er om 19:31.

De stad is wegens een paar omstandigheden niet op vakje 30 maar op vakje 19 terecht gekomen.
weststaemaput9.jpg


Hopelijk is dit geen probleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

gefeliciteerd!

mijn stad is ook nog in de maak :p 19:00 is hij klaar:D

maar mijn stad is op vakje 40 xD
 

DeletedUser

Wat steel je me tekst? :o :p

Enne, qwets, is je mail box al aardig vol gespamd met aanvragen? :p heb dr zeker 30 doorgestuurd
 

DeletedUser4130

Ik word puur bouwer, en zou graag in één van de UC steden komen. Zal wel iets minder actief zijn omdat ik het al druk heb met wereld 7 en 2 waar ik Ascalon City leid en geen premium heb.

Groeten,
Valk

(let niet op de accountnaam)
 

DeletedUser

Wat steel je me tekst? :o :p

Enne, qwets, is je mail box al aardig vol gespamd met aanvragen? :p heb dr zeker 30 doorgestuurd
leek me het makkelijkst :p maar 8 berichten gehad.

Ik word puur bouwer, en zou graag in één van de UC steden komen. Zal wel iets minder actief zijn omdat ik het al druk heb met wereld 7 en 2 waar ik Ascalon City leid en geen premium heb.

Groeten,
Valk

(let niet op de accountnaam)

Je bent van harte welkom maar de stad is vol :o je mag in de wachtlijst als je wilt :D dat word niet lang wachten want we gaan gelijk woonhuizen uitbouwen ;)
 
Bovenaan