• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Twitter

DeletedUser1003

Meestal zijn de Twitterhints niet heel diep en kunnen ze het beste direct opgevat worden. Hetgeen ik er dan uit kan halen:

my sorrows a trail. -> op verkenning gaan (spoorzoeken)
Balizarde I carry for I have lost mine own. -> je moet een floret dragen

Minder voor de hand liggend:
lost mine own -> opvallende schrijfwijze zou eventueel op steen/ kool/ ijzer of zilver delven kunnen slaan.
 

DeletedUser

Ik reis naar het westen, mijn verdriet een spoor. Balizarde Ik draag want ik heb mijn eigen verloren. Ik rouwen om het verlies van mijn broers.

Letterlijk vertaald..

Weet iemand wat balizarde is? :p
 

DeletedUser

D'Artagnan trekt naar Parijs, om in zijn vaders voetsporen te treden als musketier. Onderweg krijgt hij problemen met een aantal broers, die vinden dat D'Artagnan hun zus onteerd heeft.
Ondertussen in Parijs is het hoofdkantoor van de Musketiers ontruimd door de rechterhand van Kardinaal de Richelieu, Rochefort. Deze beschuldigt ook nog de musketiers (de drie musketiers Aramis, Athos en Porthos in het bijzonder), ervan hun diensten in de oorlog met Engeland verzuimd te hebben.
Als D'Artagnan eenmaal in Parijs geraakt, komt hij erachter dat het kantoor gesloten is, tijdens zijn tocht door Parijs komt hij de drie befaamde musketiers tegen, één voor één en iedere keer volgt er een conflict dat uitmondt op een duel. Uiteindelijk heeft D'Artagnan met drie tegenstanders een afspraak op dezelfde plek. De vier mannen ontmoeten elkaar weer bij een ruïne buiten de stad, maar voor het duel kan eindigen komt Rochefort met zijn mannen tevoorschijn. D'Artagnan besluit de drie te helpen tijdens hun gevecht met de garde van Rochefort, maar de drie musketiers weten te ontsnappen en D'Artagnan wordt als enige gevangengenomen.
D'Artagnan wordt veroordeeld tot de dood door onthoofding de volgende dag. Tussendoor hoort hij nog een gesprek tussen kardinaal Richelieu en Milady de Winter, die een complot beramen om de koning van de troon te krijgen. De volgende ochtend bij de terechtstelling, wordt D'Artagnan nog net op tijd bevrijd door Aramis en Porthos. Als de mannen hun vlucht voortzetten, vertelt D'Artagnan over het complot tegen de koning.
 

DeletedUser

Misschien dat het bij een opdrachtgever in het westen te vinden is? bijv bij zon spookstad? :p
 

DeletedUser

Misschien dat het bij een opdrachtgever in het westen te vinden is? bijv bij zon spookstad? :p

Nope, aangezien de twee spelers die Athos' Floret hebben, het al hadden voordat de questreeks van de spookstad werd geimplementeerd. ;)
 

DeletedUser9519

Misschien moet je ook hier geen wapen dragen en in het westelijk deel van de kaart rondlopen op een bepaalde tijd na een bepaalde opdracht?
 

DeletedUser

nieuwe tweet:
Balizarde I carry for I have lost mine own.

Balizarde draag ik omdat ik mijn eigen verloren heb.
Die Balizarde is een Zwaard.
Misschien iets met het vernietigen van Hernando´s Zwaard.
Je hebt hem verloren door hem te vernietigen
 

DeletedUser

Denk het niet ;) Wie wil nu trouwens hernando's zwaard inruilen tegen athos' floret? :p
 

DeletedUser

het sloeg ook eigenlijk nergens op, maar ik geef mijn bijdrage maar even:o
 

DeletedUser

Waarschijnlijk kun je hem weer met een geheime quest krijgen, maar voordat men wist hoe je Belle Stars deringer kan krijgen, was er nog een quest id wat onbekend was. Dat was dus die van die deringer. Dan kan er toch eigelijk geen andere onbekende quest meer zijn?
 

DeletedUser

Ik heb Redmanphill, de community manager van .net een paar maanden een vraag gesteld ivm Athos' Floret, en hij zei me dat deze enkel verkregen kon worden door middel van een geheime quest. Mij lijkt het dat dat te vertrouwen is. :)
 
Redmanphill is idd te vertrouwen ;) Hij post ook die twitter hints.

Maar volgens Elmyr is er geen onbekende quest met een id tussen 0 en 9999. Dus ik weet het nog niet zo zeker :) Maar het kan natuurlijk ook gewoon een random 5 cijferig nummer zijn ofzo.
 

DeletedUser

Redmanphill is idd te vertrouwen ;) Hij post ook die twitter hints.

Maar volgens Elmyr is er geen onbekende quest met een id tussen 0 en 9999. Dus ik weet het nog niet zo zeker :) Maar het kan natuurlijk ook gewoon een random 5 cijferig nummer zijn ofzo.

Ik weet het, het blijft vreemd. Al is het best mogelijk dat de id groter is dan 9999... :)
 

DeletedUser

Redmanphill is idd te vertrouwen ;) Hij post ook die twitter hints.

Maar volgens Elmyr is er geen onbekende quest met een id tussen 0 en 9999. Dus ik weet het nog niet zo zeker :) Maar het kan natuurlijk ook gewoon een random 5 cijferig nummer zijn ofzo.

Volgens the west stats is Athos' Floret al gevonden (dat is te faken maar toch...), dan is die opdracht dus afgesloten en niet meer onbekend
 

DeletedUser

Ik weet het, het blijft vreemd. Al is het best mogelijk dat de id groter is dan 9999... :)

Dat zou dan inderdaad nog kunnen. Ik denk zelf ook wel dat je hem bij een quest krijgt, want dat is bij Belle Stars deringer ook zo.

Volgens the west stats is Athos' Floret al gevonden (dat is te faken maar toch...), dan is die opdracht dus afgesloten en niet meer onbekend

Dat hij gevonden is betekent nog niet dat hij ook al gemeld.
 

DeletedUser

Balizarde draag ik omdat ik mijn eigen verloren heb.
Die Balizarde is een Zwaard.
Misschien iets met het vernietigen van Hernando´s Zwaard.
Je hebt hem verloren door hem te vernietigen

Dat denk ik niet aangezien het over Pothos gaat, en niet over jezelf :p

En het lijkt me ook een beetje unfair.. zoveel voorwaarden voor een zwakker wapen?
 
Bovenaan