• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

TW onderzoek!

DeletedUser12132

Beste mensen.
Ik wil graag een onderzoek doen hier op TW. Zo wil ik een rapport uitbrengen met daarin een paar statistieken van TW. Als je mee wilt doen dan moet je deze dingen naar me sturen.
1. Je lvl
2. Je duellvl
3. Welke karakter.
4. Waar je speelt (Welk land)
5. Of je jongen of meisje bent.
6. je leeftijd.
Tip: Je kan het beste de wereld kiezen waar je het beste bent, of het gemiddelde van al je wereld insturen.
Als je wilt meedoen stuur dan de antwoorden hiervan naar mij met een PM op het forum. Ik ga dan af en toe een tussen rapport zetten. Over een tijdje komt het echte rapport.
MvG elmo11
 

DeletedUser

Wat heb je hier aan:blink: Als er 10 tot 20 mensen iets opgeven heb je niet iets van heel the-west samen want dat zijn 50.000 spelers ofzo
 

DeletedUser

Hoe neem je het gemiddelde van je karakterklasse??

:huh:

Soldavonturiearbeilant :p
 

DeletedUser385

állemaal sturen :p

of gewoon niet hij kan zelf uizoeken als hij zo graag wil
 

DeletedUser

100 :)
106
avonturier
belgie
jongen
hou ik liever privée
wereld 6

voila
 

DeletedUser

En waarom zou het als meisje wel erg zijn:blink:
Ikzelf ga niks invullen omdat dit totaal geen nut heeft:rolleyes:
 

DeletedUser13259

Startdatum! Essentieel!
Je kan wel zeggen dat er veel jonge mensen met lage levels zijn, maar misschien groeien die juist weer harder dan anderen.
 

DeletedUser

Ja maar wat heb je eraan om te weten hoe oud iedereen hier is. Ik kan ook wel zo even raden dat de jonge spelers ook lage levels zijn:laugh:
 
Laat elmo gewoon het onderzoek doen.. Misschien wil hij wel gewoon de gemiddelde leeftijd van een aantal personen.
Mijn gegevens heb ik in ieder geval al op gestuurd ;)
 

DeletedUser4892

Ik vind het wel leuk om een paar gemiddelden te weten, dus ook ik heb opgestuurd.
 

DeletedUser

Behalve dat het onderzoek niet representatief zal zijn als alleen forumgangers reageren :rolleyes:
 
Bovenaan