• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

tw-db.info

DeletedUser

de site ligt er uit weer ik had hem nodig wnr is ie weer bereik baar???
 

DeletedUser

Wat is er de laatste tijd gebeurt op TW-DB.info?


inmiddels is het nieuwe design er! check snel TW-db
er zijn wel een aantal bugs:
een aantal items zijn nu onvertaald dus de vertalers zullen weer aan de slag moeten.

als er vragen of opmerkingen zijn,
zeg het!

Er zijn allemaal vragen maar waar blijft het antwoord?
 

DeletedUser

het spijt me:p

wij zijn momenteel bezig met het uitzoeken maar het is vreemd dat sommige er geen last van hebben
 

DeletedUser

Ik kan er al bijna een week niet op komen. Met geen enkele browser.
Cookies en cash-dinges al verwijderd maar niks helpt. Hij doet helemaal niks....
 
Ik heb het probleem ook. Het gekke is echter dat het zich alleen thuis voordoet, op school kan ik er gewoon op. Heb geduld, ik ben er van overtuigd dat het zsm wordt opgelost.
 

DeletedUser

Ik heb het probleem ook. Het gekke is echter dat het zich alleen thuis voordoet, op school kan ik er gewoon op. Heb geduld, ik ben er van overtuigd dat het zsm wordt opgelost.

Wel heel bijzonder dat sommige mensen nergens last van hebben en anderen wel en dat het dus plaatsgebonden is.

Zou het met de internetprovider te maken hebben?
 

DeletedUser

er waren ivm veiligheidsredenen een aantal ip's uitgeschakeld,
dit zal vandaag of morgen opgelost zijn
 

DeletedUser

er waren ivm veiligheidsredenen een aantal ip's uitgeschakeld,
dit zal vandaag of morgen opgelost zijn

Vandaag en morgen zijn al voorbij maar ik krijg nog steeds geen tw-db in mijn scherm. Hij doet helemaal niks. Toch jammer want hij deed het voorheen altijd prima en het is een hele handige site..... :(
 

DeletedUser

het is inderdaad erg jammer maar ik heb op geen enkele computer problemen, ik zal eens overleggen met abedy wat dit nou zou kunnen zijn:(
 

DeletedUser

het is inderdaad erg jammer maar ik heb op geen enkele computer problemen, ik zal eens overleggen met abedy wat dit nou zou kunnen zijn:(

Ik hoop dat jullie het probleem kunnen vinden.Ik kan er nog steeds geen gebruik van maken.

Wat ook opvallend is is dat de site steeds verder wegzakt als je er naar zoekt met google.Forums waar er over de site gesproken wordt zijn drukker blijkbaar.
 
Het probleem is dat de provider veel ip's geblokkeerd heeft, en ze niet wilt deblokkeren. Het is ook veel te veel werk om iedereen zijn ip te achterhalen.
Wat je nu nog kan doen is een proxy gebruiken om erop te komen, iets anders zit er niet op.
 

DeletedUser

Ik kan via die proxy nu wel op de site komen. Erg handig. Helaas doen de pop-ups het niet als je over de kleren heen scrolt. Als ik nu wil kijken welke broek het meeste verschuilen geeft, dan zet hij ze wel in de juiste volgorde neer. Echter kan ik niet zien welke vaardigheden die broek precies geeft dus dan heb ik er nog niks aan....
 

DeletedUser

Dat is volgens mij omdat het nog niet vertaald is, op de engelse staan ze er normaal wel bij;)
 
Als er iets niet vertaald is kan je het altijd melden.

Om jullie even op de hoogte te houden, momenteel wordt hieraan gewerkt:
bldclc.jpg
Abedy doet de layout, en ik ben het aan het scripten :p

Het werkt als volgt: Jij klikt op de plusjes bij de gebouwen, waardoor ze aan de lijst links worden toegevoegd. Daar zit dan een totaal aantal benodigde constructiepunten aan vast, waarmee met de arbeidspunten en een gemiddelde motivatie de benodigde tijd en geld berekend kan worden om die gebouwen te bouwen.

Klinkt simpel, maar als je het moet coderen spreek je wel anders :p
 

DeletedUser4892

Ook ik kan de site niet bezoeken, hij laad gewoon niet... Met proxy werkt natuurlijk wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan