• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

tw-db.info

DeletedUser

er zijn tot nu al 2 topic's over tw-db.info maar die gaan over specifieke onderwerpen.
Dit topic is bedoeld om te vertellen wat tw-db is en om de updates te melden.
over TW-DB.INFO,
tw-db is een hulpsite voor the-west, op deze site staan nagenoeg alle informatie die over the-west bekend is.(inclusief de bèta en de andere servers.)
Tw-db is opgericht door abedy, hij is van een andere community, hij is onder andere te vinden op de bèta, op .net en op .pl.
De nederlandse tw-db is in principe hetzelfde als de engelse qua informatie, alleen moet het wel eerst vertaald zijn, dit word gedaan door een aantal mensen van de nederlandse community.
Sheriff bill is aan te spreken over de (nederlandse) info over tw-db.

Momenteel word er nog steeds vertaald aan tw-db maar het schiet al op!

tw-db is een website die niet word gesponsord of iets dergelijks, het word volledig gedaan door vrijwilligers.
De informatie op tw-db bevat soms informatie die niet mag worden verspreid in verband met de spoil-regels.
Ook is de info op tw-db niet gegarandeerd goed en kan het op elk moment gewijzigd worden.

Voor vragen, mededelingen of het melden van bugs kan je contact opnemen met sheriff bill.

Als er een update op tw-db word doorgevoerd zal dat hier gepubliceerd worden.

Mededelingen;
Tw-db heeft server-problemen, hierdoor is de website soms niet bereikbaar, hier word aan gewerkt.

De items van update 1.30 worden momenteel vertaald.


Http://www.tw-db.info/
 

DeletedUser

Ik vind www.tw-db.info een hele goede site, daar kan www.weststats.com nog wat van leren, tevens gebruik ik www.thewestinsider.com.

Ze zijn, www.tw-db.info, veel sneller met het plaatsen van nieuwe opdrachten en ook de kaart met opdrachtgevers is een fijne aanvulling.

Kritiekpunt is dat hun labour points calculator volgens mij niet goed werkt, het geld wat je maximaal kan verdienen klopt volgens mij niet, dat is te hoog als ik dit bereken, daar zal men nog eens kritisch naar moeten kijken denk ik.

Voor de rest, prima site !
 

DeletedUser

goeie site ;)
buiten dat je het meer niet kan bezoeken omdat het gehackt is , vernieuwd wordt , etc. dan online is :p
 
Ik vind het een prima site, reden ook dat ik help met vertalen. Alleen wel jammer dat ie er de laatste tijd zo vaak uit ligt.
Als ze een aantal dingen aan zouden passen zou het nog een stuk beter zijn, maar daar praten we niet over.
Voor sommige dingen gebruik ik tw-db, maar voor sommige dingen ook weststats. Zo vind ik de manier waarop voorwerpen worden getoond op weststats overzichterlijker dan op tw-db.

Oh en Martini, als je een kloppende arbeidscalculator wilt hebben kijk dan hier: http://westtools.110mb.com/arbeid.php
 

DeletedUser

Ik kwam er net achter dat als je non-pa de sleutel wilt vinden je 6640arbeidspunten nodig hebt bij lijken bestelwn. Met pa is dat 874 :S
 

DeletedUser

Ik vind het een prima site, reden ook dat ik help met vertalen. Alleen wel jammer dat ie er de laatste tijd zo vaak uit ligt.
Als ze een aantal dingen aan zouden passen zou het nog een stuk beter zijn, maar daar praten we niet over.
Voor sommige dingen gebruik ik tw-db, maar voor sommige dingen ook weststats. Zo vind ik de manier waarop voorwerpen worden getoond op weststats overzichterlijker dan op tw-db.

Oh en Martini, als je een kloppende arbeidscalculator wilt hebben kijk dan hier: http://westtools.110mb.com/arbeid.php

Klopt Leones, ik was http://westtools.110mb.com/arbeid.php vergeten te vermelden, het verschil qua maximum geldbedrag met tw-db.info is overigens klein qua uitkomst maar dit terzijde.
 

DeletedUser11612

Even vraagje terzijde.

Hoeveel AP moet je inbrengen bij werken als handelaar om tot 7500$ met premium te vinden?

?/501, ik zelf denk 1000, maar dit is niet haalbaar toch? :)
 
613 arbeidspunten, betekent dus 1114 punten totaal voor die arbeid.

Kan je trouwens ook al met mijn arbeidscalculator uitrekenen :) Nieuwe arbeiden staan er al tussen.
 
Neuh, heel goed mogelijk zelfs :)

Stel je bent level 99 en zet alles op charisma en handel drijven. Je zal dan ongeveer 115 attribuutpunten en 330 vaardigheidspunten hebben (heb ik op w1 met alle opdrachten afgesloten).

115*3 (2x handel drijven + 1x imago) = 345
330*2=660
345+660=1005 punten, dus 504 arbeidspunten.

Als je daar nog een lading kledingbonussen bij optelt kan je dat aantal wel halen gok ik zo :) Zeker op level 120.
Gehele gentleman set geeft zonder individuele kledingbonussen 50+2*8+16+3*10=112 bonus. Als je de individuele bonussen meerekent loopt dat nog een stuk verder op, en dan kom je wel aan de 613 arbeidsounten. Nu zelfs al :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser11612

Als ik de beste broek koop + beste riem, kom ik op 587/501 =D

Nog 500 te gaan !, pff :p
 

DeletedUser

De site doet het bij mij niet. Ik krijg het volgende bericht:


Forbidden

You don't have permission to access /index.php on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


Iemand enig idee hoe dit komt? Eerst deed hij het wel.
 

DeletedUser

ik ben er samen met abedy mee bezig, maar er zijn problemen met de toegankelijkheid vanwege de ddos attack
 

DeletedUser385

sherrif je weet waar je hem zelf ook kan halen he?

voor counter
 

DeletedUser

DDoS aanvallen zijn vrijwel onmogelijk om te voorkomen.
Zelfs de Amerikaanse regering lukt het niet :p
Misschien Anonymous inschakelen? :cool:
 

DeletedUser

misschien zitten die er juist wel achter xD denk het niet eigenlijk, wat hebben die nou te maken met een site als tw-db.info. Dan zouden het eerder westatats.com aanhangers zijn, die zo hopen meer mensen naar hun site te krijgen. Meer klanten --> hogere reclameopbrengsten--> meer winst :)
 
Bovenaan