• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

!!!!trouwen!!!!

DeletedUser6456

lol maar wat voegt dat toe?? alleen status omdat er veel minder vruowlijke mensen zijn????? en scheiden lijkt me ook wel grappig, oet je elke dag $10 allimentatie betalen:D:D:D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser6456

:p:p:p kan m'n nederlands niet meer aanpassen bij miijn superidee:mad::mad:

maar dit word nooit iets
 

DeletedUser

Inderdaad, ik denk dat je ook niet gaat kunnen trouwen in the-west.

Ook denk ik dat jouw 'top' idee in het wereld 2 topic ook niet doorgaat :rolleyes:
 

DeletedUser6456

hoezo ik heb er 4 nodig, en de taalfouten zijn eruit...

weet je dat we dit aan het volspammen zijn??

ontopic: wat voegt het toe?????
 

DeletedUser

Wel ik heb pas een idee: de spam melder, bij ieder forum bericht van iemand een rood knopje waarmee je spam kan melden :p

Terug ontopic: Kan je mensen dan koppelen en doen trouwen (en ook doen trouwen met karakters van hetzelfde geslacht :p)
 

DeletedUser6456

oftopic: jouw idee was wel goed...

ontopic huurling en doodgraafster zou een mooi koppel zijn, de ene moord da ander begraaft
 

DeletedUser4807

Dus

Daag trouwen

Zouw wel grappig geweest zijn als the-west makers niks te doen zijn

omdat dit heel onnuttig is en dan moeten ze in iets onnuttig hun tijd steken .. :D:D
 

DeletedUser

hmm, ik weet niet maar gaat de gemeenteraad beslissen wie met elkaar trouwt en als je trouwt moet je 2000 dollar betalen voor de bruiloft en dan krijgt de bruid gewoon ervaring er bij en de man ook want die zijn dan meer ouder :p en ervarener.

Mwah ik denk niet dat dit iets gaat worden :D:D Geinig verzonnen maarja.
 

DeletedUser

Boeiend dat het op de engelse surver al is voorgesteld.. Dit is een hele andere wereld genaamt de NeDerlandse!!
 

DeletedUser

nou ik kijk bv nooit op de engelse dus hoe zou ik dat moeten weten..?
 
Bovenaan