• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Tribrafi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was zonet wat in de duelranking aan het rondneuzen, en daar zag ik opeens wat (op het profiel van bismarck) over miekesplace die een dubbelacc zou hebben, of zoiets.
Dus hobbelde ik op mijn ezeltje naar haar stad, en indd, ze is 2maal lid (waarvan 1 character gebanned).
Toen viel het me op dat hetzelfde het geval was met tribgreb; ook bij hem was trib2 gebanned. Ik was behoorlijk onder de indruk van al die clones, maar het gekste moest nog komen: toen huppelde er opeens een vreemd geval met lange poten voorbij! Dit geval droeg een naamkaartje waar tribrafi op stond.
Ik vraag me af wat ik ervan moet denken (en of de tribrafi gebruiksaanwijzingen heeft). Zijn die dubbelacc's verkenners van een alienleger, of gwn ongelukjes ofzo? :p Als iemand meer weet hoor ik het graag, wss is er weer een heel logische verklaring, maar ik ben nu eenmaal nieuwsgierig :laugh:
 

DeletedUser385

laat ik t zo zeggen:

t is 1 grote grap geweeest , als je opgelet had bestonden er stuk of 20 van dat soort accounts :p
 
20 :blink::blink:
Het viel mij alleen toevallig op omdat ze in dezelfde stad zaten, maar wat was daar dan de bedoeling van? Moeten ze zichzelf dan niet blokkeren? :p
 

DeletedUser

Eventuele dubbelaccounts en andere vormen van regelovertreding worden niet op het forum besproken.

*Slotje*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan