• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Trein Station

DeletedUser

Mijn idee:

Wat als je zou kunnen reizen tussen de verschillende gebieden (nu 40)
met in elk gebied een Centraal Station om sneller die speler of stad aan te vallen die jij wilt
het zal altijd druk zijn rond zo'n station dus mischien ook een handelaar?
en een goeie plek voor Duells wat vinden jullie laat het weten:D

Uitwerking:

Reis Tijd - 20 Minuten per gebied
Trein kaartje - $04 x aantal gebieden die je doorkruist
Handelaar - Goederen 10% duurder dan in je stad
(als je mischien net die halsketting zoekt bijvoorbeeld en je wil niet terug naar je eigen stad)
Centrale Plein - hier zou je tegen andere spelers kunnen Duelleren
______________________________________

Onze Stad:
Ravennest
een nieuwe manier van spelen in The West
"Play nice Duell hard"
Head-Raven Crystalshot
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Me to... maar ik denk dat het wel duur moet worden hoor!
anders verdien je dat DIK terug met duelleren ofzo...
 

DeletedUser

Ik vind het niet zo'n goed idee.
Koop gewoon een goed paard en ga niet te ver voor duels en probleem is opgelost.
 

DeletedUser

Ik wou net zeggen, er waren geen treinen in die tijd! Die paarden zijn niet voor niets.
 

DeletedUser

Het was er vol treinen Don Diego. Dat is een van de bekendste dingen uit het wilde westen. Een van de eerste dingen die ze deden in De Nieuwe Wereld was een treinspoor van de Atlantische Oceaan naar de Grote Oceaan aanleggen.
Klinkt een beetje kinderachtig, maar heb je wel een Lucky Luck gekeken? Dat is ook in deze tijd, en ze hadden er volop treinen hoor. Het was het belangrijkste vervoersmiddel na paard (met huifkar)
 

DeletedUser

Idd, waarom kunnen er geen treinen zijn als je wel de arbeid treinsporen aanleggen kan doen ???
Dan moet die arbeid ook weg als hert niet bij de tijd past
 

DeletedUser

treinen waren er wel, eerst alleen van oost naar zuid maar later ook andere sporen.
alleen kon je meestal niet in één keer op plaats van bestemming komen omdat niet ieder dorp op station was aangesloten.
 

DeletedUser

leuk idee een trein moet er echt gaan komen.. even beter uitwerken..
 

DeletedUser

Er waren dus echt wel treinen. :rolleyes:
Ik vind het een zeer, goed, schitterend, fantastisch idee. :bolhoed::sheriff::helpie:
 

DeletedUser

lolz :p jaja, zoekfunctie, maar je kan het blijven zeggen he :p bijna niemand trekt zich er iets van aan xD (ikke wel :p)
 

DeletedUser

lolz :p jaja, zoekfunctie, maar je kan het blijven zeggen he :p bijna niemand trekt zich er iets van aan xD (ikke wel :p)

al tig keer hetzelfde idee en op .net forum en andere westforums is het ook al tig keer voorgesteld.
 

DeletedUser

Dit idee is al TIG keer afgewezen. Gebruik de ZOEKFUCTIE!!! Het is niet handig om verder te discussiëren als er al 100 discussies over zijn geweest. Het brengt het balans te veel uit het spel. De volgende stap is dat je vliegtuigen krijgt en de volgende keer krijgen we een tweede wereld op de maan. Als het zo doorgaat, dan...

Als het aan mij ligt:
Afgekeurt
 

DeletedUser4891

Dit idee is al TIG keer afgewezen. Gebruik de ZOEKFUCTIE!!! Het is niet handig om verder te discussiëren als er al 100 discussies over zijn geweest. Het brengt het balans te veel uit het spel. De volgende stap is dat je vliegtuigen krijgt en de volgende keer krijgen we een tweede wereld op de maan. Als het zo doorgaat, dan...

Als het aan mij ligt:
Afgekeurt

kijk eens goed waneer dit topic is gestart
mischien is het in zijn tijd nog nooit voorgestelt;)
 

DeletedUser

ja, je heb gelijk. het zal weer iemand geweest zijn die dat idee ff te boven haalde. :rolleyes:
 
Bovenaan