• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toekomst van The West

DeletedUser15242

[gewijzigd op verzoek]
Mijn voorstel is om The West voor tablet te ontwikkelen, op vergelijkbaar niveau als HayDay, Smurfs Village, Clash of Clans, etc.

Voordeel is dat je hiermee veel meer kans maakt om nieuwe leden te vinden, dan met het huidige browser-spel. Nieuwe leden = meer reclame = meer inkomsten. Maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen denk ik.

Het mooiste zou zijn als je het kan combineren met Facebook.

Graag een reactie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Je idee voldoet niet aan de richtlijnen. Verder is de prioriteit om dit spel verder te ontwikkelen zeer laag. Je kan het een beetje als de melkkoe van Inno gaan zien.
 

DeletedUser15242

Je idee voldoet niet aan de richtlijnen. Verder is de prioriteit om dit spel verder te ontwikkelen zeer laag. Je kan het een beetje als de melkkoe van Inno gaan zien.

Dat motiveert nou niet om dit spel nog langer te spelen:blink:
 
Ik zou ook heel graag een app vinden.
Zou een uitkomst zijn voor het gedoe op o.a. telefoon en ik weet uit ervaring dat er mensen zijn die dan weer willen spelen die nu geen tijd hebben.
 
Ongeacht de tijd die het zou kosten om de app te ontwikkelen, zie ik dit spel niet zo snel als een app verschijnen, het is niet echt een spel dat je vaker als app ziet, daar is het net iets te complex voor.
 

DeletedUser16286

Alsjeblieft zeg, kan FaceBook er eindelijk eens buiten blijven?
 
[gewijzigd op verzoek]
Mijn voorstel is om The West voor tablet te ontwikkelen, op vergelijkbaar niveau als HayDay, Smurfs Village, Clash of Clans, etc.

Voordeel is dat je hiermee veel meer kans maakt om nieuwe leden te vinden, dan met het huidige browser-spel. Nieuwe leden = meer reclame = meer inkomsten. Maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen denk ik.

Het mooiste zou zijn als je het kan combineren met Facebook.

Graag een reactie.

Het is anders prima te spelen op een iPad ;)
 
Ongeacht de tijd die het zou kosten om de app te ontwikkelen, zie ik dit spel niet zo snel als een app verschijnen, het is niet echt een spel dat je vaker als app ziet, daar is het net iets te complex voor.

Dat hoeft op zich niet, want je hoeft niet per se alle features van 't spel in de app te doen natuurlijk. Het hele spel met o.a. fg's enzo gaat inderdaad niet lukken, maar al zou je gewoon makkelijk arbeiden zo aan kunnen zetten en lopen scheelt dat al heel veel.

Nu is dat op m'n mobiel iig echt een ramp.
 

DeletedUser15117

Ik heb wel eens een fg op mijn mobiel gedaan lang geleden, denk nog voor 2.0. Toen kon het al soort van, dus moet het nu ook mogelijk zijn.
 

DeletedUser4891

Het mooiste zou zijn als je het kan combineren met Facebook.

531b4bf21605fb7604000063.jpg
 
Dat hoeft op zich niet, want je hoeft niet per se alle features van 't spel in de app te doen natuurlijk. Het hele spel met o.a. fg's enzo gaat inderdaad niet lukken, maar al zou je gewoon makkelijk arbeiden zo aan kunnen zetten en lopen scheelt dat al heel veel.

Nu is dat op m'n mobiel iig echt een ramp.

Hoe zou je arbeiden kunnen instellen via de app? Momenteel is het bijvoorbeeld een premiumfunctie om de dichtstbijzijnde arbeid te starten, zou dat via de app gratis kunnen? Het lijkt me lastig om over de kaart te navigeren via een app, of niet?
 

DeletedUser15117

Het gaat nu uit redelijk, maar het zou helpen als de 'schermgrootte' (hoeveel je van de kaart ziet) hetzelfde blijft, nu verandert die de hele tijd op je mobiel en verschuift het ook.
 
Commercieel gezien kan het linken met facebook een grotere spelersbase opleveren. Als je ziet hoeveel mensen de hele dag door spelletjes spelen op facebook, kan dit er ook nog wel bij! Persoonlijk vind ik het niks wat betreft het linken van alles aan facebook, maar ik ben wel van mening dat dit werkt, zeker voor de doelgroep van the-west!

Wat betreft een app, een mobiele site versie zou al genoeg zijn, denk dat dit veel goedkoper is.
 

DeletedUser15242

Ik speel (sinds mijn notebook pas is overleden en ik overgestapt ben op een Ipad) TheWest bij tijd en wijlen op de Ipad via een browser. Ik merk dat vooral de browser van Puffin (ja idd, had ik ook nog nooit van gehoord) het prettigst werkt.

Probleem bij de Ipad is echter dat deze geen scripts ondersteunt. Dat heeft alles te maken met ene Steve Jobs die dit nooit belangrijk (genoeg) vond. Dat vind ik echter wel een gemis. Want ik doe (op de PC in Firefox) alles met scripts.

Kijk ik ben geen techneut of app-ontwikkelaar, maar ik zie alleen dat spelletjes als Clash of Clans, etc. vergelijkbare functies hebben als TheWest. Ik zeg niet dat het spel 1 op 1 over te zetten is naar een app. Misschien zul je wat aanpassingen moeten doen en bepaalde spelopties er buiten moeten houden. Misschien zijn er ook opties die je er aan toe kan voegen.
Mijn zorg is alleen dat je nieuwe spelers aantrekt, want het huidige bestand begint steeds verder uit te dunnen. :unsure:
 

DeletedUser4007

met die app is er geen garantie dat er nieuwe spelers komen
dus ook geen garantie dat inno er aan kan verdienen

geen winst? geen app
normale logica voor inno
 
Bovenaan