• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toekomst van The West

DeletedUser4007

Er is nooit garantie met überhaupt iets dat er nieuwe spelers komen.

dat zeg ik
dat is de denkwijze van inno

met iets nieuws heb je meer kans op nieuwe spelers
maar nog steeds geen garantie
het hele leven bied geen garantie :p
 

DeletedUser

Er is wel garantie dat met het huidige waardeloze beleid er steeds meer stoppen. :laugh:
 

DeletedUser4130

Ongeacht de tijd die het zou kosten om de app te ontwikkelen, zie ik dit spel niet zo snel als een app verschijnen, het is niet echt een spel dat je vaker als app ziet, daar is het net iets te complex voor.

Hier sluit ik me bij aan. Veel features lenen zich niet tot een app, degene waarbij het wel kan mobile friendly maken kost bizar veel tijd. (lees: de developers zullen sneller tijd stoppen in bijvoorbeeld het maken van nieuwe opdrachten)

Het staat ook al bij de reeds voorgestelde ideeën:

https://forum.the-west.nl/showthread.php?t=16714

Klopt, dus hier kunnen we verder niet zoveel mee doen.

PS: probeer ook op de richtlijnen te letten :)
 

DeletedUser15242

met die app is er geen garantie dat er nieuwe spelers komen
dus ook geen garantie dat inno er aan kan verdienen

geen winst? geen app
normale logica voor inno

Hoe werkt dat bij Tribalwars dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15242

Het is voor weinigen een openbaring als ik zeg dat Tribalwars ook van Innogames is, net als TheWest en nog een paar andere games. Waarom is het wel mogelijk om een app voor Tribalwars en niet voor The West te ontwikkelen?

En de aanname dat een APP ontwikkelen geen garantie biedt op nieuwe leden vind iik kul. Ik zieg dat je daarmee een breder en zo ook jonger publiek bereikt. Kijk mar eens hoeveel spelers van niveau 150 er nu op de browserversie zitten en hoe weinig er (daadwerkelijk) nieuw ziijn.

Ik vind TheWest bij uitstek geschikt om als APP te spelen. Nogmaals je zal wat aanpassingen moeten doen, maar ik geef het WEL een kans.
 

DeletedUser15242

Als dat ervoor nodig is of "if the force is with me" wil ik dat best doen
 

DeletedUser

Ik citeer:

'Beste community,

Inmiddels is de termijn om je video in te sturen verlopen. Helaas hebben we geen valide inzendingen mogen ontvangen op de Nederlandse werelden, waardoor we de fase van het stemmen op de beste Nederlandse inzending overslaan. Uiteraard kan iedereen wel meestemmen op de internationale stemming op 11 juni. Deze stemming zal gehouden worden op Facebook.

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team'

Zegt dat niet genoeg over de toekomst van dit spel? :p
 

DeletedUser4007

Zegt dat niet genoeg over de toekomst van dit spel? :p

uhhh nee

video maken zit aardig wat tijd in
als denbarri er nog was dan had hij er vast wel 1 gemaakt

maar als je niet veel of geen ervaring hebt daarmee, dan is het voor de meeste mensen als gelijk over
meeste mensen hebben een gemiddelde aan tijd om te spelen, waarom zouden ze dan extra tijd verdoen aan het maken van een video?
en als je de video's van inno zelf ziet???? damn wat zijn die triest zeg
dus lijkt me gewoon een zet van inno om makkelijk aan een viedo te komen aangezien ze zelf bagger filmpjes maken
zoals de "motician"video
of dat roodharige mongooltje met zijn cowboypakje
alsof je met zulke droevigheid spelers aantrekt
 
Bovenaan