• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Titels als prestatiebeloning

Voorstel
Titels als beloning voor het behalen van bepaalde prestaties.

Details
Momenteel hebben prestaties nog geen beloningen, dus heb ik er eentje bedacht, titels. Het idee is dat je in de ranglijst en mogelijk ook in het profiel een titel voor of achter je naam krijgt, dat ligt aan de titel zelf of die er voor of erachter komt. Denk daarbij aan bijvoorbeeld de volgende titels:

- Premiejager <naam>, voor het ophalen van 100 premies.
- <naam> de verzamelaar, voor het voltooien van alle verzameling prestaties.
- <naam> de quester, voor het voltooien van 35 quest prestaties.

Misbruikpreventie
Kan je niet echt misbruik van maken.

Visuele hulpmiddelen
Titel in de ranglijst:
titles1.png


Titelselectie op profiel:
titles2.png


Titel als beloning van prestatie:
titles3.png

Samenvatting
Lijkt me wel een leuke beloning voor het behalen van prestaties, en geeft weer wat te behalen in het spel.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 

DeletedUser

Vind het een goed idee, heb alleen 1 klein puntje, wat gebeurd er als je meerdere titels hebt?

Mag je dan zelf kiezen welke je achter je naam zet?


EDIT: zie nu tussen de plaatjes wel een plaatje waar je uit een lijstje kan kiezen, had er even overheen gekeken.
 
Zoals WestWars dus. Daar krijg je ook titels voor het voltooien van gebieden/opdrachten. En als het zoals daar is kan dan ook kiezen welke titel je hebt.

4/5
 

DeletedUser

Lijkt me een leuk idee al word het wel een beetje WoW achtig

1. WoW is zo uitgebreid, als je niet dingen hetzelfde wil doen als WoW, kun je net zo goed stoppen. Er zijn zo veel mogelijkheden daar dat je altijd wel iets jat, bewust of niet.
2. De prestaties zijn praktisch hetzelfde als Achievements in WoW. Als je niet op WoW wil lijken had dat er al niet in mogen zitten en had je door moeten gaan met medailles. Aangezien dat niet gebeurt is kun je er vanuit gaan dat de devs geen problemen hebben met WoW-like dingetjes. Bovendien is de insteek van WoW anders. Alleen het onderdeel prestaties/achievements is bijna hetzelfde, de rest verschilt.
 

DeletedUser

Dit vind ik een zeer goed idee.

Aangezien onze leuke medailles weg zijn :(

5/5

PS: ik denk dat ik maar eens ga voorstellen medialles terug :)
 

DeletedUser8307

Ik had ook liever medailles terug.

Maar dit is ook geen slecht idee :)
4/5
 

DeletedUser

hmmm welke spel die jij 'modereert' heeft ook zoiets :unsure: westcars hmmmmmm lastwars ahmmmmmmmm ah westwars was het toch :p

mag komen moet niet
 
Het klopt dat ik het vooral van WoW heb 'afgekeken', maar WestWars heeft ook al zoiets, dus op zich niks nieuws voor een Innogames spel.

Als er voor vanavond niemand is met verbeterpunten zet ik het op het .net forum met nog een extra screentje van een titel in het profiel erbij ;)
 
voor mij hoeft het niet
een titel is tijdelijk leuk, maar na verloop van tijd geeft niemand er iets meer om
en ik spreek uit ervaring omdat ik gladiatus speel waar titel keuze mogelijk is
ik had liever een uitbreiding van de medailles gezien
 
Ik had ook al een aanpassing aan het medaillesysteem voorgesteld, maar ik wacht nu op een reactie over wat ze van plan zijn met het 'oude' medaillesysteem. Misschien vinden ze dit wel een leuke vervanging :p
 

DeletedUser4892

Lijkt me een leuk idee, weer iets extra's :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5512

ik vind het niet echt een toevoeging, dat hele prestatie gebeuren opzich had er al nooit hoeven komen van mij. Verder denk ik dat als iedereen in de ranglijst zo'n titel heeft je er ten eerste al niet meer mee kan pronken, maar vooral zal het er veel onoverzichtelijker uitkomen te zien.

2/5
 

DeletedUser14651

Leuk idee, ben alleen bang dat de (lange) namen dan niet meer in de ranglijst en zo passen.
 
Vandaar ook deze afbeelding:
titles4.png

Ik ga ook het idee op .net aanpassen om het alleen in profielen te laten zien, in de ranking wordt het inderdaad wat onoverzichtelijk.
 

DeletedUser

Ik zou dan wel een ander lettertype doen anders is het niet duidelijk of die persoon echt zo heet of dat hij dat als titel heeft. :p
 

DeletedUser

Lijkt me wel een leuk idee :):)!!
eigenlijk moesten ze die medailles er ook gewoon bij houden ;)
 
Bovenaan