• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Themagevecht Donderdag

DeletedUser5860

Hallo allemaal,

Donderdag gaan we een herhaling doen van het thema BE vs NL.

Ik wil allereerst iedereen oproepen om zo sportief te zijn om woensdag geen gevecht te starten voor donderdag. Geef dit ook door binnen je BG of bekenden van je binnen andere steden.

Alvast voor donderdag
The NewRosa stelt een groot fort beschikbaar en ik val het fort aan. Het gevecht zal a.s. donderdag rond 20.00 uur plaats vinden. De locatie zal later bekend worden, het fortnaam zal nog veranderd worden waarschijnlijk.

Belgie (Vlaanderen) gaat verdedigen.
Nederland valt aan.


Leiding bij NL zal door mij gebeuren. Of er moet iemand anders zijn die het graag wil, dan graag even bij mij melden.

Leiding bij BE zal gebeuren door ??. Christophev misschien? Anderen die graag willen leiden kunnen zich ook melden bij mij.

Els82 en ik zullen generalen zijn, wij gaan proberen zo veel mogelijk te overleggen zodat we een evenwichtig gevecht krijgen.

Goed, dit is het in hoofdlijnen. Ik wil Els82 alvast bedanken voor de hulp!

Ik hoop dat we deze keer een leuk gevecht kunnen houden zonder dat er gedonder komt. Dat moet lukken, toch?

Ik maak woensdag nog even een post met de exacte gegevens maar ik wou jullie alvast op de hoogte stellen.

gr.
Crazy Clown
 

DeletedUser5860

De beloofde exacte gegevens:

Fortnaam: [fort]België - Nederland[/fort]
Fortgevecht: morgen om 20:00 uur


Nederland valt aan.
België verdedigt.


Leiding bij NL waarschijnlijk door mij (of Christophev)

Leiding bij BE. Hier zijn 2 gegadigden voor. The-w of Els82 wist nog iemand.
Els82 regelt dit verder.

Graag deze gegevens over jullie eigen steden en/ of BG en bekenden.

Tot morgen allemaal! Laten we er een leuk gevecht van maken!
 

DeletedUser8307

Normaal gezien zal ik wel aanwezig zijn, ja :) Leuk initiatief. ;) Dit heb ik ook op 't W1 Forum gepost. Heb er ook in het vet bijgezet dat er graag geen gevechten meer gestart worden.
 

DeletedUser5860

Ok, nog bedankt hannes.


@mod, topic mag weg. Gevecht is gedaan :)
 
Bovenaan