• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords & discussietopic

nix mis mee toch?
ik claim toch ook alleen records op me main acc

kan ook wel zombies overal neerzetten die op elke wereld wat anders doen om records te pakken
ben van mening dat hoe meer accs je gebruikt.... hoe slechter je eigenlijk bent
 
Waarom wordt mijn reactie zomaar verwijderd terwijl ik hierin niets verkeerds zei?
Ik mag best benoemen dat Masta maar 1 account gebruikt.
Als iemand hier zich hierdoor persoonlijk beledigd voelt heeft diegene wel een enorm slecht geweten, denk je niet?
Je bericht was off topic en speelde verder op een bericht dat al was verwijderd vanwege onderstaande forumregel. Vandaar dat ook het jouwe was verwijderd.

$2.4 Klachten over het gedrag van medespelers binnen het spel of op het forum zijn ongewenst op het forum. Gebruik het supportsysteem om regelbreuk van een speler te melden. Open hier geen onderwerp over op het forum.
 
Meeste taken voltooid: 327.187 (Kale H, Colorado)

nieuw record......Taken voltooid 456.000 Elvis Hua

iemand meer, dan hoor ik dat graag
 
even random hoor, maar dit viel me op;

  • Hoogst aantal verschillende genaamde broeken en riemen op 1 wereld: 39 (The Lone Ranger., Dakota)**

is dit record niet erg apart? Dan zou je ook een record kunnen maken van genaamde broeken riemen en schoenen oid. is gewoon even bij elkaar gedacht lol. Je kan dan heel veel combinaties gaan maken. En het lijkt mij dat er records zijn om te breken (competitief), en dat kan met deze niet eens :huh: .
 
dit record is wel te breken

want het aantal is uitgebreid met de legendary set bijvoorbeeld?
die ingame verkrijgbaar is uit kistjes?
 
even random hoor, maar dit viel me op;

  • Hoogst aantal verschillende genaamde broeken en riemen op 1 wereld: 39 (The Lone Ranger., Dakota)**

is dit record niet erg apart? Dan zou je ook een record kunnen maken van genaamde broeken riemen en schoenen oid. is gewoon even bij elkaar gedacht lol. Je kan dan heel veel combinaties gaan maken. En het lijkt mij dat er records zijn om te breken (competitief), en dat kan met deze niet eens :huh: .
Volgens mij heeft dat te maken met dat broeken en riemen later aan het spel zijn toegevoegd dan de andere kledingstukken. Vandaar dat die toentertijd als apart record zijn genomen om te zien wie als eerste die zou verzamelen.

Het klopt dat die dan idd niet meer te verbeteren gezien iemand al het maximale van 19 genaamde riemen & 20 genaamde broeken heeft, maar er zijn nog meer records die op een bepaald moment niet meer te verbeteren zijn. Bijvoorbeeld de record met een % zodra iemand 100% haalt.

@mastadont.. Die "legendary items" zijn geen genaamde items naar mijn weten, maar andere nieuwe items zou inderdaad wel kunnen ja, dan kan het weer record verbeterd worden
 
een 100% halen is een stuk moeilijker dan 39 genaamde riemen en broeken krijgen dus niet echt te vergelijken, maar theoretisch is het mogelijk ja. maar dan is dus de meest genaamde broeken, riemen en schoenen nu ook een record? Ik vind het echt zinloos.
 
  • Best verkregen voorwerp (in waarde) via een arbeid (met premium)(in niet premiumwereld):( Hoogwaardige Colt Dragon ($7500) (De Gevlekte Worst, W1)

  • [report=56679846873cef3f34]Arbeidsrapport: Leid een handelskantoor[/report]
  • W1 Mastadont. $ 7700
 
  • Meeste ervaring bij het bouwen van de kerk, tijdsduur 1 uur: 10.655 Rowtag (Dakota)
  • Nieuw ..............................................................................................................10843 Rowtag (Dakota)
  • [report=28694387923eb153f5]Arbeidsrapport: Kerk uitbouwen[/report]
  • Deze mag ook geupdate worden ,
  • Hoogst aantal stadspunten van een stad: 136.500 (Burning Well Dakota
  • Is nu ..........................................................................137400 (Burning Well Dakota
 
Bovenaan