• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords & discussietopic

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Dit is geen eventfortgevecht zoals bijvoorbeeld op nl12 en de recordpoging is geldig.
Ik hoop ergens eind deze week het topic weer up to date te brengen.
 
Voorstel om volgende record naar de Hall of Fame te verplaatsen, onder de huidige server is het namelijk niet mogelijk om dit te verbreken, alleen nog maar te evenaren. 660.800= 14*19.500+14*15.400+14*12.300, oftewel alle forten (minus awesomia) in bezit en al die forten volledig uitgebouwd.
  • Hoogst aantal fortpunten van een stad: 660.800 (Ode aan Nijl, Colorado)
 
Er is niets veranderd aan de berekening van fortpunten sinds dat record is behaald, ik zie dus niet in waarom die naar de Hall of Fame moet worden verplaatst, puur omdat een stad de hoogst mogelijke score heeft.
 
Er is niets veranderd aan de berekening van fortpunten sinds dat record is behaald, ik zie dus niet in waarom die naar de Hall of Fame moet worden verplaatst, puur omdat een stad de hoogst mogelijke score heeft.

Heeft inderdaad niks met een update te maken waarbij de manier van berekening anders wordt, maar er staan wel meerdere records in de Hall of Fame die daar niks mee te maken hebben zoals
  • Eerst uitgebouwde fort sinds The West 2.0: 13-12-'12 (Navelpluis, Il Vincitore, Arizona)
  • Eerste persoon met alle genaamde kleding: (Nillie Boem, Dakota)
Zoals het nu wordt weergegeven zijn records in de andere kopjes in principe altijd verbeterbaar, terwijl records in de Hall of Fame niet meer te verbeteren zijn door veranderingen door updates, maar ook omdat iemand het records als 1e heeft behaald. Dat een stad nu alle forten uitgebouwd in bezit heeft valt dan naar mijn idee onder die laatste categorie en kan dan beter bij de hall of fame staan.
 
Een 'eerste' record is niet meer te evenaren, dit record is nog wel te evenaren, in de toekomst misschien zelfs te verbreken. Net zoals het record voor genaamde broeken en riemen, dat is ook gelimiteerd maar kan in de toekomst mogelijk nog worden verbroken en in de tussentijd kunnen spelers het evenaren.
 
Bovenaan