• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords & discussietopic

  • Best verkregen voorwerp (in waarde) via een arbeid (zonder premium:( Grijze half hoge laarzen ($4.950) (Mastadont., Wereld 1)
Wanneer is dit record in godsnaam geplaatst? Ik zie het niet in dit topic voorkomen nadat ik hem voorheen in handen had. Nu heb ik zelf deze half hoge laarzen gevonden, maar ik zie nergens een officiële claim van masta voor dit record? Het kan zijn dat ik blind ben, maar ik betwijfel het.
 

DeletedUser16548

  • Best verkregen voorwerp (in waarde) via een arbeid (zonder premium:( Grijze half hoge laarzen ($4.950) (Mastadont., Wereld 1)
Wanneer is dit record in godsnaam geplaatst? Ik zie het niet in dit topic voorkomen nadat ik hem voorheen in handen had. Nu heb ik zelf deze half hoge laarzen gevonden, maar ik zie nergens een officiële claim van masta voor dit record? Het kan zijn dat ik blind ben, maar ik betwijfel het.

lijkt me stug dat er een record geplaatst wordt wnr het niet geclaimd is tbh.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
  • Best verkregen voorwerp (in waarde) via een arbeid (zonder premium:( Grijze half hoge laarzen ($4.950) (Mastadont., Wereld 1)
Wanneer is dit record in godsnaam geplaatst? Ik zie het niet in dit topic voorkomen nadat ik hem voorheen in handen had. Nu heb ik zelf deze half hoge laarzen gevonden, maar ik zie nergens een officiële claim van masta voor dit record? Het kan zijn dat ik blind ben, maar ik betwijfel het.

Omdat Masta verbannen is van het forum, heeft hij zijn record via de support geclaimd ;)
 
Omdat Masta verbannen is van het forum, heeft hij zijn record via de support geclaimd ;)

Dit hoorde ik ook van Masta op w1 zelf achteraf. Ik zie dat er geen restricties zijn hoe je het record kunt indienen, maar het is toch raar dat je de lijst update zonder ook maar iets of iemand er van op de hoogte te brengen? Dat laatste gebeurde nu doordat iedereen dit topic kan lezen, waar de claims 99% van de tijd naar voren komen. Dit topic lezen was dan ook altijd mijn richtlijn om van de nieuwe records op de hoogte te blijven. Als jij, lord, iets update op het andere topic, krijgt niemand daar bericht van. De enige manier om dus zeker te weten dat het record niet opeens gepakt is door iemand anders, is door het andere topic elke dag te checken? Ofwat? Dit was in ieder geval Masta zijn redenering :l.....

Nu heb ik gewoon, ik weet niet hoe lang, lopen arbeiden voor dit record, terwijl het helemaal niet meer nodig was omdat het beleid ''wie het eerst claimt, krijgt het record'' actief is. Nu had ik dus allang weer premium aan kunnen gooien. Dit stelde ik enkel uit omdat ik het record zonder premium wilde pakken.

Goed, nu loop ik gewoon te zeuren omdat dit bij mij gebeurde, maar ik vind wel dat dit nog steeds een vreemde gang van zaken is. Ik roep dus ook op om er iets verandering in te brengen. Lord die in dit topic post als hij iets update wat buiten het forum geclaimd is, is al genoeg.
 
[report=5652460baadf7040a]Arbeidsrapport: Kerk uitbouwen[/report]


23udi4o.png


Meeste ervaring bij het uitbouwen: 6688 (Graceland)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16623

Hoe zit het nu precies met evenement/werelden bonussen die actief zijn, er zijn namelijk tegenspraak tussen dit topic en waar de records zelf staan. Graag even duidelijkheid hierin ;)

Zie onderstaand:

In het discussie topic:
6. Records behaald op het tijdstip dat een wereldbonus actief was, zijn ongeldig.

The West Wereldrecords topic:
'Evenement bonus dient van het record afgehaald te zijn.'
 

DeletedUser16548

  • Hoogste schade van één schot (duellant:( 4.177 (Jv1997, Arizona)*
@ Dist3rio , ben jij op fairbanks geen duellant ? Ja dacht ik ? Dan kom je er niet met een schotje van 1754 :p
en voordat je het zegt, non crits van duellanten tellen niet @dist
 

dist3rio

Teamleden
Forummoderator
lol 1754 op iemand van 28k is geen crit :D non crit duellant hoort gwn mee te tellen voor dat record imo
 
Laatst bewerkt:
Daarnaast is je claim sws dom Disterio, het staat duidelijk vermeld op de ranglijst zelf namelijk:

  • Hoogste schade van één schot (duellant:( 4.177 (Jv1997, Arizona)*
  • Hoogste schade van één schot (niet duellant:( 1.723 (The Lone Ranger., Dakota)*
Dus als je duellant bent op Fair, kun je niet alsnog die van niet duellant claimen omdat jouw non-crit hoger is. That's not the way the cookie crumbles. Maar Row heeft dit al gezegd, dus ik herhaal het voor de zekerheid nog even, inb4 je t gaat verdedigen ugh.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
kunnen records meer dan eens per maand geupdate worden svp?
Nee.

Daarnaast is je claim sws dom Disterio, het staat duidelijk vermeld op de ranglijst zelf namelijk:

  • Hoogste schade van één schot (duellant:( 4.177 (Jv1997, Arizona)*
  • Hoogste schade van één schot (niet duellant:( 1.723 (The Lone Ranger., Dakota)*
Dus als je duellant bent op Fair, kun je niet alsnog die van niet duellant claimen omdat jouw non-crit hoger is. That's not the way the cookie crumbles. Maar Row heeft dit al gezegd, dus ik herhaal het voor de zekerheid nog even, inb4 je t gaat verdedigen ugh.
Het is een legit record voor de tweede categorie(meeste schade van een niet duellant) en deze is dan ook verbeterd.
 
Bovenaan