• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords & discussietopic

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Records zijn aangepast, sorry voor de hevige vertraging.

@lebareslep zou je een printscreen van jouw record willen maken en plaatsen?
 

DeletedUser14167

Best verkregen voorwerp (in waarde) via een arbeid (met premium)(in premiumwereld:(Edele soldatenbroek ($7.560) (Werrrrrr, Arizona)
https://prnt.sc/lax2zp

EDIT:verbetering ondertussen
Best verkregen voorwerp (in waarde) via een arbeid (met premium)(in premiumwereld:(Groene suède laarzen ($7.613) (Werrrrrr, Arizona)
https://prnt.sc/lb93xt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16632

  • Hoogst aantal NPC-duels gewonnen: 4.161 (Gangsta-N, W1)
  • Hoogst aantal NPC-duels bewusteloos geslagen: 1.685 (Werrrrrr, Colorado)
  • Hoogst aantal NPC-duels gewonnen: 6379 (Grondel, Dakota)
  • Hoogst aantal NPC-duels bewusteloos geslagen: 1932 (Grondel, Dakota)
http://prntscr.com/lbejre
 

DeletedUser16548

Nieuw record suggestie

Hoogste gemiddelde schade bij fortgevechten: 13.934,95 (Rowtag, Arizona)
Alleen dan voor steden (dus Hoogst gemiddelde schade bij fortgevechten als stad).

Edit:
mocht dit goedgekeurd worden, dan zou het ook mogelijk zijn om een Hoogste schade in 1 fortgevecht als stad toe te voegen.
Al kan ik me voorstellen dat het dan wel heel veel wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Nieuw record suggestie

Hoogste gemiddelde schade bij fortgevechten: 13.934,95 (Rowtag, Arizona)
Alleen dan voor steden (dus Hoogst gemiddelde schade bij fortgevechten als stad).

Edit:
mocht dit goedgekeurd worden, dan zou het ook mogelijk zijn om een Hoogste schade in 1 fortgevecht als stad toe te voegen.
Al kan ik me voorstellen dat het dan wel heel veel wordt.

Er zijn in mijn ogen genoeg individuele records voor fortgevechten.
Ik zal dit record niet toevoegen.
 

DeletedUser16632

  • Hoogste schade in een duel: 5.814 (Lesane P. Crooks, Arizona)
  • Hoogste schade in een duel: 5.825 (The Lone Ranger., Dakota)
[report=2445327354dab9345d]Duel: The Lone Ranger. vs Nehemiah[/report]
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
  • Hoogste schade in een duel: 5.814 (Lesane P. Crooks, Arizona)
  • Hoogste schade in een duel: 5.825 (The Lone Ranger., Dakota)
[report=2445327354dab9345d]Duel: The Lone Ranger. vs Nehemiah[/report]

Graag een print screen van het duel insturen, ik heb geen mod rechten op elke wereld(niet waar ik speel).
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Alle records zijn bijgewerkt.

Het record met de meeste gemiddelde schade zie ik weinig heil in.
De enige manier om dit te controleren is via westforts.
Relatief nieuwe steden zouden dit record te gemakkelijk claimen omdat de sets en wapens veel meer schade doen dan vroeger.
Een stad die actief is/was zou nooit kunnen tippen aan een stad met maar 100 fortgevechten met nieuwe kledij/vol met leiderschap fortvechters.
Vroeger werd 15k per fg als veel beschouwd nu ligt deze grens bij de 30K+.
Met het oog hierop zal dit record niet toegevoegd worden, mocht je met een oplossing komen om deze ongelijkheid weg te nemen, dan sta ik hier zeker voor open.
 
Alle records zijn bijgewerkt.

Het record met de meeste gemiddelde schade zie ik weinig heil in.
De enige manier om dit te controleren is via westforts.
Relatief nieuwe steden zouden dit record te gemakkelijk claimen omdat de sets en wapens veel meer schade doen dan vroeger.
Een stad die actief is/was zou nooit kunnen tippen aan een stad met maar 100 fortgevechten met nieuwe kledij/vol met leiderschap fortvechters.
Vroeger werd 15k per fg als veel beschouwd nu ligt deze grens bij de 30K+.
Met het oog hierop zal dit record niet toegevoegd worden, mocht je met een oplossing komen om deze ongelijkheid weg te nemen, dan sta ik hier zeker voor open.

Wat is dit voor een argument? Je gaat me toch niet vertellen dat sets beter worden en dat daardoor records verbroken? Wat raar lord? :o

Mag ik dan ook beargumenteren dat bepaalde records niet in te halen zijn voor oude accounts, omdat het gewoon niet meer mogelijk is te halen doordat het account zo lang bestaat en geen aandacht aan het record besteed heeft? Zoals het uitwijkrecord, die enkel nog op nieuwe werelden gehaald kan worden waar een OP Speler 50 levels hoger is dan de rest en daardoor gewoon elk schot tegenover noobs uitwijkt?
 

DeletedUser16476

De argumenten die hier aangehaald worden door @Lordwasa geldt voor heel veel record.
Elke nieuw account heeft het makkelijker om records met gemiddelde hoger te halen dan de huidige recordhouder.
Meerdere records worden gecontroleerd via westforts.
We gaan toch zeker ook niet stoppen met het verbeteren van duelrecords, omdat de wapens nu beter zijn dan vroeger?
Vroeger werd 3k per duel als veel beschouwd, nu ligt deze grens bij de 6k.
Dit zal altijd zo blijven indien inno doorgaat met het boosten van schades en ap/vp op sets.

Ik wil niet zeggen dat het record een goed idee is, maar de argumenten die gebruikt worden om het te weerleggen slaan nergens op.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Goed punt.
Ik zal het record stad met meeste schade per fg en stad met meeste geïncasseerde hits + ontwijkers per fg toevoegen.
 

DeletedUser16548

Goed punt.
Ik zal het record stad met meeste schade per fg en stad met meeste geïncasseerde hits + ontwijkers per fg toevoegen.
Het lijkt me wel het beste om hier ook een cap voor in te stellen. (minimaal 150 fg's of 200)
 

DeletedUser14167

Best verkregen voorwerp (in waarde) via een arbeid (met premium)(in premiumwereld:(Edele soldatenbroek ($7.560) (Werrrrrr, Arizona)
https://prnt.sc/lax2zp

EDIT:verbetering ondertussen
Best verkregen voorwerp (in waarde) via een arbeid (met premium)(in premiumwereld:(Groene suède laarzen ($7.613) (Werrrrrr, Arizona)
https://prnt.sc/lb93xt

Deze is verkeerd doorgevoerd, er staat ben hollidays ruiterlaarzen ipv groene suede laarzen, en het staat bij het record voor non premiumwereld, maar arizona is een premiumwereld
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Volgens mij had ik daar ergens een fout gemaakt.
Jij hebt nu in ieder geval het record met de groene suède laarzen :)
 
Bovenaan