• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords & discussietopic

Snelst uitgebouwde stad (alles behalve kerk) vanaf 0 alleen (73.300 punten) (niet-bouwer) 16 uur 15 minuten (Lotte207, Graceland)****
[report=10304150298796e319]Stad gesticht: Lottes Boerderij[/report] (09:55)
[report=1030577073727704e4]Arbeidsrapport: Geweermaker uitbouwen[/report] (02:10)

Snelst uitgebouwde stad (alles behalve kerk) vanaf 0 alleen (139.300) (niet-bouwer) 31 uur 45 minuten (Lotte207, Graceland)****
[report=103092842c83cd7b3d]Arbeidsrapport: Geweermaker uitbouwen[/report] (17:40)
(Een huidige uitgebouwde stad heeft 139.300 punten, niet 75.300 zoals vermeld)
 
eerste record is geen record omdat de steden/winkels tegenwoordig groter zijn
dus is het geen uitgebouwde stad zoals prestatie het benoemd
 
  • Snelst uitgebouwde stad (alles behalve kerk) vanaf 0 alleen (73.300 punten) (niet-bouwer) 16 uur 15 minuten (Lotte207, Graceland)****
  • Snelst uitgebouwde stad (alles behalve kerk) vanaf 0 alleen (73.300 punten) (bouwer) BLANCO****
Kan dan beter wel hernoemd worden naar "Snelst uitgebouwde stad van 0 naar 73.300 punten alleen".
 
Dus nu het record niet meer op jouw naam staat is het geen record meer? Typische reactie weer :p
gaan we dan ook pre 2.0 records maken dan?
of dergelijke?
feit is dat het geen uitgebouwde stad is dat record, en dat valt niet te ontkennen
dat record kan gewoon niet meer gebroken worden net als diverse anderen omdat het spel veranderd is

Kan dan beter wel hernoemd worden naar "Snelst uitgebouwde stad van 0 naar 73.300 punten alleen".
waarom dan niet 50k? of 100k? slaat ook gewoon nergens op
 
Dit had je ook al een tijd geleden kunnen aangeven, maar dat heb je blijkbaar niet gedaan omdat het record op jouw naam stond :)
 
  • Snelst uitgebouwde stad (pré update 2.192) vanaf 0 tot 73.300 punten (niet-bouwer) 16 uur 15 minuten (Lotte207, Graceland)****
hoe doe je dat? na een update een pre update record halen?
dist loopt alweer aardig te blunderen met gelijk aanpassen
 
toen waren de winkels nog niet vergroot
dus je reactie slaat nergens op

De update is alweer bijna 3 maanden geleden, en je hebt er niets over gezegd tot het moment dat ik mijn record postte...
Accepteer gewoon je verlies en probeer het opnieuw, of kies een van de andere records uit. Ik wens je nog heel veel succes en spelplezier toe. :)
 
dat de update 3 maanden geleden is heeft er niets mee te maken
en waarom zou ik iets zeggen als er niets gepost is? klinkt op zich al erg dom om dat te zeggen
zoals gewoonlijk gaat dit weer ver boven je pet om te begrijpen
 
Oud ......Meeste voorwerpen/producten gevonden bij één arbeid (Avonturier) : 77 (mastadont., W1)
Nieuw ..Meeste voorwerpen/producten gevonden bij één arbeid (Avonturier) : 92 (Rowtag Dakota)
[report=31586230305e9e6798]Arbeidsrapport: Lammeren hoeden[/report]
 
Bovenaan