• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West radio

  • Topicstarter Deleted User - 486404
  • Startdatum

Deleted User - 486404

Speciaal voor het community gevoel te versterken is hier een (legale) webradio voor The West! Hij heet wel niet radio The West maar hij heeft een andere naam namelijk radio Darkblast! Het is de bedoeling dat dit een radio van de community wordt en dat jullie mee beslissen welke muziek/programma's/jingles erop komen. Dit kan je doen via de site, er staat voldoende informatie op.

Praktische informatie:

klik hier om naar de radio te luisteren
klik hier om naar de site van de radio te gaan

Huh, waarom een radio?


- Je kan hier naar leuke muziek/programma's luisteren
- Mensen van The West die creatief zijn in het maken van muziek kunnen hier hun liedjes op laten horen aan de andere spelers
- Steden kunnen advertenties maken die dan op de radio komen, let wel op dat er niet teveel steden tegelijk hun stad kunnen adverteren via de radio
- Je kan zelf meehelpen om radioprogramma's te ontwerpen die dan worden uitgezonden op de radio als presentator/redacteur/andere medewerker en zo kan je je creativiteit kwijt!

Dus laat ons het community gevoel nog meer versterken en van deze radio een echte community-radio maken!

De radio is nog in een begin stadium dus als de muziek je niet bevalt, gelieve dan het niet meteen af te kraken
 

DeletedUser

Zeker een leuk idee ja!
Waar kan je bands opgeven die gedraaid mogen worden? :D
 

Deleted User - 486404

Je kan via de site van de radio (hier klikken) informatie vinden over:

- Informatie over hoe je je eigengemaakte muziek doorstuurt (op de homepage)
- Hoe je je kandidaat stelt om in het radio team opgenomen te worden (op de teampage)
- Wat de planning is van de radio op een bepaalde dag (op de planningpage)

Via de contactpagina kan je je voorkeuren doorgeven, opmerkingen over de radio geven, enz...
 

DeletedUser

leuk idee, maar echt slecht nummer :p
oh sorry, mag niet afkraken ;)
en is de radio echt beweerd door the-west, of is het gewoon een radio waar je als luisteraar veel invloed op hebt?
 

DeletedUser

Grappig. Nog niet naar geluisterd. Is een eigen radio nu echt nodig? Wel een goed idee. Kan er ook reclame op komen? Dan zou er eigenlijk wel wat reclame voor de cactus courant op moeten komen.
 

Deleted User - 486404

Alles wat op de radio komt is door mij bepaald, ik heb de radio nu zo geprogrammeerd dat hij mag kiezen uit de muziek die in de muziek bibliotheek van de radio staat omdat het maken van een playlist voor 24 uur nogal veel werk kost. (Wat er in die muziekbibliotheek staat heb ik natuurlijk ook zelf bepaald)

Als je reclame wilt maken voor je stad/stedengroep dan zal je het spotje zelf moeten maken. Als ik voor alle steden(groepen) een spotje moet maken dan ben ik daar dagen mee zoet. Ook ga ik niet alle spotjes tegelijk op de radio smijten aangezien er dan een hele dag spotjes van steden op de radio komen.

De planning moet ook een dag op voorhand verzonden worden dus ik kan niets veranderen op de dag zelf. Deze namiddag ga ik de planning van morgen (en misschien ook al overmorgen) programmeren dus als je graag morgen iets bepaald eenmaal (of meermaals) op de radio hoort dan hoor ik het wel :) (forum pm, dit topic, contact form van de site, de the west chat of msn)
 

DeletedUser

Zie wel dat je geen problemen krijgt met sabam of zo want daar kan je alles van verwachten.
 

DeletedUser

Ik luister er nu naar, is een leuk iniatief, maar zal niet mijn vaste radiostreams gaan vervangen vrees is.
 
Bovenaan