• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West radio

  • Topicstarter Deleted User - 486404
  • Startdatum

DeletedUser

Owja, ik wil wel helpen wat minder K3 te laten horen en meer Cascada (A) rest misschien ook :p
 

Deleted User - 486404

Ik heb bijna een hele avond nieuwe liedjes toe zitten voegen aan de muziekbibliotheek (vooral aan de genres: Dance & Trance en Rock) dus er zullen weer wat nieuwe nummers te beluisteren zijn. Elke dag breidt de muziekbibliotheek uit.

Ik bedank de mensen al die suggesties hebben geplaatst, ik weet dat ze nog niet allemaal op de radio staan maar ik scan elk liedje dus dat kost wel wat tijd.

De mensen die al hebben gesolliciteerd voor het radio team, jullie inzending is niet verloren gegaan, ik heb gewoon nog niet de tijd gehad om erop te reageren enzo :o
dus nog even geduld aub :)

De huidige stand van de muziekbibliotheek kan je altijd raadplegen op de muziekpagina(klikken) van de site. Hou er wel rekening mee dat ik nog niet alles van de suggesties heb kunnen toevoegen. Dus het is niet nodig dat je nog eens hetzelfde gaat voorstellen als je het al eens vroeger voorgesteld hebt.

Verder is de planning voor vrijdag 19 februari hetzelfde als donderdag, woensdag, dinsdag en maandag: gevarieerde muziek uit de genres: Pop, Rock, Dance & Trance en Country & Western.

Nog veel luisterplezier toegewenst! :)
 

DeletedUser

555 Luistersessies :D

Hoeveel tijd besteed je per dag wel niet aan de radio?
 

DeletedUser694

ik vindt het echt super, dat dit is gemaakt,

alleen er moet natuurlijk wel wat dingen aan veranderen.


ik denk dat ik me ga opgeven als radio presentator:D
 

DeletedUser

Een zeer mooi begin en initiatief :D
De muziek is nu niet mijn stijl maar dat stoort me zeker niet :D
 

DeletedUser

tof idee :D
ik ga het album Bleach volledig posten ^^
(oke, das ook niet waar :p)
 

DeletedUser694

bij mij eerst ook niet qua die plug ins ofzo..


maar daarom moet je ook dit doen:


1. Ga naar de site van het radio programma.
2. Klik links bij de onderwerpen balk , op home
3. klik op: Radio link: klik hier om naar de radio te gaan ( zin is in het paars)
4. dan zie je een andere site daar staat: radio darkblast enzo
5. er staat dan: radio darkblast, daaronder muziekstijlen en tags,
6. klik onder tags op het windows media player icoontje ( in de zin waarin staat: Luister: )

7. dan staat er openen met of opslaan , je doet openen met: windows media player.

8. dan laad hij windows media player en als het goed is hoor je dan de radio!
 

DeletedUser

zijn er eigenlijk mensen hier die muziek maken ?

ik wel maar ik denk niet dat dat jullie stijl gaat zijn, viool namelijk :p

en het is ook niet dat ik het zo goed kan:p
 

Deleted User - 486404

De radio is verder in ontwikkeling gegaan. Ik heb ook twee redacteurs aangenomen. Weldra zal er meer afwisseling op de radio te horen zijn. Maar daarover kan ik u nog niet veel zeggen, dit is in bespreking in het radio-team.

Verder is er nu buiten de site (hier klikken) ook een forum (hier klikken) zoals Girafi hierboven heeft vermeld. Dat forum is enkel en alleen om te praten over radio Darkblast en uitleg te vinden over de programma's. Je kan er dus niets anders vinden. (en natuurlijk om te overleggen met teamleden)

De planning van de radio voor de volgende dagen is gevarieerde muziek uit de genres: Rock, Pop, Dance & Trance, Schlagers en Latin.

Veel luisterplezier met radio Darkblast!
 

DeletedUser3686

alles sinds heel leuk.

Ik wil miss wel een programma op me nemen. Wel even denken wat :D
 
Bovenaan