• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West radio

  • Topicstarter Deleted User - 486404
  • Startdatum

DeletedUser

Heb je cookies geaccepteerd en heb je de juiste plugins voor IE of FF? Daar wordt om gevraagd de eerste keer als je op de pagina komt.
 

DeletedUser

Het hoort niet te blocken.
Bij Google Chrome moest ik een Plug-In installeren, of gebruik een andere webbrowser ;)

Altijd leuk een radio bij een gezellige community.
 

DeletedUser

ik gebruik geen google chrome
normaal safari maar momenteel IE(pc van pa) omdat mijn pc kapot is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3753

Kun je de radio ook op je mobiel luisteren?
via de gewone radio?
 

DeletedUser

Via gewone radio niet, daarvoor moet je een frequentie kopen en dat is denk ik net iets te duur :rolleyes:

Als je internet hebt op je mobiel kun je wel luisteren via internet.
 

DeletedUser

volgens mij niet wat hij staat op het internet dus niet op de gewone radio maar misschien op je gsm maar dat zal wat kosten
 

DeletedUser1053

Ik ben er nu naar aan het luisteren, mooi initiatief. :)

Misschien is het een idee voor de Cactus Courant en MrMM om wat voor elkaar te doen; een artikel over de radio in de Cactus Courant en reclame voor nieuwe uitgaven van de Cactus Courant op de radio. ;)
 

DeletedUser

en een idee om wat nieuwere muziek te draaien ;)
heb tot nu toe (nog niet erg lang geluisterd) alleen oude muziek gehoord :o
 

DeletedUser1053

Hehe momenteel hoor ik 'Tele Romeo' van K3, echte western muziek of niet. :p
 

DeletedUser4700

Misschien is het een idee voor de Cactus Courant en MrMM om wat voor elkaar te doen; een artikel over de radio in de Cactus Courant en reclame voor nieuwe uitgaven van de Cactus Courant op de radio. ;)

Ik ben ermee bezig!
 

DeletedUser

leip initatief!!

zijn er al iets van banners of zo voor? dan zet ik die wel bij de calculator tools.
 

DeletedUser

Ik ben er nu naar aan het luisteren, mooi initiatief. :)

Misschien is het een idee voor de Cactus Courant en MrMM om wat voor elkaar te doen; een artikel over de radio in de Cactus Courant en reclame voor nieuwe uitgaven van de Cactus Courant op de radio. ;)

Dat zou een goed idee zijn!
 

Deleted User - 486404

Ik had gisteren wat weinig tijd om de radio te programmeren en om dan ook nog een playlist te maken dus heb ik ongeveer hetzelfde gedaan als gisteren en eergisteren. Ik heb wel de tijd gevonden om er wat nieuwe nummers toe te voegen zodat je niet telkens dezelfde te horen krijgt.

Vandaag zal ik rekening houden met de suggesties en requests die ik al binnen heb gekregen voor de planning van morgen. Ik zal die hier vanavond posten en die kan je ook altijd raadplegen op de site.

Planning van Woensdag 17 februari (vandaag) is dus: gevarieerde muziek uit de genres: Country & Western, Pop, Rock, Dance & Trance.

Verder kan je op de pagina inzendingen zien hoe je eigengemaakte muziek of creaties tot bij mij krijgt (en ook een basis hoe je er maakt).

Suggesties mogen echter nog altijd komen :)

Véél luisterplezier!
 

DeletedUser

Ik had gisteren wat weinig tijd om de radio te programmeren en om dan ook nog een playlist te maken dus heb ik ongeveer hetzelfde gedaan als gisteren en eergisteren. Ik heb wel de tijd gevonden om er wat nieuwe nummers toe te voegen zodat je niet telkens dezelfde te horen krijgt.

Vandaag zal ik rekening houden met de suggesties en requests die ik al binnen heb gekregen voor de planning van morgen. Ik zal die hier vanavond posten en die kan je ook altijd raadplegen op de site.

Planning van Woensdag 17 februari (vandaag) is dus: gevarieerde muziek uit de genres: Country & Western, Pop, Rock, Dance & Trance.

Verder kan je op de pagina inzendingen zien hoe je eigengemaakte muziek of creaties tot bij mij krijgt (en ook een basis hoe je er maakt).

Suggesties mogen echter nog altijd komen :)

Véél luisterplezier!

Ik zie dat je ook mensen zoekt om je te helpen:)
 
Bovenaan