• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser

Nu sta ik ook wel bekend als een pessimist, een zeurpiet en een azijnzeiker, maar waarom zo vreselijk veel tijd en geld in het grafische gedeelte gestoken?
Niemand die dit spel speelt doet het voor de graphics. Dan waren we namelijk wel achter onze spelcomputer gaan zitten. Het wordt toch nooit bijzonder qua graphics want dat zou veel te veel vergen van de server of we zouden per speler dingen moeten gaan downloaden. Leer nou eens dat het ons gaat om de tactiek, niet om het uiterlijk...

En waarom zo ENORM veel veranderingen weer in 1 keer? Als oude rot in dit spel heb ik al zo veel enorme veranderingen meegemaakt, dat ik niet eens meer zin heb om me te verdiepen in de 1000 en 1 mogelijkheden die nu weer zullen komen. Als dit spel te weinig spelers lokt dat zit de fout in de formule of in de marketing. De veranderingen die telkens doorgevoerd gaan worden zullen niet het verschil gaan maken.

Als laatste snap ik ook niet waarom dit soort updates niet alleen op nieuwe werelden komt. Of desnoods op Arizon, Briscoe en Colorado. Dan lok je tenminste ook weer mensen naar die werelden. Als het ook wel op 1, 2 en 7 komt, is dat voor velen een reden om niet ook nog op Colorado te beginnen....
 
Mijn mening:

Na eindelijk alle veranderingen gelezen te hebben kom ik tot de volgende conclusie.. De arbeidstijden zijn nu gemaakt voor de mensen hun tijd die ze in the-west steken, 15 seconden, serieus? Het kost ook AP dus deze actieve mensen zijn in no-time hun AP weer kwijt en dan kunnen ze niet meer zo actief doen.. :)
Ik had het liever gehad dat er een paar arbeiden 10 min konden, arbeiden van 30 min voor actievere mensen en de rest zoeken ze maar uit. Wat ik ook op de beta heb gemerkt, ik log in om wat arbeiden aan te zetten. Ik doe de arbeid 'overval' voor geld enzo. Deze arbeid duurt 5 minuten, me motivatie zakt heel snel en ik doe 20 min per dag aan werk. Ik wil juist dat die heel lang bezig is en veel spul in 1 x krijgt, niet dat ik het 60x moet aanklikken voor 5 minuten. Wat ik trouwens niet volhoud met mijn AP. De graphics zien er wel een stuk beter uit, aangezien ik op de beta speel kan ik dat weten. Het is wel handig dat er veel arbeiden op 1 plek te doen zijn, maar het enige wat ik vraag is een goede arbeid in de buurt.. Hoe groot is die kans nu nog? Ik wissel mijn arbeiden nooit af, maar werk per dag 10 uur aan die, volgende dag aan die, enz. Nu is dat dus veel lastiger.

De aanpassingen in het begin vind ik wel slim gedaan, je kon gewoon tot level 7 NPC duels doen als je wilde op een nieuwe wereld, in 5 minuten kon je dat al zijn als het perfect ging :p (moet je ook je skills op duels zetten)

Er zijn veel kleine handige verbeteringen, maar het groter geheel? Ik weet niet of dat zo goed gaat uitpakken. Net zoiets als forten uitbouwen. Hoeveel tijd hebben we daar wel niet ingestoken? Mag nu allemaal opnieuw en we hebben nog veeeel meer goederen nodig(van een paar 100 stuks voor 1 level, of was dat weer aangepast?).

Het is niet zo dat dit een hele nieuwe wending gaat worden in het spel ofso, maar ik had toch liever het oude arbeidssysteem gehouden. Als ik graag lang wil werken moet ik arbeiden doen waar ik niets verdien....

Het laatste punt van freewilly is wel terecht, iets nieuws=speciaal, dus als je dat alleen op de PA werelden zou invoeren, zouden veel mensen nieuwsgierig zijn. Wel is het een heel verschil als je het niet op de oude werelden zou invoeren. Ook moet je er rekening mee houden freewilly, dat veel mensen accounts hebben verwijderd. Deze mensen hebben misschien nu wel tijd over en zullen graag op de nieuwe wereld willen spelen. Ik kan er nu ook wel weer een nieuwe wereld bijnemen, vind 3 echt te weinig.
 

DeletedUser4468

Laat Innogames die update lekker *knip*, maar installeer hem niet op de .nl server... Jemig, wat een vrouwen daar bij Inno...

marco zei:
Sommige functies zijn geblokkeerd
voor nieuwe spelers tot ze nuttig
zijn (NPC-duels tot het nodig is
voor de tutorial, saloon tot de
tutorial klaar is, rondrijdende
handelaar tot de tutorial klaar is,
vaardigheidsscherm tot level 2,
handarbeid tot level 20, gastenboek
tot de tutorial klaar is en de markt
is geblokkeerd tot level 5)

Dus nu moet ik eers zo‘n falende tutorial gaan doen voor ik npc duels kan doen? :huh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik vind de update zo slecht nog niet eigenlijk... Alleen moet naar mijn idee wel de duellevels wat worden aangepast, het is onlogisch dat die nu ook hoger worden...

En verder valt het wel mee dat er meer activiteit nodig is, als je arbeiden van 15 seconden gaat doen ben je al je ap na een 1-2 uur wel kwijt ;)
 

DeletedUser11612

Ik snap het ff niet, dus w1, w7, ari en briscoe krijgen 2.0 niet, maar colorado wel? Verbeter ff alsk fout zit :p
 

DeletedUser

Ik snap het ff niet, dus w1, w7, ari en briscoe krijgen 2.0 niet, maar colorado wel? Verbeter ff alsk fout zit :p

Elke wereld gaat 2.0 worden. Colorado komt eerst, de andere werelden gaan iets later over.
 

DeletedUser1053

Nu sta ik ook wel bekend als een pessimist, een zeurpiet en een azijnzeiker, maar waarom zo vreselijk veel tijd en geld in het grafische gedeelte gestoken?
Niemand die dit spel speelt doet het voor de graphics. Dan waren we namelijk wel achter onze spelcomputer gaan zitten. Het wordt toch nooit bijzonder qua graphics want dat zou veel te veel vergen van de server of we zouden per speler dingen moeten gaan downloaden. Leer nou eens dat het ons gaat om de tactiek, niet om het uiterlijk...

En waarom zo ENORM veel veranderingen weer in 1 keer? Als oude rot in dit spel heb ik al zo veel enorme veranderingen meegemaakt, dat ik niet eens meer zin heb om me te verdiepen in de 1000 en 1 mogelijkheden die nu weer zullen komen. Als dit spel te weinig spelers lokt dat zit de fout in de formule of in de marketing. De veranderingen die telkens doorgevoerd gaan worden zullen niet het verschil gaan maken.

Als laatste snap ik ook niet waarom dit soort updates niet alleen op nieuwe werelden komt. Of desnoods op Arizon, Briscoe en Colorado. Dan lok je tenminste ook weer mensen naar die werelden. Als het ook wel op 1, 2 en 7 komt, is dat voor velen een reden om niet ook nog op Colorado te beginnen....

Voor spelers zoals jou en mij is het grafische gedeelte wellicht minder belangrijk geworden na jaren spelen, maar voor nieuwe spelers des te meer. De populariteit van browsergames is hard afgenomen de laatste jaren, mede door het steeds grotere verschil op het grafische vlak met andere games.

Ik denk dat deze stap onvermijdelijk was om nog actief nieuwe spelers te kunnen aantrekken. Text-based games waren 5 jaar geleden nog populair, maar de trend verschuift zich en daar zal the-west nu eenmaal met mee moeten gaan, zover het spel concept dit toelaat.

En ik moet zeggen dat ik de graphics toch ook wel erg mooi vind, ik ruil ze graag in voor de oude. :)
 

DeletedUser11730

Ik heb er 22 ap en 66 vp bij gekregen. Ik ben level 66. Ik wil ook wel weten of ik ze in kan gaan zetten.

Dit heb ik hier gepost na de update op de beta. Kleine update: Support kon mij geen ander antwoord geven dan dat zij het ook niet wisten en zet ze maar in. Ik heb ze ingezet en heb ze nog steeds.

Ik ben wel benieuwd of ik nu weer punten ga krijgen of dat dit een bèta-only actie was. Iemand die hier meer van weet?
 
Ik weet wel dat je ze niet had moeten krijgen, maar mogelijk is het gekomen door een fout met het verdriedubbelen van je ervaring (waardoor je 22 levels bent gestegen in het proces). Ik zou echter niet weten waarom er niet veel meer mensen last van hebben gehad in dat geval, maar het is een mogelijkheid.
 

DeletedUser11730

Ik zou niet willen zeggen dat ik er "last" van heb. Maar het blijft vaag waarom niet iedereen het heeft gekregen.
 

DeletedUser1448

Het is toch normaal dat je die punten krijgt (als je 22 levels bent gestegen?)

Verder weet ik wel van een speler die toen 120 was dat die nog punten heeft gekregen. Maar hij is de enige die ik ken die dat probleem had
 

DeletedUser5512

marco is er vergeten bij te zetten dat je ook van w1 naar w9 zal kunnen migreren
 

DeletedUser

Ik had dezelfde fout ook op de beta. Hoop dat ik hier weer dezelfde fout heb :p
 

DeletedUser

Ik ga TW 2.0 toch een kans geven. Misschien kom ik (en Chrizz mogelijk ook) wel weer volledig terug. :)
 

DeletedUser

Kev.in heeft deze al ;p: [report=13643117034c57e7b5]Prestatie 'Held der alten Welt' behaald.[/report] (Briscoe).

Is voor forteigenaren van nu lijkt me. Wel een vague bug dat hij hem al heeft. :o
 

DeletedUser2665

Ik heb hem ook net gekregen op W7. Daarentegen, ik heb hem niet op W1.
 
Bovenaan