• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The East werft aan!

  • Topicstarter Kijk Ik Heb Een Vis
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

The East werft aan!

Altijd al in The East willen zitten?
Dit is je kans! The East werft aan!

Alle aanvragen kunnen naar mij in-game gestuurd worden (per telegram dus).
De enige vereiste is dat je lvl30+ bent en een klein bedrag doneert ter afwerking van de stad.

Alle karakterklasses zijn van harte welkom :)

Misschien tot op ons gezellig stadsforum!

Grtz KIHEV​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alle karakterklasses zijn van harte welkom


afgestapt van het alleen maar aannemen van soldaten..??


ps...moeten de kandidaten dan weer geld storten alvorens ze gekickt worden..??
daar stond the east om bekend.

en NEE ik wil niet bij die stad komen....speel het spel eerlijk..!!

:D

daarbij win ik liever een fortgevecht,en dat heb ik the east NOG niet zien doen.


VSW FOREVER
 

DeletedUser

Waar staat OBD eigenlijk voor ?

Een gok van een stadslid was "Ongelofelijk Bolle Dombo's" maar vermoed dat het toch iets anders is :D
 

DeletedUser

Dit is niet the East, dit is een zielige poging om aan leden te komen. Nu de echte East 'OBD - The East' heet, heeft vis gewoon zo snel als ie kon de naam voor zijn stadje genomen. Niet tegen de regels, wel enorm zielig.
 

DeletedUser3244

Waar staat OBD eigenlijk voor ?

Een gok van een stadslid was "Ongelofelijk Bolle Dombo's" maar vermoed dat het toch iets anders is :D

Ours Before Dawn

(Of als grappige afkorting: Ongedierte Bestrijdings Dients - Ongediertje moet op VSW slaan :>

@ Elvis, moet je toch maar eens naar ons 2e fort kijken.. 3e vakje van rechts (bovenste rij)
 

DeletedUser

Beetje diepzinnig voor een spelletje, maar akkoord .. ours before dawn. Was de 03:00 aanval van afgelopen nacht daar een voorbeeld van ? "Before dawn" klopte ... het "ours" gedeelte is niet helemaal gelukt :p
 

DeletedUser

Extreem ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiielig, maar zoiets zou ik niet bedenken, leuk :D

En om het ontopic te houden: Sorry vis ik wil niet in je stad :p
 

DeletedUser

Alle karakterklasses zijn van harte welkom


afgestapt van het alleen maar aannemen van soldaten..??


ps...moeten de kandidaten dan weer geld storten alvorens ze gekickt worden..??
daar stond the east om bekend.

en NEE ik wil niet bij die stad komen....speel het spel eerlijk..!!

:D

daarbij win ik liever een fortgevecht,en dat heb ik the east NOG niet zien doen.


VSW FOREVER


KIHEV zijn zielige imitatie The East heeft misschien geen fort gevecht gewonnen, OBD - The East wel.
En als dit om dat nachtelijke gevecht gaat, 30 man houden 28 minuten stand tegen 128 man? knallen ook nog is 6 het hotel in? :rolleyes:

en NEE Ik hoef ook niet bij de imitatie, het orgineel waar ik inzit is stukken beter :D


Ongedierte Bestrijdings Dienst nodig? U vraagt wij draaien ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Eigenlijk te zielig om hierop door te gaan. Ik zit me echt af te vragen wat voor een zielige geesten er af en toe rondlopen lol :D

Nog maar een keer voor de duidelijkheid:

OBD = Ours Before Dawn (En niet wat Oli4g hierboven zegt).
En in de melige zin, zoals Mitch-s al zei: Ongedierte Bestrijdings Dienst, U vraagt? Wij draaien ^^

Dat geldt met name voor de VSW plaag op Wereld 1, en mensen die steden inpikken en namen... dat moet je ook verdelgen :D

The East = nu gewoon OBD - The East, dus we bestaan nog gewoon en laat je niet verleiden door dit soort zielige onzin.

En nee, Visje, ik wil niet in je zielige Imitatie The East. De originele is prima.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Hoe sommige mensen zich zo serieus kunnen voelen..
Sluit deze topic maar, ik heb me geamuseerd met het spel ;)
 

DeletedUser385

ik vind visje wel aardig, visje, ik kom erbij ,zeg maar hoeveel ik moet doneren:)

(is het mogelijk andere naam te nemen+ langer dan 1 uur in de stad te zitten?)
 

DeletedUser3874

Laten we het daar op houden, Elvis ;)

On Topic: Nee ik hoef niet in deze stad, ik zit in het officiele The East.

Vraagje buitenom, Elvis: Kan jij wel schaken?

Als je geen stad zoekt moet je hier niet gaan spammen. Dit is globale waarschuwing voor iedereen. Volgende gaat op de boek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan