• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The east=dieven

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Hallo,
In de tweede week dat ik dit spel speel krijg ik plots een telegram van Othiana, die lid is van The East (1ste op de ranglijst). In deze telegram vraagt ze of ik wil lid worden van The East. Iedere nieuweling in de stad moet zich voorstellen in het forum en zijn geld storten op de staatskassa.
Dus ik ga in op de uitnodiging, stel me voor en stort al m"n geld op de staatskassa.
Het uur nadien werd ik uit de stad gezet, en kan geen telegrammen meer zenden naar Othiana, omdat zij mij heeft geblokkeerd.

Dus ben ik er met ogen open ingelopen en ben ik al m'n geld kwijt.

Dit bericht heb ik erop gezet als waarschuwing voor volgende mogelijke slachtoffers.

Mvg Jerre123
 

DeletedUser

Dit is al de 1 miljoenste keer over ''the east''
dus lees eerst forum ff door a.u.b. voordat je iets post, Oké? ;)
 

DeletedUser

105? ik dacht dat we al verder waren.
het heeft zelfs een tijd in de handtekening van bar99x00 gestaan.
ieder zijn manier he
maar wel overbodig topic
 

DeletedUser

Ach jongen, je had het forum moeten doorlezen ;)
En ja, anders komen wij toch ook niet aan geld?
 

DeletedUser

Het is een spel en ieder speelt het op zijn eigen manier helaas zijn er altijd van die onnozele mensen die er alles voor doen om de "beste" te zijn en het niet op eigen kracht kunnen doen dus dan gaan ze als kleutertjes spelen, helaas is dit wel toegestaan en al zal je het verbieden helaas zal je mensen nooit kunnen pakken.
 

DeletedUser

Het is een spel en ieder speelt het op zijn eigen manier helaas zijn er altijd van die onnozele mensen die er alles voor doen om de "beste" te zijn en het niet op eigen kracht kunnen doen dus dan gaan ze als kleutertjes spelen, helaas is dit wel toegestaan en al zal je het verbieden helaas zal je mensen nooit kunnen pakken.

We zijn de beste en we kunnen op eigen kracht doen en we zijn geen kleuters.
 

DeletedUser

Nou laat dat dan is zien en ga niet 100 zoveel mensen afpersen (Want dat is het eigenlijk!). Maar ja als je de beste bent dan ben je gelijk helemaal de beste enzo en kan je alles maken! Je denkt dat je niet een kleuter bent maar jullie zijn eigenlijk de grootste kleuters van het hele spel. (Dit moest er effe uit!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

We zijn de beste en we kunnen op eigen kracht doen en we zijn geen kleuters.

Voel je je beledigt:confused: en voor mij persoonlijk zijn jullie gewoon kleine kindertjes die bij de grote willen horen en dus geld gaan zitten stelen van andere mensen.
 

DeletedUser

We zijn de beste en we kunnen op eigen kracht doen en we zijn geen kleuters.



ja jullie zijn de beste , maar soms komen jullie op een oneerlijke manier aan geld

Maar je moet er maar op komen op dat idee

en cowboys waren de meesters in oplichten
 

DeletedUser

Ja weet je hoe hun de beste zijn geworden afpersen mijn vriend is het ook overkomen! Door hun al in het eerste begin toen het spel 3 dagen oud was.
 

DeletedUser

Het is voor ons maar een spelletje, laat the east toch lekker verder dromen en ga er niet al te moeilijk over doen aub
 

DeletedUser

Nee oke het is maar een spel zeggen ze allemaal maar als die mensen die zijn "afgeperst" door hun het spel opeens hebben verlaten of er geen lol meer in hebben dan is dat niet zo heel leuk!
 

DeletedUser

Het is voor ons maar een spelletje, laat the east toch lekker verder dromen en ga er niet al te moeilijk over doen aub

Een vraag voor U, waarom zal je afpersen? Die mensen hebben uren gespaart voor hun geld en vervolgens word dat even opgemaakt.
 

DeletedUser

Een vraag voor U, waarom zal je afpersen? Die mensen hebben uren gespaart voor hun geld en vervolgens word dat even opgemaakt.

Omdat wij zo sneller groeien, oplichten hoort in het wilde westen, dus wij helpen dat even een handje.

Voor de rest van de mensen, infractions voor de forumstarter, laat dit een waarschuwing voor de rest zijn, dit is al meerdere keren geopend.

*Closed*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan