• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

the adventure zoekt leden

DeletedUser

hoi ik zoek nog leden voor mijn stadt the adventure het heeft 621 punten en ale basis gebouwen(deze zijn ale nog niet uit gebreidt) en de handelaar van level 1. het ligt in het gebiedt naast het noorderland. the adventure heeft 2 leden. en geen raadsleden. ale kerakter klassen zijn welkom. als je lid wil worden moet je alleen even een telegram naar zwap1233 sturren. en we zijn toruwens ook nog lid van het bontgenootschap AK-

zwap1233
 

DeletedUser12477

Opzich wel lekker rustig daar enz. :p Tip: ale moet alle zijn/kerakter moet karakter zijn ;) en zo zijn er nog wel een paar foutjes, waardoor je onproffesioneel over komt x]
 

DeletedUser

stuur maar een uitnodiging,

zelfde naam en ben puur handeldrijven (lvl4)
 

DeletedUser

Opzich wel lekker rustig daar enz. :p Tip: ale moet alle zijn/kerakter moet karakter zijn ;) en zo zijn er nog wel een paar foutjes, waardoor je onproffesioneel over komt x]

sorry;) maar spelling is mijn beste vak niet(niet dat het een smoes is hoor)

en bram wat bedoel je met handeldrijven? en ik zag dat je al lid was van een andere stadt
 

DeletedUser

kweet het die stad is beter en ja het is handel drijven

24 handel drijven en ik ben lvl 6
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12695

Hmm de grote ervarenheid van zwap1233 is wel goed te zien he :o
 

DeletedUser

Hmm de grote ervarenheid van zwap1233 is wel goed te zien he :o

ervaren ben ik niet echt daar heb je gelijk in. maar ik wil het wel graag alle begripen leren en trouwens nu het toch aan bod komt wat wordt er bedoeldt met shoppen? en bg en fg? of zo.

alfast bedankt.
 

DeletedUser12695

zwap1233, Ga anders eerst naar een wat grotere stad die vol zit met leden, daar kan je vragen stellen en goed leren, als je dan daarna je eigen stad begint is dat een betere volgorde ;)
 

DeletedUser

@zwap
hawkins heeft gelijk
je kan bij mij joinen, ik pm je ingame
 

DeletedUser12695

@zwap
hawkins heeft gelijk
je kan bij mij joinen, ik pm je ingame

Mischien is er iets wat voller en professioneler is, Niet lullig tegenover blueke real, maar je kan beter in een stad met 40 goede zitten dan 10 wat mindere. Ik weet natuurlijk niet hoe de bolletjes in de stad van blueke staan, maar het ziet er van buiten af uit dat er veel inactieve tussen zitten...
 

DeletedUser

@ hawkins
we zijn een stad die nog zeer jong is,
het voormalige gelijkvloers, die ken je wel
we hebben 1 gele bol van een lid dat anders heel actief was en de rest staat op groen
mijn broer is trouwens sweet blue
die hoort tot il Pensatore, u ook wel bekend
dus ik denk wel dat ik over voldoende ervaring kan beschikken
 

DeletedUser12695

het voormalige gelijkvloers, die ken je wel

Grappenmaker:p Ik zat in gelijkvloers en dat is verlaten... Dus dat heeft er niks meer mee te maken ;) De goede spelers zijn er allemaal uit... Maar laten we niet verder gaan met deze discussie, word een beetje offtopic. Laten we het advies houden dat je het best eerst ervaring kan halen uit een grote stad en daarna pas een eigen stad moet maken:)
 

DeletedUser

beiden hebben julie enigzins gelijk ik weet nog niet goed wat ik ga doen. meschien gaa ik toch maar bij een grotere stadt.
 

DeletedUser

Grappenmaker:p Ik zat in gelijkvloers en dat is verlaten... Dus dat heeft er niks meer mee te maken ;) De goede spelers zijn er allemaal uit... Maar laten we niet verder gaan met deze discussie, word een beetje offtopic. Laten we het advies houden dat je het best eerst ervaring kan halen uit een grote stad en daarna pas een eigen stad moet maken:)

misschien weet je wel dat die stad overgenomen is?
heb hem rechtstreeks uit de handen van mopke overgenomen
vraag maar
 

DeletedUser

misschien weet je wel dat die stad overgenomen is?
heb hem rechtstreeks uit de handen van mopke overgenomen
vraag maar

ja dat weet ik als je de stadt verlaat wordt hij over genomen alleen als hij je dan niet weer terug laat komen? je geeft hem ineens een hoop macht en kan ales waar je hradt voor gewerkt hebt houden he
 

DeletedUser

hij was eigelijk niet echt verlaten, mopke en zustersas77 zaten er nog toen ik erin ging
en ze hebben mij oprichter gemaakt en zijn vertrokken, dus echt rechtstreeks
 

DeletedUser12695

Ja maar dan is alsnog alle ervaring en oud leden er uit, qua stad is het net zo als een spookstad overnemen...
 
Bovenaan