• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Thanksgiving (repeatable)

op twdb staat de opdracht thanksgiving (repeatable) vermeld voor vandaag
gaan wij die ook nog krijgen?
 

DeletedUser

Bij mijn weten heeft alleen w11.net en w13.pl de nieuwe update, het kan zijn dat er ook nog anderen zijn.
 

DeletedUser

op twdb staat de opdracht thanksgiving (repeatable) vermeld voor vandaag
gaan wij die ook nog krijgen?

Het eerste deel van de opdracht opent als het goed is vandaag al. Heb je de opdracht nog nooit gedaan loopt het tweede gedeelte vanaf de 22e, (dus mocht je ooit alleen het eerste deel hebben gedaan kun je vanaf de 22e beginen)

En heb je hem al wel ooit gedaan loopt hij verder vanaf de 24e :) Hierbij krijg je dus de vaardigheidspunt.
 

DeletedUser

op twdb staat de opdracht thanksgiving (repeatable) vermeld voor vandaag
gaan wij die ook nog krijgen?

Het eerste deel van de opdracht opent als het goed is vandaag al. Heb je de opdracht nog nooit gedaan loopt het tweede gedeelte vanaf de 22e, (dus mocht je ooit alleen het eerste deel hebben gedaan kun je vanaf de 22e beginen)

En heb je hem al wel ooit gedaan loopt hij verder vanaf de 24e :) Hierbij krijg je dus de vaardigheidspunt.
lees betr noor ;)
 

DeletedUser

lees betr noor ;)

Pardon? Ik geef hier precies het antwoord dat er wordt gezocht.

Dat tw-db het anders aangeeft dan bij ons bekend is, kan ik weinig aan doen ;)

De opdracht die er hier wordt bedoeld (repeatable oid) opent bij ons dus van de 24e.
 

DeletedUser

Volgens mij krijg je een attribuutpunt op charisma bij het afronden van de opdracht, dat is geen vaardigheidspunt, toch ?
 

DeletedUser

Idd, attribuutpunt, bedankt martini was een foutje :p

Maar bij ons staat de 24e leones, hij zal dan idd wel worden aangepast bij de tussenupdate, maar die is hier nog niet.
 

DeletedUser

Is 'Thanksgiving II' ook repeatable geworden? Want ik heb deze opdracht al afgesloten en ik krijg die nu opnieuw. En wat krijg je dan op het einde van die quest? Nog eens die thanksgiving laarzen?
 

DeletedUser

en tot wanneer kun je die afsluiten? want ik heb al 100 uur kalkoenen gejaagd, maar nog steeds maar 3 exemplaren gevonden. leuk als er een eind datum aan vast zit, maar je moet mensen wel de kans geven om het binnen die tijd af te ronden.

ik heb dus echt geen zin om tot volgend jaar te wachten om die laarzen te krijgen
 

DeletedUser4007

misschien vragen aan stadsleden of ze nog een kalkoentje over hebben???;)
 
Bovenaan