• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Strijd om titel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik had een ideetje en heb het met Reds besproken. Die vond het ook goed. Ik heb een vragenlijst gemaakt met 15 vragen over Reds en Reserved. Die kan je hier lezen en invullen en INGAME naar me sturen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. En ik maak er uiteindelijk een gemiddeld antwoord op elke vraag van.

1. Wie wint volgens jou? Motiveer je antwoord.

2. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reds.

3. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reserved.

4. Wie hoop je dat er wint? Waarom?

5. Als beide spelers nu opnieuw zouden beginnen, wie zou 1ste eindigen?

6. Maakt nr. 3 in de ranglijst (Syrniachick) ook nog een kans?

7. Wie van de 2 beste spelers is het meest geliefd bij de gewone spelers?

8. Voor wie van de 2 is RL het belangrijkst?

9. Denk je als beide spelers non-premium zouden zijn, dat ze nog steeds 1ste en 2de zouden blijven?

10. Vertel kort wat je over Reds denkt.

11. Vertel kort wat je over Reserved denkt.

12. Wat gaat er volgens jou gebeuren als beide spelers 99 zijn? Duels, stadsuitbouw, geld,...

13. Denk je dat ze een vriendschappelijke of vijandelijke band samen hebben?

14. Zullen er nog andere spelers in de strijd te pas komen? Wie?

15. Denk je dat de verliezer vriend of vijand word?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

1) Reserved wint omdat hij gewoon beter is dan Reds.

2) Weet ik niet

3) Weet ik niet

4) Reserved, hij is altijd eerste geweest en vind dat dat nu moet blijven (Sorry
Reds:p)

5) Reds zal dan eerste eindigen denk ik, want hij heeft ook ervaring op andere werelden.

6) Nee

7) Het zal ongeveer gelijk zijn.
De ene vindt Reserved beter de andere Reds.

8) Zal voor allebei wel even belangrijk zijn.

9) Helemaal niet

10) Reds is een getalenteerd speler die ook op andere werelden zich omhoog probeert te werken.
Hij probeert verschillende tactieken uit.

11) Reserved is ook een getalenteerd speler (+ goede forummoderator), maar probeert zich niet op andere werelden te tonen vanwege te weinig tijd of bang om te verliezen:p

12) Ze gaan zich allebei op duels richten.

13) Nu hebben ze nog een vriendschappelijke band, maar als de ene sneller 99 heeft gehaald als de andere is een andere vraag:p

14) Nee, het gaat tussen hun twee.

15) Volgens mij blijven ze vriend, maar gaan ze vaak tegen elkaar duelleren.
 

DeletedUser

1. Heb ik echt totaal geen idee over. Reserved heeft het allemaal beter geregeld maar Reds maakt meer kans i.v.m. arbeider bonus en treinen bestelen.

2. Reds: Kan treinen bestelen en is arbeider
Reserved: Kan beter dingen regelen en heeft een betere bekendheid

3. Reds: Kwetsbaar door veel mensen bij duels en is niet volledig actief
Reserved: Kwetsbaar door veel mensen bij duels (weet geen 2e)

4. Ik hoop natuurlijk dat Reserved wint omdat hij mijn buddy is (haha) en tevens lid is van The-East. Maar ik wens Reds geen ongeluk toe!

5. Reserved, hij heeft is een lange periode bijna volledig gestopt met The-West. Dat zou hij dus goed kunnen maken.

6. Nee, tenzij hij plotselinge steun van duellisten krijgt en/of de nr 1 en 2 inactief/verbannen raken.

7. Geen van beide, denk ik zo. Maar het is moeilijk om aardig te doen tegen mensen terwijl je 200.000 telegrammen/dag krijgt..

8. Reds weet ik niets van, Reserved was tijdelijk gestopt vanwege zijn vriendin. Verder kan ik hier niets over zeggen.

9. Kort antwoord: NEE. Met premiumbonussen krijg je gemiddeld per dag 2x zoveel ervaring binnen als non-premium (je hebt 1.5x zoveel actiepunten + ze komen er 1.5x zo snel bij).

10. Ik ken hem niet goed, maar ik vind wel dat hij het slim heeft aangepakt. Verder zeg ik er nog bij dat hij veel voordeel zou kunnen halen uit zijn lage duellv.

11. Aardige gast natuurlijk :)P), ik respecteer het ook dat hij al sinds lv 25 ofzo rang 1 staat van wereld 1.

12. Ze worden minder belangrijk in het spel (iedereen namelijk). Ik heb totaal geen idee van wat er zou kunnen gaan gebeuren!

13. Vijandelijk, natuurlijk :). Maar echt ruzie hebben ze niet.

14. Nee, denk het niet.

15. Vriend, gezien Reds en Reserved. Onsportief zijn ze niet (naar mijn mening).
 

DeletedUser

1. Wie wint volgens jou? Motiveer je antwoord.
reserved hij heeft er betere ideeën over
2. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reds.
weet ik niet
3. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reserved.
weet ik niet
4. Wie hoop je dat er wint? Waarom?
ik hoop reserved omdat toen ik vroeger op laag level iets vroeg stuurde ze aardig een bericht terug
5. Als beide spelers nu opnieuw zouden beginnen, wie zou 1ste eindigen?
ik denk reds
6. Maakt nr. 3 in de ranglijst (Syrniachick) ook nog een kans?
tuurlijk
7. Wie van de 2 beste spelers is het meest geliefd bij de gewone spelers?
ik denk reds
8. Voor wie van de 2 is RL het belangrijkst?
weet ik niet
9. Denk je als beide spelers non-premium zouden zijn, dat ze nog steeds 1ste en 2de zouden blijven?
ik denk het niet
10. Vertel kort wat je over Reds denkt.
een goede speler met verschillende tacktieken
11. Vertel kort wat je over Reserved denkt.
aardig persoon die goed speelt
12. Wat gaat er volgens jou gebeuren als beide spelers 99 zijn? Duels, stadsuitbouw, geld,...
minder actief en wereld 1/2
13. Denk je dat ze een vriendschappelijke of vijandelijke band samen hebben?
vriendschap
14. Zullen er nog andere spelers in de strijd te pas komen? Wie?
syrnia
15. Denk je dat de verliezer vriend of vijand word?
ik denk wel vriend
 

DeletedUser5740

1.Ik weet niet reserved is op dit moment wat actiever dan Reds maar Reds kan tereinen beroven ik denk dat het een close finish wordt.

2. Voor Reds weet ik er maar 1 zoek een goede vakantie vervanging.

3. Weet ik niet.

4. Ik kies hier bij geen partij.

5. Ik denk reds omdat hij dan weer zo snel mogelijk tereinen wil gaan beroven.

6. Ik denk dat de nummer 3 zeker nog kans maakt maar ik denk dat de nummer 4 larzthebest ook nog een kans maakt.

7.Ik denk reds omdat die de meeste telegramen terug stuurt.

8.Weet ik niet ik denk Reserved.

9. Ik denk van niet. maar ik denk dat ze dan nog wel in de top 15 zouden staan.

10. Ik vind het een goede en slime speler. die met zijn tereinen beroven een goed kans maakt om als eerst level 99 te worden.

11. Reserved een goede en slime speler die zeer goed speel en door zijn tactiek niet veel duels verliest en ook nog een aantal goede arbeiden kan doen.

12. Ik heb geen idee.

13. Ik denk dat ze een goede vriendschapelijk band met elkaar hebben.

14. Ik denk dat misschien larzthebest nog zich er in de strijd gaat mengen en syrnia zeker.

15. Ik denk dat ze goed bevriend met elkaar blijven.
 

DeletedUser

1. Wie wint volgens jou? Motiveer je antwoord.

Ik zou het niet weten, Reds heeft een extra met het zijn van een arbeider en het kunnen van Trein Overvallen, maar Reserved daartegenover heeft vast wel een slim plannetje uitgedacht waardoor hij opeens een 'sprint' maakt, wat mij betreft word het een 'close call'. De tijd zal het leren.

2. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reds.

Ik ken hem niet, nog nooit met hem gesproken of contact gehad. Hij zal vast vele goede kanten en een paar zwakke punten hebben.

3. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reserved.

Ook hem ken ik niet, ook nog nooit met hem gesproken of contact gehad. Hij zal vast ook vele goede kanten en een paar zwakke punten hebben.
Het enige wat ik van hem weet is dat hij leuke stukjes voor WN kan schrijven, maar dat zal niet erg veel helpen.

4. Wie hoop je dat er wint? Waarom?

Persoonlijk hoop ik dat ik win, maar dat zal nooit gebeuren :rolleyes:
Ik ken beide niet goed en gun ze het allebei evenveel.

5. Als beide spelers nu opnieuw zouden beginnen, wie zou 1ste eindigen?

Ik denk Syrnia, larz is op vakantie staat in zijn profiel.

6. Maakt nr. 3 in de ranglijst (Syrniachick) ook nog een kans?

Alles kan gebeuren, maar dan moet dat 'Syrnia is zo inactief :p' uit zijn profiel zijn profiel halen en met rust gelaten word door duellisten. Een manier zou zijn zwerven, maar dat is zo saai.

7. Wie van de 2 beste spelers is het meest geliefd bij de gewone spelers?

Ik denk Reserved, vanwege zijn naamsbekendheid van WesternNews.

8. Voor wie van de 2 is RL het belangrijkst?

Ik denk dat als er iets belangrijks gebeurt in RL hij bereid is te stoppen.

9. Denk je als beide spelers non-premium zouden zijn, dat ze nog steeds 1ste en 2de zouden blijven?

Nee, die extra AP zijn cruciaal, wat ik zelf belachelijk vind maarja...

10. Vertel kort wat je over Reds denkt.

Ik denk dat het een aardige speler is, die graag wil winnen

11. Vertel kort wat je over Reserved denkt.

Ook een aardige speler die graag wil winnen.

12. Wat gaat er volgens jou gebeuren als beide spelers 99 zijn? Duels, stadsuitbouw, geld,...

Ik denk duels, want duellevel is het enige wat dan nog kan stijgen :rolleyes:

13. Denk je dat ze een vriendschappelijke of vijandelijke band samen hebben?

Een vriendschappelijke band met wat rivaliteit ertussen.

14. Zullen er nog andere spelers in de strijd te pas komen? Wie?

Misschien, we zullen het zien :p

15. Denk je dat de verliezer vriend of vijand word?

Ik denk dat ze wel vrienden blijven en de ander netjes feliciteren, of de verliezer moet erg slecht tegen zijn verlies kunnen.


Zo hier is mijn mening.
 

DeletedUser

wel ik kan er niet veel over zeggen.
beide wens ik veel sccs toe.
dat de beste mogen winnen!

misschien om dit alles in te korten en pol erover maken.
 

DeletedUser

Om nu even alleen op de eerste vraag terug te komen:

Ik ken Reserved iets beter dan Reds maar toch denk ik persoonlijk dat Reds zal "winnen" nu is het al zo close, en ik denk dat Reds alleen maar zal uitlopen

(sorry Res)
 

DeletedUser

Willen er nog wat spelers antwoorden? Met 7 reacties ben ik niet echt veel.
 

DeletedUser

1. Wie wint volgens jou? Motiveer je antwoord.Reds, hij kan treinen overvallen, en door de arbeidersbonus met premium krijg hij 10% extra XP.

2. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reds.Geen flauw idee.

3. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reserved.Geen flauw idee.

4. Wie hoop je dat er wint? Waarom? Syrniachick, zou wel grappig zijn:D

5. Als beide spelers nu opnieuw zouden beginnen, wie zou 1ste eindigen?Geen flauw idee.

6. Maakt nr. 3 in de ranglijst (Syrniachick) ook nog een kans?Jazeker, aangezien Reds en Reserved wat inactiever zijn.

7. Wie van de 2 beste spelers is het meest geliefd bij de gewone spelers?Ik geloof Reds.

8. Voor wie van de 2 is RL het belangrijkst?Reserved, met zijn vriendinnetje:)

9. Denk je als beide spelers non-premium zouden zijn, dat ze nog steeds 1ste en 2de zouden blijven?Ik denk het wel.

10. Vertel kort wat je over Reds denkt.Geen flauw idee.

11. Vertel kort wat je over Reserved denkt.Geen flauw idee.

12. Wat gaat er volgens jou gebeuren als beide spelers 99 zijn? Duels, stadsuitbouw, geld,...Zorgen dat ze al de spullen hebben;)

13. Denk je dat ze een vriendschappelijke of vijandelijke band samen hebben?Vriendschappelijk.

14. Zullen er nog andere spelers in de strijd te pas komen? Wie?Ik denk dat larzdebest ook nog wel een kans(je) maakt.

15. Denk je dat de verliezer vriend of vijand word? Er is volgens mij niet echt een verliezer.
 

DeletedUser7247

1. Het gaat close worden, maar ik denk toch dat Reds zal winnen (+10% ervaring).

2. Ik veronderstel dat dit IGM bedoeld wordt.
- Hij heeft het slim gespeeld zodat hij 'Treinen overvallen' kan.
- Ik denk dat hij een goed leider is (UP-R heeft inmiddels al 4-5 steden denk ik).

- Hij heeft geen/weinig tactiek = veel aanvallen = flauwvallen
- Misschien vergeet hij dat de strijd voor lvl 99 nog niet afgelopen is.

3. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reserved.
- Hij heeft het slim gespeeld omdat hij praktisch elk duel wint.
- Hij heeft een goede tactiek (niet bedoelt als vaardigheid), want anders zou hij niet zo lang eerste hebben gestaan.

- Dat inactief zijn door z'n vriendin, etc. (wat negatief is voor de game)
- Vind geen 2de.

4. Reserved, want hij kon ZOOOO lang eerste staan, dat hij dit zeker verdient.

5. Reds, hij is het actiefst.

6. Zeker weten, hij stond niet voor niets heel lang 2de.

7. Wie van de 2 beste spelers is het meest geliefd bij de gewone spelers? Reds, want hij is geen mod, dus kan hij niet bannen. (Toch niet rechtstreeks)

8. Voor Resje natuurlijk, anders zou hij niet zo lang inactief zijn geweest voor z'n vriendin.

9. Als de rest van de wereld ook geen premium zou hebben, dan zou het hetzelfde blijven.
Als de rest van de wereld wel premium zou hebben, dan zou Syrnia hen wel snel bijbenen.

10. Een vriendelijke speler en een goede leider (denk ik), die best weet wat hij wil.

11. Een vriendelijke mod die vooral met z'n reallife bezig is (wat ik trouwens wil aanmoedigen).

12. Ze gaan ofwel voor hun duellvl gaan of stoppen met deze wereld.

13. Er zal een gezonde spanning zijn tussen deze 2 spelers. Vriendschappelijk denk ik.

14. Syrnia en Lars maken nog een goede kans.

15. Ik denk wel dat Resje en Reds tegen hun verlies kunnen, vriend dus.
 

DeletedUser

Bedankt Parnie en King David de 20ste. Het valt me wel op dat erop sommige vragen vaak dezelfde mening is en op andere al veel verschillende antwoorden.
 

DeletedUser7247

Bedankt Parnie en King David de 20ste. Het valt me wel op dat erop sommige vragen vaak dezelfde mening is en op andere al veel verschillende antwoorden.

No Problem ;)
Dit is tenminste leuker dan te vragen: 'Wie vind jij de beste speler van the west?'
'Stem hier!'
 

DeletedUser

No Problem ;)
Dit is tenminste leuker dan te vragen: 'Wie vind jij de beste speler van the west?'
'Stem hier!'

Dit heeft niets met beste speler te maken. Dit is om eens te kijken wat de gewone speler denkt wie als 1ste level 99 is.
 

DeletedUser

Idd, hier kan je je mening volledig uitschrijven :)

Dat is idd de bedoeling, om iedereen zijn mening te laten zeggen en de antwoorden niet voor te schotelen in een poll. Hier kan je letterlijk zeggen wat je wil en moet je niet op een naam klikken. Maar beide spelers worden besproken over de 1ste plaats en niet wie de beste is. Wat goed zijn ze beiden.
 

DeletedUser

1. Wie wint volgens jou? Motiveer je antwoord.
Het zal spannende strijd worden, je weet nooit wat er gebeurt ;)
Reserved/Reds kunnen nog stoppen door bepaalde omstandigheden bvb. Maar als ze allebei actief gaan meedraaien denk ik dat reds gaat winnen wegens de beste ervaringsarbeid en de arbeidersbonus.


2. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reds.
Weet niets van Reds buiten dat hij veel mails beantwoord :) )

3. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reserved.
Weet niets :'(

4. Wie hoop je dat er wint? Waarom?
reserved omdat hij er veel voor gedaan heeft, jammer dat zen acc eventjes op verwijderen stond anders was hij zeker aan de winnende hand.

5. Als beide spelers nu opnieuw zouden beginnen, wie zou 1ste eindigen?
Reds, die heeft zeer veel ervaring ook op de andere werelden ;)

6. Maakt nr. 3 in de ranglijst (Syrniachick) ook nog een kans?
Tuurlijk, je weet nooit wat er gebeurt :o

7. Wie van de 2 beste spelers is het meest geliefd bij de gewone spelers?
ik denk reds omdat hij vele mails beantwoordt wat hem geliefd maakt.

8. Voor wie van de 2 is RL het belangrijkst?
Weet ik niet, ik weet alleen dat Res veel tijd in zen vriendin moet stoppen :p

9. Denk je als beide spelers non-premium zouden zijn, dat ze nog steeds 1ste en 2de zouden blijven?
Nee

10. Vertel kort wat je over Reds denkt.
Ik vind hem ne sgaan toeter

11. Vertel kort wat je over Reserved denkt.
Ook ne sgaan toeter

12. Wat gaat er volgens jou gebeuren als beide spelers 99 zijn? Duels, stadsuitbouw, geld,...
Alle quests afmaken als dat nog niet gebeurt is en veel omzetten naar duelstats (denk ik).

13. Denk je dat ze een vriendschappelijke of vijandelijke band samen hebben?

Vriendschappelijk

14. Zullen er nog andere spelers in de strijd te pas komen? Wie?
Lars en syrnia

15. Denk je dat de verliezer vriend of vijand word?
Vriend, beiden zijn sportieve spelers :)
 

DeletedUser

1. 10. Vertel kort wat je over Reds denkt.
Ik vind hem ne sgaan toeter

11. Vertel kort wat je over Reserved denkt.
Ook ne sgaan toeter

Dank je voor je reactie. Maar wat bedoel je met "ne sgaan toeter"?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan