• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stop smileycensuur!

DeletedUser4891

Ruud heeft gelijk :p en ik vind trouwens dat het kogelgat in het TheWest-logo bedreigend overkomt, dat moeten we ook vervangen door iets dat minder provocerend is :hmf:

Dat is een heel andere kwestie. Kogelgaten passen in de stijl van het spel, met duels enzo. Censuur hoort er echter niet bij.

Ik heb het gelezen (was cynisch bedoeld) :unsure:

Ben het met ruud eens. Als dit het meest storende element van het spel is, gaat het terug de goede kant op ( :rolleyes: )

Dit is absoluut niet het meest storende element, maar maakt dat iets uit? Minder belangrijke verbeteringen zijn ook verbeteringen, veel kleine verbeteringen is net zo mooi als een grote.
De smiley stoort wel degelijk, en dus lijkt het mij een goed idee om hem aan te passen.


Misschien is het goed als een mod even een poll start voordat deze discussie uitloopt op een grote partij gespam?
 

DeletedUser15117

Dit is een volstrekt serieuze discussie Jack, er hoort vrijheid te zijn en dus een alternatief voor de censored smiley. Of je het alternatief gebruikt is je eigen keuze.
 

DeletedUser4891

maar je wil de censuur-smiley dus censureren :unsure:
censureren is niet het goede woord. We halen hem weg. Er wordt verder niets achtergehouden voor de forumgebruikers, aangezien ze allemaal in dit topic kunnen teruglezen om te zien hoe de smiley veranderd is.

dat was het vanaf post 1, toch? :p
Een teleurstellende opmerking. Blijkbaar zijn mijn gedachten niet goed overgekomen.

Dit is een volstrekt serieuze discussie Jack, er hoort vrijheid te zijn en dus een alternatief voor de censored smiley. Of je het alternatief gebruikt is je eigen keuze.

Dank voor de support! Het doet me goed! :)
 
Bovenaan