• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stop smileycensuur!

DeletedUser4891

Voorstel
Het veranderen van de :censored: smiley.

Details
De :censored: smiley roept het waanbeeld op dat er op het forum veel gecensureerd wordt en dat we als spelers niets te vertellen hebben. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, en daarom zou het beter zijn als we de :censored: smiley vervangen door een andere smiley, die ervoor zal zorgen dat wij als forumgebruikers het gevoel hebben dat onze mening er toe doet (wat uiteraard het geval is).

Misbruikpreventie
Het verdwijnen van de censuursmiley zou er toe kunnen leiden dat mensen zich heer en meester op het forum gaan voelen en het heft in eigen hand nemen. In dat geval kunnen de mods optreden en hier maatregelen tegen nemen.

Visuele hulpmiddelen
Enkele voorbeelden van smileys die de :censored:-smiley zouden kunnen vervangen. Zodra dit idee een succes wordt zullen natuurlijk professionelere smileys gemaakt worden:
bYJa4Pb.png

m1m5vbX.png

JFRfBBC.png

8UWybR1.png

1BjlXxs.png

9enHFfN.png
Samenvatting
Door het veranderen van deze smiley zal het gevoel van censuur op het forum verdwijnen waardoor de relatie tussen het team en de spelers zal verbeteren. Hierdoor zal ook de efficiëntie van het forum als orgaan voor het uitwisselen van ideeën en gedachten geoptimaliseerd worden.

Administratie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4891

De dansende banaan zeker? :no:

Ik verzoek je de hele post te lezen, dan zul je zien dat ik bij de visuele hulpmiddelen enkele suggesties heb neergezet. Een goede vervanger zou in mijn ogen bijvoorbeeld deze zijn:
JFRfBBC.png


Hartelijk dank voor alle positieve reacties. Het ziet er naar uit dat er binnenkort een poll geplaatst kan worden. :)
 

DeletedUser4891

Iemand heeft dit topic beoordeeld en het 2 sterren gegeven. Zou die persoon zich willen melden en hier kritiek geven? Wellicht kan ik dan mijn standpunt verdedigen of iets met de kritiek doen.
smiley.gif

note: ik heb ondertussen dit topic 5 sterren gegeven om de waardering weer wat op te krikken. Ik roep meer mensen op om dit te doen.
smiley.gif


:censored::censored::censored::censored::censored::censored:​
:tumble::tumble::tumble::tumble::tumble::tumble::tumble::tumble::tumble::tumble:​
Zou je a.u.b. willen stoppen met spammen in dit topic? Hierdoor loopt de discussie nogal stroef.

Ik vind dit idee nogal
censored.gif
Dank voor je kritische blik, maar kun je misschien iets uitgebreider zijn? Hier kan ik niet zo veel mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

dit hele topic is toch gewoon pure onzin, om weer eens lekker te kunnen klagen
 

DeletedUser4891

Dit topic is juist bedoeld om een hoop geklaag te voorkomen. :blink:
 

DeletedUser16224

Kan mijn :censored: mening helaas niet goed weergeven door die :censored: , daar moet :censored: iets aan gedaan worden! :censored:
 

DeletedUser10155

Ik verzoek je de hele post te lezen, dan zul je zien dat ik bij de visuele hulpmiddelen enkele suggesties heb neergezet.

Ik heb het gelezen (was cynisch bedoeld) :unsure:

Ben het met ruud eens. Als dit het meest storende element van het spel is, gaat het terug de goede kant op ( :rolleyes: )
 
Bovenaan