1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

[Stemtopic] Spelleiding WvW #31

Discussie in 'De Pokertafel' gestart door Geitje, 28. sep 2011.

Deel deze pagina

?

Wie gaat het worden als leider voor WvW #31?

Peiling gesloten op 5. okt 2011.
  1. basbad

41,7%
  2. chunky en greatrene

50,0%
  3. fendt en josverboom

8,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geitje

Geitje

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

De enquête is toegevoegd! Er kan gestemd worden tot woensdag 5 oktober 18.00 uur.

Laatst bewerkt: 2. okt 2011
  2. Maffia Of Sicillie.

Openingsverhaal

Het was donderdag, drie leden van de siciliaanse maffia stonden om half negen klaar. Ze stonden daar met een AK-47 en twee stuks handgranaten. Om kwart voor negen gaf een man boven op het dak het teken, de drie leden sprongen hun busje uit met hun revolvers in de aanslag. De man boven op het dak gooide een explosief object naar onderen. Het duurde vijf seconden, toen de knop werd ingedrukt. Er was een grote knal, een aswolk en alles vloog in het rond. Tientallen onschuldige mensen werden geraakt door objecten die door de lucht vlogen. De drie leden die voor de bank stonden trokken hun pistolen. De menigte omstanders die in de bank was probeerde weg te komen, maar de drie mannen kwamen steeds dichterbij. En op een gegeven moment stonden ze in de deuropening. Een man trok zijn AK-47 en begon in het rond te schieten. Maar het bleef stil. De maffia had door dat het gebouw leeg was, en ze renden snel naar de kluis. De explosieven werden erop geplaatst en twintig seconden later was er weer een grote knal. In de kluis zat nu een groot gat. De mannen liepen zo snel als ze konden de kluis in.

Binnenin troffen ze verschilldende kluisjes, die snel open werden gebroken. Na vijf minuten hadden ze al vijftig kluisjes opengemaakt en in hun zakken gestopt. Ze wouden net naar buiten lopen, toen vijf politiewagens met volle vaart op de weg sloegen en stopten. Razendsnel doken de drie mannen achter de deuren van het grote gebouw. En ze werden beschoten door de agenten. Helaas, de politie had dit keer pech. De man die al vanaf het begin boven op het dak zat gooide een ander explosief naar beneden. En in een oogwenk van een seconde vlogen de politiewagens alle kanten op. De drie mannen renden door naar hun auto, en ze zagen de bebloede lijken van die politiemannen.

Niemand volgde hun, niemand. Toen ze eenmaal bij het huis van de Don aankwamen waren ze tevreden. Ze hadden hun missie voldaan en een buit gemaakt. Toen ze naar binnen liepen zagen ze een ingetrapte deur. Ze werden achterdochtig en renden snel naar de kamer waar de Don altijd at. De Don zat in zijn stoel, met een wit/zwart shirt aan en een roosje in zijn linkerzak, hij lag met zijn hoofd op tafel met een shot in zijn hoofd. Wie had deze afschuwelijke daad begaan? Na een overleg gaven ze de burgers van Wakkerdam de schuld van deze actie. Hun wraak zou zoet zijn, en ze zouden alle burgers in het dorp doden. Om hun Don een laatste eer te bewijzen.

Waarom Basbad kiezen?

- Leuk thema.
    - Ik zal genoeg tijd trekken om verhalen te schrijven.
    - Er zullen geen fouten worden gemaakt.
    - Weer eens een nieuwe leider?
    - Ik ga niet falen in WvW maar leid gewoon:p

Laatst bewerkt door een moderator: 28. sep 2011
  3. We presenteren met trots:
    Door GreatRene en Chunky

Een totaal anders potje dan je gewend bent. De tandenborstels en het snoep weten onder elkaar niet of ze wel of niet bij elkaar horen.
    Ze hebben namelijk allemaal een lange overjas aan ter camouflage van wat ze zijn. Dit om te voorkomen om vermoord te worden door de tegenstander.
    Er is geen lunch en iedere avond worden de twee mensen met de meeste stemmen gelyncht. Speel het spel slim en zorg dat jij in het winnende team zit!

• Lynch moet voor 20:00 zijn ingeleverd bij Chunky, later dan 20:00 telt niet meer mee.
    • Speciale acties moeten voor 20:00 zijn ingeleverd bij Chunky.
    • Hints: uitgeschakeld
    • Aantal spelers: 26, reserves kunnen zich nog altijd inschrijven. Doden kunnen zich niet meer als reserve opgeven.
    • Afscheidsbrieven zijn toegestaan. Stuur hem na je dood naar Chunky.
    • Burgemeester kiest zijn/haar opvolger en dient dit te vermelden bij de spelleider.
    • Een speler kan geen 2 dagen na elkaar beschermd worden.
    • GreatRene zal de verhalen posten. Op en aanmerkingen kunnen naar hem gestuurd worden.
    • De spelleiders hebben altijd gelijk.
    • Het is verboden om je post aan te passen of te verwijderen.
    • Screens van je rol zijn verboden. Dit heeft de dood als gevolg.
    • Dood = dood. Het is dan ook verboden om te praten over je rol als dood zijnde in het discussietopic, chat, ...
    • Het is nog altijd een speeltopic. Overmatig spamgedrag zal dan ook bestraft worden. Dubbelposts zijn voor een keertje toegelaten.
    • Verder zijn de algemene forumregels nog altijd van toepassing..
    De rollen van de tandenborstels:
    Hand tandenborstel (Burger:(
    Je bent een normale tandenborstel. Je hebt geen extra functies.

Transparante tandenborstel (Ziener:(
    Vanwege je transparantie kan je onopgemerkt de rol van iemand bekijken. Je krijgt te weten bij welk team hij/zij hoort en wat zijn rol is. Vanaf dag 2 kan je iemands rol opvragen bij de spelleiders.

Elektrische tandenborstel (Dorpsoudste:(
    Vanwege je stroomvoorziening kan je een moord overleven. Zonder stroom kan je altijd nog iemands tanden poetsen.

Tandarts (Beschermengel:(
    Je kan om de avond een willekeurige speler beschermen door hem op controle te laten komen. Als je een zoetigheidje beschermt zal dit niet werken.

Brakke borstel (Jager:(
    Tijdens de laatste tandenpoetsbeurt breek je door de midden en verwond je zo iemand. Hij overlijdt onmiddellijk

Tube tandpasta (Infectiewolf:(
    De tube tandpasta kan van een willekeurige speler zijn tandenpoetsen. Als de betreffende speler een zoetigheidje is wordt hij/zij een tandenborstel. Als hij/zij dit al is gebeurt er niks.

Geitje v/d Tandenborstels (Heks:(
    Het geitje heeft altijd honger, ongezien kan hij nog snel een snoepje of tandenborstel naar keuze naar binnen happen.

De rollen van het zoetigheid
    Snoepje (Burger:(
    Je bent een normaal snoepje. Je hebt geen extra functies.

Lange Jan (Dorpsgek:(
    Vanwege je lengte kan je over iedereen heen kijken. je kan zien wie wat is. Enkel zijn je ogen niet meer optimaal. Vanaf dag 2 kan je van drie personen hun rol opvragen bij de spelleiders. Je ontvangt ze in willekeurige volgorde terug.

KitKat (Dorpsoudste:(
    Vanwege de dubbele chocoladereep kan je een moord overleven. Met één reep kan je altijd nog blijven leven.

Suikerpotje (Beschermengel:(
    Vanwege al je suiker kan je een snoepje een nacht wat extra suiker geven zodat hij/zij een moord kan overleven. Als beschermengel kan je slechts om de dag iemand beschermen. Als je een tandenborstel beschermt zal dit niet werken.

Bedorven snoepje (Jager:(
    Snel wanneer je vermoord wordt laat je jezelf door iemand opeten. Die overlijdt onmiddellijk.

Suikerspin (infectiewolf:(
    De suikerspin is zo zoet dat hij het effect van tandenpoetsen ongedaan kan maken. Hij kan dus van een tandenborstel een snoepje maken. Als de betreffende speler een tandenborstel is wordt hij/zij een snoepje. Als hij/zij dit al is gebeurt er niks.

Geitje v/d Snoepjes (Heks:(
    Het geitje heeft altijd honger, ongezien kan hij nog snel een snoepje of tandenborstel naar keuze naar binnen happen.

Burgemeester
    Je kan jezelf ook kandidaat stellen tot burgemeester. Het maakt niet uit of je een snoepje of een tandenborstel bent. Bij gelijke stemmen zal je beslissen wie er dood zal gaan. Als je komt te overlijden door welke oorzaak dan ook dan mag hij een andere burgemeester uitkiezen.​

Burger: 12
    Ziener: 1x (Enkel voor de tandenborstels)
    Dorpsgek: 1x (Enkel voor het zoetigheid)
    Dorpsoudste: 2x
    Beschermengel: 4x
    Jager: 2x
    Infectiewolf: 2x
    Heks: 2x​
    Oftewel: Stem GreatRene & Chunky voor een compleet vernieuwd potje! :)

Laatst bewerkt door een moderator: 28. sep 2011
  4. Met trots presenteer ik u:

Goedjes:
    Griek(burger) De grieken zijn de inwoners van de griekse badplaats wakkerdam. Zij kunnen alleen stemmen.

Kroeghouder(burgermeester) de kroeghouder is belangerijk voor de grieken, bij een gelijke stand beslist hij wie blijft leven.

Elize(ziener) Elize kent iedereen en iedereen kent ELize zodoende kan ze om de twee dagen iemands rol weten.

jokertje (dorpsgek)jokertje is als het erop aan komt heel slim. Maar het probleem is dat hij s’avonds te veel drinkt zodat hij alles van die avond vergeet. Hij kan om de 2 dagen 3 rollen op vragen, hij weet alleen niet in welke volgorde ze staan.

Sterretje(dorpsoudste) sterretje is oudste van het stel en daardoor de wijste, hij kan 1 keer een lunch overleven,maar een lynch niet.

Kaboutertje(beschermengel) kaboutertje is het rustigste doordat zij niet op de voorgrond treed kan ze de anderen uit de problemen houden. Kaboutertje kan om de 2 nachten iemand beschermen maar niet twee keer dezelfde.

Griekse engel(cupido) de griekse engel zorgt voor liefde, hij kan twee spelers koppelen die dan samen met hij alleen moeten zien te overleven.

De bedduikers(geliefden) de geliefden kunnen niet van elkaar afblijven, dus zodra de ene sterft kan de ander nergens meer aan zitten en sterft van verveling., samen met de griekse engel.

Barbie(heks) Barbie heeft zoveel poedertjes en make-up dat zij een levens en een dooddrankje kan gebruiken beide zijn maar 1 te gebruiken.

Sniper(Jager) sniper heeft iedereen in het vizier, zelfs als hij dood gaat dan kan hij nog iemand snipen die dan ook sterft.

Slechten:
    De dronkenlap (wolf) de dronkelappen zijn de agressiefste inwoners van wakkerdam, elke avond drinken ze weer teveel en vermoorden iemand.

De drugsgebruiker(opperwolf) de druggebruiker is nog gekker dan de dronkenlappen zodoende heeft hij de leiding over het zooitje ongeregeld gekregen. Hij stuurt de lunch op naar de spelleider.

De drankverkoper( infectiewolf) de drankverkoper kan op dag 4 1 iemand overhalen om ook dronkenlap te worden.

De beginnend gebruiker(welp) de beginnend gebruiker drinkt in overvloed maar word pas op dag 3 een echte dronkenlap.

regels:
    - Lynch, lynch en speciale acties voor 20:00 inleveren bij Fendt.
    - Aantal totale spelers: 30, en nog eens 3 reserves.
    - Hints: Uitgeschakelt.
    - Afscheidsbrieven: Ja.
    - 3 dagen achter elkaar niet gestemt is dood, je wordt dan vervangen door de reserve
    - Je post mag niet worden aangepast, 1 waarschuwing anders dood.
    - De spelleider heeft altijd gelijk.
    - spammen, en grof taalgebruik word gestraft

spelersaantallen:
    13 grieken (burgers)
    1 elize (ziener)
    1 jokertje (dorpsgek)
    1 sterretje(dorpoudste)
    2 kaboutertjes (beschermengels)
    1 griekse engel
    2 barbies (heksen)
    2 snipers (jagers)

4 dronkelappen (wolf)
    1 drankverkoper (infectiewolf)
    1 beginnend gebruiker (welp)

medeleider: josverboom

Laatst bewerkt door een moderator: 2. okt 2011
  5. Geitje

Geitje

Leuk Bevonden:
    0
    De poll is toegevoegd. Jullie hebben drie dagen de tijd om te stemmen, daarna wordt het inschrijftopic geopend.

6. rool12

rool12

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kies GreatRene en Chunky. Ziet er netjes en verzorgd uit! Van basbad vind ik hem ook wel oké. Van fendt vindt ik het een goed thema, maar de rest van de uitwerking matig.

7. Heb op mezelf gestemt, om de volgende reden.

Vind geen van beide potjes goed dus ik stem maar gewoon op mezelf. Ik zal wel aan Rene vragen of mijn stem gewoon niet meetelt, op deze manier kan ik tenminste de stand zien:)

8. Ik stem op basdad omdat we allebei op dezelfde persoon vallen :p

9. Ben jij dan ook verliefd op een combinatie van Nikitirana, Mone en Ananasje?

10. Iewl.

Meer woorden heb ik er niet voor.

11. mma

mma

Leuk Bevonden:
    0
    De hersens van nasje
    Het uiterlijk van Mone
    Maar aan Nikitirana kan ik niks goeds vinden :p

12. Whahaha, Basbad vraagt om stemmen op W9 in Blitz en Woesj xD
    Beetje opvallend hoor. Ik kreeg zelf ook dat bericht van Red Jones :p

13. Ik wil gewoon graag leiden:p Is misschien niet netjes maarja.

14. Ter illustratie, het aantal mensen dat op dit moment op basbad heeft gestemd is 20. Dat zijn deze mensen: -tukker-, Aminity, arthur8570, basbad, dragonkiller96, FireHawk, hytres, maik10, Master of noobs, Omofagia, peter16, piraatje, qwets, saloonjens, sheriff bill, SilentFire, steineke, stino6666, the flying dutch man, theking2

Daarvan zitten de volgende in dezelfde BG als Basbad: -tukker-, basbad, dragonkiller96, FireHawk, maik10, Omofagia, peter16, piraatje, saloonjens, sheriff bill, SilentFire, stino6666, the flying dutch man, theking2.

Dat zijn 14 van de 20 stemmen xD

15. Dan helpt het precies wel :p
    Zelf stemde ik op basdad omdat ik het concept van WvW wil houden en die ziet die van bas er toch iets netter uit dan die van fendt en jos.

16. Mocht basbad winnen op zo'n manier, zal het uit zijn potje wel blijken. Ik bedenk me wel een keer om mijzelf in te schrijven bij een potje van basbad :blink:

17. theking2

theking2

Leuk Bevonden:
    0
    ik had al gestemd voordat ik die mail kreeg en toen wist ik zelfs nog niet dat basbad onze leider was :p

18. hij stuurde 4 tgs naar mijn en hij weet ik wil daar geen spam :o

19. Geitje

Geitje

Leuk Bevonden:
    0
    Het is legaal, dus als basbad zo wil winnen moet hij dat doen, hopelijk is hij er zelf trots op..:huh:

Waarschijnlijk komen chunky en ik veel verder met ingame contacten dan basbad, maar dat doen we niet. Als het zo moet doe ik gewoon niet mee.;)

20. Ik had het over NIki..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.