• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

stedengevechten

DeletedUser199

Mijn idee is een stadsgevecht. Dit werkt als duelleren, maar dan als stad.
Als je als stad een stadsduel wilt beginnen moet je tenminste lid van de gemeenteraad zijn. Je moet dan een andere stad vinden die ook een doodgraver heeft. Deze stad mag maar 2 spelers verschil hebben dan je eigen stad en het gemiddeld level mag 5 levels hoger zijn dan die van jou en maar 2 levels lager dan die van jou. Daar druk je dan op 'stad duelleren' en dan gaat iedereen de stad aanvallen. als dit gebeurt kan je dit aannemen door in het bericht op accepteren te drukken, en afwijzen door het bericht te verwijderen. Doe je niks, dan val je toch aan.
Als je gaat aanvallen, moet iedereen naar de stad van de vijand lopen. Het duel begint pas als de laatste ook aanwezig is. Dan wordt er verdeeld. Iedereen krijgt iemand toegewezen. Als je over hebt, komt die in de volgende ronde. Iedereen duelleerd dan zijn tegenstander. Als je wint, krijgt de gewonnen speler ervaringspunten. Mocht je verliezen en je hebt spelers 'over' , dan gaan die met hun duelleren. De verloren spelers kunnen niet verder duelleren. Zo gaat het door tot je de tegenstander helemaal overwonnen hebt. Je krijgt dan éénderde van hun stadskassa. Als je verliest, krijgt de tegenstander éénderde van je stadskassa.
Ik hoop dat het duidelijk is:D
 

DeletedUser

Waar kan ik daar over lezen? Het staat niet bij aankondigingen?
 
Bovenaan