• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

steden

DeletedUser

Hallo allemaal.
Als jullie nog een plek in een stad nodig hebben?
Wij hebben nog een plekje vrij. Onze stad heet: the lucky fist
We zijn wel vanaf level 10 Ben je nog onder level 10 dan zul je nog even moeten wachten. Als je lid wilt worden stuur dan even een berichtje.
Wees snel want vol is vol. (over een weekje is er waarschijnlijk weer plaats. dan zijn onze woonhuizen nog een level uitgebouwd.)
 

DeletedUser

Hallo allemaal.
Als jullie nog een plek in een stad nodig hebben?
Wij hebben nog een plekje vrij. Onze stad heet: the lucky fist
We zijn wel vanaf level 10 Ben je nog onder level 10 dan zul je nog even moeten wachten. Als je lid wilt worden stuur dan even een berichtje.
Wees snel want vol is vol. (over een weekje is er waarschijnlijk weer plaats. dan zijn onze woonhuizen nog een level uitgebouwd.)

he buurman

ik ben van stad links jouw stad, the wild wild west :)
als wij woonhuizen uitgebreid hebben, mogen jullie wel overlopen naar ons toe. ik slaap regelmatig bij jullie hotel :)
 

DeletedUser

bump.

ik hoor nu bij the lucky fist stad. een goede stad met mooie samenwerking(per persoon zelfs wel gemiddeld 3000$ gestort) , echter hebben wij wel meer mensen nodig.

onze toekomstpersictief is heel goed. hoe meer mensen bij ons komen(die net zoveel doen als wij), hoe beter wij worden dat wij zelfs kunnen concurreren met top 10 steden.

wil iemand joinen? just answer! :)
 
Bovenaan