• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

steden in wereld 7

DeletedUser

hoi
ik zoek een stad:
waar: w7 bovenste rij de 7e (het liefst)
grote: hoeft niet persee maakt niet uit als er maar een hotel in zit en als het kan een wapenshop.
overig: totdat ik een dorp kan staten en dan bondgenoten worden.


:) mail me aub
 

DeletedUser

Ik gok dat een mod dit topic verplaatst, dus ik doe je alvast een aanbod:

Dunorai, in het uiterste rechtsonder van de kaart heeft ruimte voor iedereen.
Wij hebben een aantal bondgenootschappen in de buurt, maart rond ons lvl zijn er nog ruim genoeg targets.
Wij hanteren géén verplichte belasting, om de groei van de leden zoveel mogelijk te stimuleren.
Wij verwachten niet van je dat je bij ons je hele leven blijft, wij zien onszelf meer als solide basis en springplank naar hoger geplaatste steden.
Wij hebben een geweermaker die meer aanbied dan wij aankunnen, dus dat zou voor jou geen probleem moeten zijn.
Ook hebben wij een hotel, dat naar verzoek uitgebouwd kan worden, mocht iemand daarnaar vragen.
Wij bezitten een goede bank, waardoor je maar weinig transactiekosten hoeft te betalen.
Ook zitten wij in een sterke handelspositie, door een hoge handelaar en volle kleermaker.

Ik hoop dat je een goede, maar vooral leuke keuze maakt en ons komt vergezellen, samen aan het plaatselijke meer, of avontuurlijk de berg op.
Verdere inlichtingen kun je hier of in-game vragen, ik antwoord op beide.;)
 
Bovenaan