• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Statistieken zichtbaar maken voor anderen.

Voorstel

Het is aardig bekend: er zijn geen medailles meer te behalen, of slechts een klein deel ervan.
Mijn idee was daarom om de statistieken zichtbaar te maken voor alle the-west spelers. Hier kon je dan zelf met zoiets als een 'vinkje' aangeven welke je wel of niet zichtbaar wil hebben.
Waarom: medailles waren erom om te laten zien dat je iets bereikt had. Nu er een nieuwe wereld is bijgekomen, zijn veel medailles dus niet bereikt, en dus alleen de 'statistieken'.
Medailles zijn er om trots op te zijn, en ik vind dat als je de dat onderdeel weghaalt, dat er dan iets in de plaats moet komen. Hiervoor dus de prestaties en statistieken, die gedeeltelijk zichtbaar gemaakt worden.
Extra: De prestaties zijn al wel zichtbaar. de statistieken nog niet. Vooral uit de statistieken haal je al je medailles, en het is overzichtelijker dan de prestaties, die ook nog eens plaatjes laten zien. (minder scrollen, meer overzicht). Daarbij kun je dus ook nog eens je prestaties veranderen, reden hiervan onder het kopje: Misbruikpreventie.

Details
Niet alleen prestaties, maar ook statistieken worden zichtbaar voor anderen. Dit kun je wel nog steeds zelf in de hand hebben.
Misbruikpreventie

Statistieken die cruciaal zijn voor jouw manier van spelen. Heb je een bepaalde taktiek? wil je deze niet laten zien aan anderen, als deze toonbaar gemaakt wordt d.m.v. de prestaties?
Vink dan alle prestaties aan die niet toonbaar gemaakt mogen worden.


Visuele hulpmiddelen

hier iets van hoe je het kunt bewerken (slechte graphics, tw kan het beter waarschijnlijk:p in ieder geval handig om je er iets bij voor te stellen;))

qxpez9.jpg

ik hoop dat het er zo duidelijk genoeg uitziet. Dit is van de statistieken, zo'n zelfde iets kan toegepast worden op de prestaties.


Samenvatting
Geen nieuwe medailles, wel nieuwe prestaties en statistieken. deze moeten onzichtbaar of zichtbaar gemaakt kunnen worden (vind ik). Vink alles aan wat je niet wil laten zien, de rest laat je gewoon open. Wat voor voordelen heeft het: Het is uitgebreider dan de medailles. Je kunt meer laten zien wat je bereikt hebt, en op deze manier kun je dat prima delen.
 
ik had anders nog wel een ideetje... maar dat is vast te klein om überhaupt tot een onderwerp te vertalen... 't is ook niet extreem belangrijk.

Maar, ga door met reageren:p Dan weet ik of het een goed of slecht idee was;)
 
owww... bij mij stond er niks... mn browser heeft weer raar gedaan:hmf:

het ging me dan in dat geval vooral om het zichtbaar en onzichtbaar maken. ik kan het niet veranderen, dus laat het zo maar. Laat dan even duidelijk zijn voor alle anderen: Het gaat me om het veranderen in zichtbaarheid van de statistieken en prestaties. Over het bijvoegen van de statistieken; lees daar maar overheen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

je kan dit doen door op de cijfers te klikken achterprestatie op een profiel van een speler :hmf:
 
Je de tijd tussen dat ik het gewijzigd had en dat ik het geplaatst had? Ik kon geen 2 posts achter elkaar plaatsen, dus heb ik er een stuk bijgevoegd...
 
ik hoop dat ik nu geen waarschuwing krijg voor dubbelpost, er zit namelijk wel wat tijd tussen;)

Even terug naar dit onderwerp:

Ik haal dit nog even aan, want volgens mij zit hier toch wel wat handigs in.

Zelf heb ik namelijk liever dat ik de statistiek 'tijdens het duel flauwgevallen' uitzet, anders hebben andere spelers meer reden om me aan te vallen. Als ik zelf vaak ko ben gegaan, zal ik dus minder taktiek hebben, en minder levenspunten. Dit beïnvloedt dus mijn taktiek, en anderen zullen dit ook als nadeel hebben.
natuurlijk ga je ook wel eens ko als je aanvalt, maar dat heeft dus weer te maken met minder imago en lp.

Bovendien houdt ik ook liever zelf mijn ko's bij op mijn profiel, het is directer, je ziet het namelijk meteen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser14651

Ja, maar op je profiel kan je dus liegen:o. verder hoef jij natuurlijk niet weinig tactiek te hebben om ko te gaan. de meeste slagkrachters hebben namelijk helemaal geen tactiek.
 

DeletedUser1053

Je kunt nu ook al zien hoeveel duels iemand heeft gewonnen/verloren, dus het aantal KO's zegt niet zoveel extra over iemand. :)
 
Bovenaan